12 Cursus Studies in Klantenrelaties 2020

Of het nu in producten of service-industrie, het beheer van de business-to-customer relationship is essentieel voor het fundament van een succesvolle, winstgevende onderneming. Het begrijpen van de klant, het optimaliseren van de klantenservice, regisseren effectieve communicatie of marketing en het bereiken van klantenbinding zijn een aantal belangrijke thema's Customer Relationship cursusse… Meer informatie

Of het nu in producten of service-industrie, het beheer van de business-to-customer relationship is essentieel voor het fundament van een succesvolle, winstgevende onderneming. Het begrijpen van de klant, het optimaliseren van de klantenservice, regisseren effectieve communicatie of marketing en het bereiken van klantenbinding zijn een aantal belangrijke thema's Customer Relationship cursussen zullen dekken. Customer Relationship cursussen trainen toekomstige experts op het gebied hoe je nieuwe klanten aan te trekken, te koesteren degenen die het bedrijf al heeft, breng voormalige klanten terug en beheren van klant-gerelateerde kosten.

Met directe relevantie voor andere gebieden, zoals business, marketing, sales, analytics, ondernemerschap, management, bedrijfskunde, internationale handel en strategie, zal Customer Relationship cursussen waardevolle inzichten geven in een van de belangrijkste aspecten van een goed functionerende onderneming.Aangeboden door erkende universiteiten en instituten over de hele wereld, met verschillende scheduling opties voor de meeste studenten fit 'eisen, kan de hieronder genoemde Customer Relationship cursussen helpen bouwen aan een pad naar een mooie carrière.

Scroll naar beneden voor meer informatie over de verschillende Customer Relationship cursussen vinden. Klik op de links om meer en verzoek informatie te lezen, vandaag!

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
IFCAM
Montrouge, Frankrijk +1 Meer

Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om medewerkers individueel en op afstand te ondersteunen met positief gedrag om buy-in te stimuleren en overdra ... +

Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om medewerkers individueel en op afstand te ondersteunen met positief gedrag om buy-in te stimuleren en overdracht naar actie aan te moedigen; zijn monitoringstijl aanpassen aan de profielen van de bewaakte en in overeenstemming met de essentiële stappen van individuele ondersteuning; het voorbereiden, uitvoeren en uitvoeren van indoor- of afstandstraining als ondersteuningsleider door een groepsdynamiek te creëren; om training te ontwerpen: vooruitgang van het educatieve doel naar de educatieve achtergrond; een groep in training beheren, rekening houdend met verschillende profielen en gedragingen. -
Cursus
Voltijd
6 dagen
Frans
26 feb 2020
Campus
 
London Business Training & Consulting
London, Verenigd Koninkrijk

Na afloop van deze cursus customer relationship management zul je kunnen begrijpen: wat CRM is, de kosten die het creëert en de voordelen die het oplevert; de vele gevarieerde ... +

Na afloop van deze cursus customer relationship management zul je kunnen begrijpen: wat CRM is, de kosten die het creëert en de voordelen die het oplevert; de vele gevarieerde contexten waarin CRM wordt gebruikt, enz. -
Cursus
Voltijd
5 dagen
Engels
10 feb 2020
Campus
 
Convertas
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden ged ... +

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden gedupliceerd, is goede klantenservice een holistisch systeem dat een langdurige, organisatiebrede inspanning vereist, gedreven door de top en doordringt in alle aspecten van de organisatiecultuur. -
Cursus
Voltijd
5 dagen
Engels
Campus
 
Oplex Careers
UK Online, Verenigd Koninkrijk

Deze Office Management cursus zal studenten met een fantastisch inzicht te geven in het leren belangrijke vaardigheden om te werken in een kantoor met goed gevolg een kantoor ... +

Deze Office Management cursus zal studenten met een fantastisch inzicht te geven in het leren belangrijke vaardigheden om te werken in een kantoor met goed gevolg een kantoor te beheren. Met betrekking tot aspecten van effectieve communicatie vaardigheden, interactie met klanten en opdrachtgevers, het creëren van bestuurlijke strategieën en nog veel meer. -
Cursus
Deeltijd
Engels
Online
 
University of Tulsa College of Business Administration
Tulsa, Verenigde Staten +1 Meer

Blazing Service is een snelle, interactieve training waarin de goede praktijken van de klassikale instructie met eenvoudig te gebruiken web-gebaseerde tools versterking na de ... +

Blazing Service is een snelle, interactieve training waarin de goede praktijken van de klassikale instructie met eenvoudig te gebruiken web-gebaseerde tools versterking na de twee-daagse cursus. -
Cursus
Deeltijd
2 dagen
Campus
 
Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)
Bucharest, Roemenië

De Balanced Scorecard aanpak van Performance Management seminar is vooral bedoeld voor mensen die zal worden met behulp van de Balanced Scorecard methoden op hun werkplek.

De Balanced Scorecard aanpak van Performance Management seminar is vooral bedoeld voor mensen die zal worden met behulp van de Balanced Scorecard methoden op hun werkplek. -
Cursus
Deeltijd
Engels
sep 2020
Campus
 
Damelin Part Time
Johannesburg, Zuid-Afrika +3 Meer

Na succesvolle afronding van het programma en als de leerling wordt gevonden "bevoegde" in de PoE te zijn, zal de leerling een Services SETA verklaring van resultaten waarin h ... +

Na succesvolle afronding van het programma en als de leerling wordt gevonden "bevoegde" in de PoE te zijn, zal de leerling een Services SETA verklaring van resultaten waarin het toestel standaard behandeld in het programma Skills in Customer Relationship Marketing en 19 studiepunten behaald te ontvangen. -
Cursus
Deeltijd
72 uur
feb 2020
Campus
 
Churchill Square Training And Development
Portsmouth, Verenigd Koninkrijk

Als u net als de meeste verkoopprofessionals bent, zoekt u altijd naar manieren om bezwaren van klanten weg te nemen en de verkoop te sluiten. Deze eendaagse cursus helpt je o ... +

Als u net als de meeste verkoopprofessionals bent, zoekt u altijd naar manieren om bezwaren van klanten weg te nemen en de verkoop te sluiten. Deze eendaagse cursus helpt je om effectief door doelen heen te werken. -
Cursus
Voltijd
Engels
Online
 
Birchwater Education
Limerick, Ierland

Verbeter uw vaardigheden en werkgelegenheidsvooruitzichten door onze 4wk klantenservice cursus te voltooien. Na succesvolle afronding heeft u een zeer waardevol enkelvoudig va ... +

Verbeter uw vaardigheden en werkgelegenheidsvooruitzichten door onze 4wk klantenservice cursus te voltooien. Na succesvolle afronding heeft u een zeer waardevol enkelvoudig vakdiploma behaald. -
Cursus
Deeltijd
10 weken
Engels
Campus
 
Hermannsen Concept
Münster, Duitsland

Een uitstekende servicekwaliteit laat de klant de beslissende indruk achter van het bedrijf. Met vertrouwen, vertrouwen en professionaliteit in de dagelijkse bedrijfsvoering, ... +

Een uitstekende servicekwaliteit laat de klant de beslissende indruk achter van het bedrijf. Met vertrouwen, vertrouwen en professionaliteit in de dagelijkse bedrijfsvoering, creatief en ingenieus de behoeften van klanten en uw bedrijf koppelen, zorgt ervoor dat uw klant uw bedrijf aan anderen aanbeveelt. -
Cursus
Voltijd
2 dagen
Duits
Campus
 
E-Careers
Slough, Verenigd Koninkrijk +1 Meer

Word een efficiënte gebruiker van de meest populaire Customer Relationship Management (CRM) software in de wereld met deze Salesforce training.

Word een efficiënte gebruiker van de meest populaire Customer Relationship Management (CRM) software in de wereld met deze Salesforce training. -
Cursus
Deeltijd
Engels
Online
 
Churchill Square Training And Development
Portsmouth, Verenigd Koninkrijk

Of we er nu voor kiezen om ze te omarmen of er niet tegen kunnen worden onderbroken door hun oproepen, callcenters zijn een zakelijk element dat moet blijven. Deze cursus help ... +

Of we er nu voor kiezen om ze te omarmen of er niet tegen kunnen worden onderbroken door hun oproepen, callcenters zijn een zakelijk element dat moet blijven. Deze cursus helpt callcentermedewerkers om het meeste uit hun telefonisch werk te halen, inclusief inzicht in de beste manieren om te luisteren en te worden gehoord. -
Cursus
Voltijd
3 dagen
Engels
Online