Cursus in Journalistiek en Massacommunicatie in de Verenigde Londen Verenigd Koninkrijk

Top Cursus Studies in Journalistiek en Massacommunicatie in de Verenigde Londen Verenigd Koninkrijk

Journalistiek en Massacommunicatie

Wet cursussen zijn bedoeld om te worden genomen door diegenen die hun persoonlijke ontwikkeling te bevorderen. Of u nu de cursussen in een klaslokaal of online, zijn er een verscheidenheid van gespecialiseerde studie gebieden. Sommige van deze zijn wettelijke theorie, handelsrecht en intellectuele eigendom.

Journalistiek is een gebied dat zich richt op het brengen van informatie over lokale, nationale en internationale evenementen onder de aandacht van het grote publiek. Journalisten helpen mensen te informeren door middel van interviews, observatie, of door het lezen en samenvatten verleden artikels en relevante documenten.

UK, Verenigd Koninkrijk is meer dan 300 jaar oud en bestaat uit vier constituerende naties: Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Het Verenigd Koninkrijk is een centrum van het leren van de afgelopen 1000 jaar en bezit vele oude en voorname universiteiten. Buitenlandse studenten vormen een aanzienlijk deel van de studenten op Britse universiteiten.

Londen is de hoofdstad van het Verenigd Koninkrijk, de meest bevolkte regio en waar koninklijke familie woont. Het heeft de grootste concentratie van hoger onderwijs in Europa met 412.000 studenten aan 43 universiteiten.

Beste Cursus in Journalistiek en Massacommunicatie in de Verenigde Londen in UK

Lees meer

Digitale transformatie van nul naar één

Arden courses at GISMA
Campus Voltijd 4 dagen December 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Het programma omvat belangrijke kenmerken van ambitieus ondernemerschap en organisatie, beginnend bij het genereren van ideeën en de vrijheid om na te denken uit eerste beginselen in plaats van de heersende wijsheid en bestaande structuren te accepteren. [+]

Digitale transformatie van nul naar één

Het programma omvat belangrijke kenmerken van ambitieus ondernemerschap en organisatie, beginnend bij het genereren van ideeën en de vrijheid om na te denken uit eerste beginselen in plaats van de heersende wijsheid en bestaande structuren te accepteren. Het is een feit dat toepassingen van kunstmatige intelligentie voortdurend de maatschappij en professionele organisaties beïnvloeden. Als gevolg hiervan zijn steeds meer taken overgenomen door machines of ondersteund door digitale assistenten. Dit programma gaat dieper in op de impact die digitale hulpmiddelen en sociale media hebben gehad op onze samenleving.

Waarom kiezen voor dit programma?Praktische ervaring binnen multinationale organisatiesPraktische praktische cursus om de vaardigheden en het zelfvertrouwen te ontwikkelen om te slagenNetwerkkansen voor deelnemersKrijg een Brits-Duits bedrijfssectorperspectiefDocenten met een internationale werkende mindsetAanzienlijke bedrijfs- en ondernemerschap / advieservaringCentrale Londense campus met professionele faciliteitenCursus benodigd hedenBachelor diploma of professioneel equivalent, minstens 3 jaar gerelateerdTaalniveau: bewijs van vloeiend EngelsToekennend orgaan / Gecertificeerd door... [-]

Master class - digitale versnelling

Hyper Island
Campus Voltijd 2 - 3 dagen Open Inschrijving Verenigd Koninkrijk Londen UK Online +1 more

In de Hyper-eilanden Digital Acceleration Master Class behandelt u de belangrijkste elementen van digitale communicatie, leer u over de netwerkgemeenschap en begrijpt u de implicaties voor uw bedrijf. We houden deze 2-daagse cursus over verschillende locaties, waaronder Londen, Stockholm, Sao Paulo en Singapore. Andere steden worden voortdurend toegevoegd. [+]

Betrek en groei uw netwerk

In deze 2 dagen Digital Acceleration Master Class U behandelt de belangrijkste elementen van digitale communicatie, leer over de netwerkgemeenschap en begrijp de implicaties in uw bedrijf. We zullen ook contact opnemen met de groei van klanten en tools en tactieken die leiden tot verandering.

U zult identificeren en nieuwe kansen aangrijpen door middel van interactieve sessies met digitale experts, hands-on collaboratieve workshops en levendige discussies met collega's. Dit alles is gericht op het helpen u om nieuwe kennis en inzichten toe te passen in uw dagelijkse werk.

De klas is ontworpen voor een breed scala aan professionals die communicatie gebruiken als hulpmiddel om met klanten, klanten en relaties te betrekken. Vorige deelnemers hebben onder meer Account Managers, Copywriters, Creative Directors, Merk / Communicatie / Marketing Managers, Digitale Hoofden / Verkoop / Strategie, maar niet beperkt tot theses rollen... [-]


Film business management, deal-making, marketing & sales

European School of Economics
Campus Voltijd Deeltijd 3 maanden Open Inschrijving Verenigd Koninkrijk Londen +1 more

Met al zijn licht en schaduw, de filmindustrie blijft een van de sterkste sectoren over de hele wereld, en het is misschien wel de meest invloedrijke. Het doel van de cursus is om studenten met de fundamenten van het filmmaken uit te rusten en zal een solide basis waarop u kunt groeien in alle richtingen te bereiken. Eenmaal daar, zal de cursus u helpen uw gebied van belang te kiezen en zal u voorzien van het juiste gereedschap om zich te specialiseren. [+]

In termen van ruwe cijfers, de filmindustrie is een van de grootste bronnen van inkomsten voor de VS, en film studies worden aangeboden in honderden hogescholen en universiteiten over de hele wereld. Onze korte cursus biedt de nodige vaardigheden en kennis in staat zijn om de Film bedrijf te gaan, samen met de voordelen van studeren in een internationale omgeving. Dat alles plus de ervaring van de uitgaven 3 maanden in de Eeuwige Stad.

Gaan leven "La dolce vita" nu!

Het programma bestaat uit 4 modules en 1 workshop. Elke module omvat een 3-Uur sessie per week gedurende 10 weken, plus een optionele 3-maanden durende stage programma na afronding van alle modules. De modules die wij aanbieden zijn: - The Movie Zaken: Strategy & Management - Inleiding tot Accounting & Finance - International Marketing - International Strategic Management - Juridische en Film zakelijke contracten workshop Stage: Beschikbaar; Studenten moeten in aanmerking worden genomen voor het nemen van een stage (indienen van een CV,... [-]


Een weekse cursus modejournalistiek

Conde Nast College
Campus Voltijd 1 week April 2019 Verenigd Koninkrijk Londen

De cursus Condé Nast Fashion Journalism is een intensief programma van één week om studenten kennis te laten maken met een reeks praktische vaardigheden en essentiële informatie over het onderwerp. Het is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in mode- en lifestylejournalistiek die graag meer te weten wil komen over de media en zijn schrijfvaardigheden wil ontwikkelen. [+]

De cursus Condé Nast Fashion Journalism is een intensief programma van één week om studenten kennis te laten maken met een reeks praktische vaardigheden en essentiële informatie over het onderwerp. Het is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in mode- en lifestylejournalistiek die graag meer te weten wil komen over de media en zijn schrijfvaardigheden wil ontwikkelen.

Over de cursus

Tijdens de cursus zullen studenten ideeën voor artikelen bestuderen en ontwikkelen voordat ze een website gaan maken die fungeert als een etalage voor hun persoonlijke oeuvre.

Studenten zullen van Condé Nast-medewerkers en andere modemediadeskundigen horen over een aantal gerelateerde onderwerpen, zoals het begrijpen van de masthead, de rol van de editor, het houden van interviews en het profileren van lezers. Naast het onderzoeken van het werk van inspirerende schrijvers en redacteuren en het verkennen van de taal van de mode, zullen ze ook ontdekken hoe tijdschriften werken, hoe ze inkomsten kunnen genereren uit media-inhoud en de belangrijkste verschillen tussen gedrukte en digitale formaten.... [-]


Mediabeheer

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd 3 dagen November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na het voltooien van deze mediacursussen, zult u kunnen begrijpen: drie belangrijke manieren waarop media kunnen worden geclassificeerd; verschillen tussen lineaire en interactieve media; trends en primaire kenmerken van elk type lineaire media, enz. Verschillende kenmerken geassocieerd met interactieve media, en wat interactieve media mensen in staat stellen om te doen. [+]

MediabeheerBELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: MPRS102B3Duur: 3 dagenKosten: £ 1605CURSUSBESCHRIJVINGMedia - Principes en praktijkMediaclassificatie - per formulierMediaclassificatie - per bronMediaclassificatie - op functieLineaire mediaInteractieve mediaSociaal, zoeken en andere interactieve mediaInteractieve media-advertentiesZoekmachine marketingSociale mediaAndere vormen van interactieve mediaMediaplanning: doelgroepen bereikenDe mediamixSchakelgedragVoertuig selectieDe planning van de recentheidAankopen van media: het blockplan en automatiseringMediabron-effectenDoelgroep

Deze mediatraining is geschikt voor:

Chief Communications OfficersMarketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel.Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken.Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden.Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt.Leerresultaten... [-]

Geavanceerde marketingcommunicatie

London Business Training & Consulting
Campus 2 weken November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na het voltooien van deze professionele marketingcursussen, kunt u de rol begrijpen die reclame speelt bij het beïnvloeden van onze gedachten en gedrag. [+]

Belangrijke informatieCursuscode: MPRS102Duur: 2 wekenKosten: £ 4045CursusbeschrijvingReclame: rol, formulieren en strategieProposities verkopenHet gebruik van emotie in advertentiesTypen advertentiesStrategisch adverteren gebruikenDoor consumenten gegenereerde advertentiesPublic Relations: principes en praktijkPublic relations en relatiebeheerDoelstellingen van public relationsPublic relations: methoden en techniekenMedia relatiesVormen van public relationssponsoringDe groei en ontwikkeling van sponsoringSponsoring doelstellingenHoe sponsoring zou kunnen werkenTypen sponsoringDe rol van sponsoring in de communicatiemixDirecte marketing en persoonlijke verkoopDe groei van direct marketingDe rol van dataDirecte responsmediaDe taken van persoonlijke verkoopDe rol van sociale media in persoonlijke verkoopStrategisch accountbeheerVerkoopbevordering, veldmarketing en merkervaringVerkooppromotieplannen: de doelstellingenRetentieprogramma'sVerkooppromotie: methoden en techniekenVerschillende veldmarketingactiviteitenMerkervaring en evenementenMerkplaatsing, tentoonstellingen, verpakking en licentieverleningKenmerken en problemen van merkplaatsingBeurzen en tentoonstellingenDe communicatiedimensies van verpakkingenLicensingBerichten en creativiteitBericht bronStructurele elementen in een berichtBericht in beroepAdvertentietactiekenHet creatieve procesBericht inlijstenVerhaal vertellenDoor gebruikers gegenereerde inhoud (UGC)Sourcing van inhoudMedia - Principes en praktijkMediaclassificatie - per formulierMediaclassificatie - per bronMediaclassificatie - op functieLineaire mediaInteractieve mediaSociaal, zoeken en andere interactieve mediaInteractieve media-advertentiesZoekmachine marketingSociale mediaAndere vormen van interactieve mediaMediaplanning: doelgroepen bereikenDe mediamixSchakelgedragVoertuig selectieDe planning van de recentheidAankopen van media: het blockplan en automatiseringMediabron-effectenDoelgroepChief Communications OfficersMarketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel.Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken.Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden.Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt.Leerresultaten... [-]

Marketingcommunicatie - Niveau 1

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd 1 week November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na afloop van deze marketingcommunicatiecursussen zul je begrijpen: de rol die reclame speelt bij het beïnvloeden van onze gedachten en gedrag; adverteren als een onafhankelijke discipline; het gebruik van verkoopproposities en de rol van emotie in advertenties; verschillende soorten of vormen van reclame, etc. [+]

Cursus Studies in Journalistiek en Massacommunicatie in de Verenigde Londen Verenigd Koninkrijk. Marketingcommunicatie - Niveau 1BELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: MPRS102ADuur: 1 weekKosten: £ 2625CURSUSBESCHRIJVINGReclame: rol, formulieren en strategieProposities verkopenHet gebruik van emotie in advertentiesTypen advertentiesStrategisch adverteren gebruikenDoor consumenten gegenereerde advertentiesPublic Relations: principes en praktijkPublic relations en relatiebeheerDoelstellingen van public relationsPublic relations: methoden en techniekenMedia relatiesVormen van public relationssponsoringDe groei en ontwikkeling van sponsoringSponsoring doelstellingenHoe sponsoring zou kunnen werkenTypen sponsoringDe rol van sponsoring in de communicatiemixDirecte marketing en persoonlijke verkoopDe groei van direct marketingDe rol van dataDirecte responsmediaDe taken van persoonlijke verkoopDe rol van sociale media in persoonlijke verkoopStrategisch accountbeheerVerkoopbevordering, veldmarketing en merkervaringVerkooppromotieplannen: de doelstellingenRetentieprogramma'sVerkooppromotie: methoden en techniekenVerschillende veldmarketingactiviteitenMerkervaring en evenementenDoelgroep... [-]

Ontwikkeling van communicatieve vaardigheden

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd 3 dagen December 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na afloop van deze communicatieve vaardigheden training, zult u: algemene richtlijnen kunnen aannemen voor effectieve interviews; toepasselijke richtlijnen toepassen voor interviews met informatieverzameling; gebruik passende richtlijnen voor sollicitatieselectie-interviews, etc. [+]

Ontwikkeling van communicatieve vaardighedenBELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: LSS105Duur: 3 dagenKosten: £ 1635CURSUSBESCHRIJVINGAfnemen van interviewsHet interview plannenHet interview afnemenInformatie-interviews verzamelenTewerkstellingsselectiegesprekkenGespreksinterviewsMondelinge en schriftelijke presentaties makenEssentiële elementen van effectieve presentatiesFormuleer een specifieke strategieOntwikkel een duidelijke structuurSteun je puntenGebruik een verhogende stijlStijl in mondelinge communicatieStijl in schriftelijke communicatieVul uw presentatie aan door te reageren op vragen en uitdagingenVergaderingen houdenHet voeren van effectieve vergaderingen: een korte gids voor vergaderingsmanagers en deelnemers aan de vergaderingDe vijf P's van effectieve vergaderingenSuggesties voor groepsledenDoelgroep... [-]

Marketing Communicatiehulpmiddelen

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd Deeltijd 6 dagen November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen +1 more

Na het voltooien van deze cursus, zult u in staat zijn om te begrijpen: de rol die reclame speelt bij het beïnvloeden van onze gedachten en gedrag; adverteren als een onafhankelijke discipline; het gebruik van verkoopproposities, en de rol van emotie in advertenties, etc. [+]

Cursus Studies in Journalistiek en Massacommunicatie in de Verenigde Londen Verenigd Koninkrijk. Marketing CommunicatiehulpmiddelenBELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: MPRS102A5BADuur: 6 dagenPrijs: £ 2895CURSUSBESCHRIJVINGReclame: rol, formulieren en strategieProposities verkopenHet gebruik van emotie in advertentiesTypen advertentiesStrategisch adverteren gebruikenDoor consumenten gegenereerde advertentiesPublic Relations: principes en praktijkPublic relations en relatiebeheerDoelstellingen van public relationsPublic relations: methoden en techniekenMedia relatiesVormen van public relationssponsoringDe groei en ontwikkeling van sponsoringSponsoring doelstellingenHoe sponsoring zou kunnen werkenTypen sponsoringDe rol van sponsoring in de communicatiemixDirecte marketing en persoonlijke verkoopDe groei van direct marketingDe rol van dataDirecte responsmediaDe taken van persoonlijke verkoopDe rol van sociale media in persoonlijke verkoopStrategisch accountbeheerVerkoopbevordering, veldmarketing en merkervaringVerkooppromotieplannen: de doelstellingenRetentieprogramma'sVerkooppromotie: methoden en techniekenVerschillende veldmarketingactiviteitenMerkervaring en evenementenMerkplaatsing, tentoonstellingen, verpakking en licentieverleningKenmerken en problemen van merkplaatsingBeurzen en tentoonstellingenDe communicatiedimensies van verpakkingenLicensingDoelgroepChief Communications OfficersMarketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel.Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken.Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden.Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt.Leerresultaten... [-]

Ontwikkeling van geavanceerde managementvaardigheden

London Business Training & Consulting
Campus 2 weken December 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na het voltooien van deze training in management, kunt u ondersteunende relaties opbouwen, zelfs wanneer u negatieve feedback geeft. [+]

Belangrijke informatieCursuscode: LSS103Duur: 2 wekenKosten: £ 4095CursusbeschrijvingRelaties opbouwen door ondersteunend te communicerenBouwen aan positieve interpersoonlijke relatiesHet belang van effectieve communicatieWat is ondersteunende communicatie?Beginselen van ondersteunende communicatieHet persoonlijke managementinterviewVerkrijgen van kracht en invloedEen sterke basis opbouwen en wijs invloed uitoefenenIs macht een woord met vier letters?MachtsmisbruikInvloedstrategieën: de drie R'sDe voor- en nadelen van elke strategieAssertief handelen: pogingen tot beïnvloeding neutraliserenAnderen motiverenMotivatie en prestaties verhogenDiagnose van werkprestatieproblemenVerbetering van de mogelijkheden van individuenEen motiverende werkomgeving bevorderenElementen van een effectief motivatieprogrammaConflict beherenInterpersoonlijk conflictbeheerDiagnose van de soorten interpersoonlijke conflictenDe juiste benadering voor conflictbeheer selecterenHet oplossen van interpersoonlijke confrontatiesProblemen analytisch en creatief oplossenProblemen oplossen, creativiteit en innovatieStappen in analytische probleemoplossingHinderpalen voor creatieve probleemoplossingMeerdere benaderingen van creativiteitConceptuele blokkenConceptuele blockbustingTips voor het toepassen van probleemoplossende techniekenCreativiteit bij anderen bevorderenAnderen krachtiger en boeiender makenDe betekenis van empowermentDimensies van empowermentHoe empowerment te ontwikkelenRemmers van empowermentBevordering van betrokkenheidBouw effectieve teams en teamworkDe voordelen van teamsTeam-ontwikkelingToonaangevende teamsTeamlidmaatschapPositieve verandering leidenAlomtegenwoordige en escalerende veranderingDe behoefte aan kadersEen kader voor het leiden van positieve veranderingMondelinge en schriftelijke presentaties makenEssentiële elementen van effectieve presentatiesFormuleer een specifieke strategieOntwikkel een duidelijke structuurSteun je puntenGebruik een verhogende stijlStijl in mondelinge communicatieStijl in schriftelijke communicatieVul uw presentatie aan door te reageren op vragen en uitdagingenVergaderingen houdenHet voeren van effectieve vergaderingen: een korte gids voor vergaderingsmanagers en deelnemers aan de vergaderingDe vijf P's van effectieve vergaderingenSuggesties voor groepsledenDoelgroepHoofden van organisaties, hoofdofficieren, voorzitters, bestuursleden en directeuren.Hoofden van afdelingen.Senior managers en leidinggevenden.Degenen die hun interpersoonlijke, groeps- en communicatievaardigheden willen ontwikkelen.Degenen die zichzelf willen ontwikkelen als competentere en effectievere managers.Leerresultaten... [-]

Marketingcommunicatie - niveau 2

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd 1 week November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na het voltooien van deze kortetermijnmarketingcursussen, zult u kunnen begrijpen: het concept en de problemen in verband met merkplaatsing; de verschillen en betekenis van tentoonstellingen en beurzen; de belangrijkste voor- en nadelen van het gebruik van tentoonstellingen als onderdeel van de communicatiemix, enz. [+]

Cursus Studies in Journalistiek en Massacommunicatie in de Verenigde Londen Verenigd Koninkrijk. Marketingcommunicatie - niveau 2BELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: MPRS102BDuur: 1 weekKosten: £ 2675CURSUSBESCHRIJVINGMerkplaatsing, tentoonstellingen, verpakking en licentieverleningKenmerken en problemen van merkplaatsingBeurzen en tentoonstellingenDe communicatiedimensies van verpakkingenLicensingBerichten en creativiteitBericht bronStructurele elementen in een berichtBericht in beroepAdvertentietactiekenHet creatieve procesBericht inlijstenVerhaal vertellenDoor gebruikers gegenereerde inhoud (UGC)Sourcing van inhoudMedia - Principes en praktijkMediaclassificatie - per formulierMediaclassificatie - per bronMediaclassificatie - op functieLineaire mediaInteractieve mediaSociaal, zoeken en andere interactieve mediaInteractieve media-advertentiesZoekmachine marketingSociale mediaAndere vormen van interactieve mediaMediaplanning: doelgroepen bereikenDe mediamixSchakelgedragVoertuig selectieDe planning van de recentheidAankopen van media: het blockplan en automatiseringMediabron-effectenDoelgroepChief Communications OfficersMarketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeelDegenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekkenDegenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbendenDegenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruiktLeerresultaten... [-]

Ontwikkeling van interpersoonlijke vaardigheden

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd 4 dagen December 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na het voltooien van deze cursus voor interpersoonlijke vaardigheden, kunt u: ondersteunende relaties opbouwen, zelfs wanneer negatieve feedback wordt gegeven; vermijd defensiviteit en disconfirmatie in interpersoonlijke communicatie, enz. [+]

Ontwikkeling van interpersoonlijke vaardighedenBELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: LSS103A4Duur: 4 dagenKosten: £ 2095CURSUSBESCHRIJVINGRelaties opbouwen door ondersteunend te communicerenBouwen aan positieve interpersoonlijke relatiesHet belang van effectieve communicatieWat is ondersteunende communicatie?Beginselen van ondersteunende communicatieHet persoonlijke managementinterviewVerkrijgen van kracht en invloedEen sterke basis opbouwen en wijs invloed uitoefenenIs macht een woord met vier letters?MachtsmisbruikInvloedstrategieën: de drie R'sDe voor- en nadelen van elke strategieAssertief handelen: pogingen tot beïnvloeding neutraliserenAnderen motiverenMotivatie en prestaties verhogenDiagnose van werkprestatieproblemenVerbetering van de mogelijkheden van individuenEen motiverende werkomgeving bevorderenElementen van een effectief motivatieprogrammaConflict beherenInterpersoonlijk conflictbeheerDiagnose van de soorten interpersoonlijke conflictenDe juiste benadering voor conflictbeheer selecterenHet oplossen van interpersoonlijke confrontatiesDoelgroep... [-]

London Direct Inschrijving - Queen Mary

IES Abroad
Campus Voltijd 1 - 2 semesters January 2019 Verenigd Koninkrijk Londen

Dit is je kans om samen met studenten uit het VK en de rest van de wereld te leven en te leren door je rechtstreeks in te schrijven in een universiteit in Londen. Met zeven prestigieuze instellingen om uit te kiezen, vindt u een partnerschool en een programma dat aan uw behoeften voldoet. [+]

Overzicht

Er is iets onweerstaanbaars aan Londen. Misschien zijn het de bezienswaardigheden zoals de Big Ben of de Tower Bridge die al vertrouwd aanvoelen. Of het internationale karakter dat zichtbaar is in elke buurt, waar mensen met verschillende culturele, etnische en sociaaleconomische achtergronden samenleven en werken. Wat het ook is dat je naar Londen heeft getrokken, kijk nu niet terug - Londen wacht op je!

Dit is je kans om samen met studenten uit het VK en de rest van de wereld te leven en te leren door je rechtstreeks in te schrijven in een universiteit in Londen. Met zeven prestigieuze instellingen om uit te kiezen, vindt u een partnerschool en een programma dat aan uw behoeften voldoet.... [-]


Londen - Voltijds semesterstage

IES Abroad
Campus Voltijd 1 semester January 2019 Verenigd Koninkrijk Londen

Een IES-stage in het buitenland ontwikkelt je professionele vaardigheden, je vermogen om te communiceren over culturen heen en biedt inhoudelijke werkervaring om je carrière een vliegende start te geven in de competitieve arbeidsmarkt van vandaag. [+]

Overzicht

Londen is 's werelds toonaangevende stad voor internationale financiën en een belangrijke motor voor de wereldeconomie. Vergeet niet dat het ook een belangrijke speler is op het gebied van kunst, bedrijfsleven en marketing, onderwijs, media en communicatie, politiek en non-profitorganisaties, waardoor een semester-stage in Londen een ideale kans is. Neem de metro naar het werk of een dubbeldekkerbus. Pak wat fish and chips voor de lunch. Bouw een wereldwijd netwerk van professionele contacten terwijl je alles inneemt wat Londen te bieden heeft.

Een IES-stage in het buitenland ontwikkelt je professionele vaardigheden, je vermogen om te communiceren over culturen heen en biedt inhoudelijke werkervaring om je carrière een vliegende start te geven in de competitieve arbeidsmarkt van vandaag. Ons 14 weken durende programma in Londen garandeert een onbetaalde, voor kredietwaardige stageplaatsing bij een lokaal bedrijf of een lokale organisatie, waar je 32-40 uur per week werkt.... [-]


Continue professionele ontwikkeling - bewerken en postproductie (EPP)

London South Bank University
Campus Voltijd 12 weken January 2019 Verenigd Koninkrijk Londen

Permanente Professional Development (CPD) Editing- en Post Production-modules zijn bedoeld voor filmmakers en professionals uit de industrie die hun vaardigheden die ze al hebben, willen verbeteren en nieuwe vaardigheden willen leren binnen het gekozen onderwerp. [+]

De modules voor doorlopende professionele ontwikkeling (CPD) bewerken en postproductie zijn bedoeld voor filmmakers en professionals uit de industrie die hun reeds bestaande vaardigheden willen verbeteren en nieuwe vaardigheden willen leren om hun professionele praktijk te ontwikkelen.

Met de CPD-modules kunt u geavanceerde kennis, inzicht en vaardigheden ontwikkelen binnen het vakgebied van de module. Je bent voorbereid op toekomstige loopbaanontwikkeling en geavanceerde technieken voor het maken van films. Het lesgeven wordt verzorgd door professionals uit de industrie en legt de nadruk op professionele samenwerkingsworkflows en de rollen van al het personeel op de redactie in de context van de productie van digitale films. Onderwerpen die aan de orde komen zijn onder meer: ​​werken met digitale opnameconcepten voor bioscoopcamera's (bijv. Arri's Log C-formaat), kleurindeling, productie van geluidspost en afleveringsplatforms.... [-]