Cursus in Communicatie

Top 54 Cursussen in Communicatie 2017/2018

Communicatie

Communicatie is essentieel in een succesvol bedrijf of organisatie. Communicatie cursussen bieden de gespecialiseerde vaardigheden en kennis die nodig is voor individuen om in hun carrière door het leren van de technieken en strategieën voor effectief communiceren, zowel voor onderhandeling, of media doeleinden. Vereisten zijn afhankelijk van het specifieke gebied van belang en er zijn een breed scala aan opties voor communicatie cursussen op locaties over de hele wereld.

Communicatie cursussen kunnen helpen individuen aangaan van een nieuwe carrière, gaan naar het volgende niveau in hun huidige baan, of gewoon voor professionele ontwikkeling. Door communicatie cursussen, kunnen mensen laten certificeren op gebieden als zakelijk conflict, onderhandelen, overtuigen, belangenbehartiging, het opbouwen van relaties en het ontwikkelen van invloed. Carrière in de communicatie vaak ook public relations, adviseren, corporate communicatie, media contacten, of relaties met de gemeenschap.

Onder Blader door de communicatie-cursussen en kunt u de volgende stap in je carrière te vinden!

Lees meer

Professionele Ontwikkeling Programma

London School of Business and Finance (LSBF)
Campus Voltijd 5 dagen April 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Het Professional Development Program (PDP) is ideaal voor professionals die hun persoonlijke, professionele en carriereontwikkeling willen cultiveren. De cursus bestaat uit vijf kernmodules, variërend van probleemoplossing tot presentatie en onderhandeling. In een praktische en aantrekkelijke stijl wordt PDP opgenomen in groepbesprekingen, rollenspel, simulaties, case studies, zelfbeoordeling en persoonlijke actieplannen. [+]

Het Professional Development Program (PDP) is ideaal voor professionals die hun persoonlijke, professionele en carriereontwikkeling willen cultiveren. De cursus bestaat uit vijf kernmodules, variërend van probleemoplossing tot presentatie en onderhandeling. In een praktische en aantrekkelijke stijl wordt PDP opgenomen in groepbesprekingen, rollenspel, simulaties, case studies, zelfbeoordeling en persoonlijke actieplannen.

Toelatingseisen

Kandidaten moeten ideaal afgestudeerd zijn. Niet-engelse engels sprekers dienen goed Engels te zijn en moeten hierbij bewijzen dat zij een internationaal engelse taalcertificaat (IELTS, TOEFL, Cambridge, Michigan, enz.) Of een bewijs van eerdere studies of werkervaring in Engelssprekende omgevingen aanbieden.... [-]


Master Class - Digital Acceleration

Hyper Island
Campus Voltijd 2 dagen October 2017 Verenigde Staten East New York Singapore Zweden Stockholm Verenigd Koninkrijk Londen Groot-Brittannië (UK) Online +6 more

[+]

U zult identificeren en nieuwe kansen aangrijpen door middel van interactieve sessies met digitale experts, hands-on collaboratieve workshops en levendige discussies met collega's. Dit alles is gericht op het helpen u om nieuwe kennis en inzichten toe te passen in uw dagelijkse werk. Alle masterclasses worden uitgevoerd in het Engels, behalve in Latijns-Amerika waar de lokale taal wordt gebruikt. Klik hier voor de Mindset Wikkel je hoofd rond de belangrijkste uitgangspunten van het digitale tijdperk. Ontwikkelen van een inzicht in hoe netwerken, communicatie-kanalen, en het gedrag van de consument veranderen. Klik hier voor de Insights Leer van de beste, met case studies en cutting-edge aanpak gepresenteerd door de industrie leiders. Klik hier voor de Hulpmiddelen Verken de digitale instrumenten, methoden, en tactieken die u zullen helpen om verandering teweeg te brengen als je weer aan het werk bent. Krijg Lopende Ondersteuning Uw leren reis gaat verder na de twee dagen met de curator content van Hyper Island, een online groepssessie met je begeleider, en een individuele follow-up call om u te ondersteunen bij de uitvoering van uw leren. Wat heb je leren Deze cursus behandelt de belangrijkste elementen van de communicatie in een digitale wereld. Het zal u helpen om nieuwe kennis en inzichten toe te passen in uw dagelijkse werk. Digital Experts Onze bewezen methodologie leren is aangescherpt dan 20 jaar. Expert Hyper Island facilitators aangepaste ontwerp elke levering van de cursus om het leren en de praktische toepassing ervan te maximaliseren. Tools For Learning U zult verlaten met... [-]

Specialisatieopleiding Communicatie En Politieke Analyse

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Voltijd 6 maanden September 2018 Spanje Madrid

Dit programma is gericht op zowel pas afgestudeerden of afgestudeerden op het gebied van politieke wetenschappen, Marketing, Journalistiek, Law of International Relations; en professionals met een universitair diploma en ervaring in de wereld van de politiek die wensen om hun persoonlijke vaardigheden te verbeteren. [+]

Cursussen in Communicatie. DOELSTELLINGEN: Studenten die met succes dit programma te voltooien: Ze begrijpen het milieubeleid en overheidsinstellingen Zij kunnen deelnemen, of die daar een verkiezingscampagne Ze weten omgaan met de nieuwste marketing tools. Ze kennen alle technieken van de verkiezingen polls en kunnen interpreteren. Ze leren spreken in het openbaar technieken. Zij kennen de context van het buitenlands beleid en de gemeenschappelijke praktijken in andere omgevingen. Ze kunnen effectief ontwerpen van een personal branding strategie. GERICHT OP: Dit programma is gericht op zowel pas afgestudeerden of afgestudeerden op het gebied van politieke wetenschappen, Marketing, Journalistiek, Law of International Relations; en professionals met een universitair diploma en ervaring in de wereld van de politiek die wensen om hun persoonlijke vaardigheden te verbeteren. EVALUATIE Het verkrijgen van definitieve titel is onderworpen aan het overwinnen van alle opleidingsonderdelen evenals de voorbereiding van het uiteindelijke werk. KWALIFICATIE TE VERKRIJGEN Specialist graad aan de universiteit van Alcala de Henares en de titel van specialist door CESCOMPOL AGENDA Politiek, Burgerschap en politiek gedrag Politieke scenario en kiessystemen Grondbeginselen van het communicatiebeleid Politieke Communicatie Management: Institutionele Betrekkingen en Public Affairs Communicatie offline en online netwerken: Social Media Management Master's Thesis CARRIERE Studenten kunnen posities te vullen in: politieke partijen Consulting communicatie Offices Officiële instellingen en overheden media [-]

Summer Session 2017

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus Voltijd 1 - 4 weken June 2018 Frankrijk Parijs

EIML Parijs biedt de mogelijkheid om internationale studenten om de fundamenten te verwerven en te beseffen dat Luxe is bovenal een unieke kunst van kennis, producten en diensten die vereisen een diep gevoel van kwaliteit. Dankzij onze hoge kwaliteit van de opleiding klassen, zal uw vaardigheden en competenties in het begrijpen van de specifieke codes en taal van de luxe-industrie bloeien. [+]

Voertaal: De cursussen worden gegeven in het Engels Luxe Middelen Creatie en Excellence. In al zijn speciale velden - sieraden, horloge maken, mode, parfums, schoonheidsproducten, gastvrijheid en diensten Luxe is gekoppeld aan perfectie. Definieer Luxe subjectief is; Het wordt algemeen beschouwd als een luxe dat alles is elegant, verfijnd en duur. Het spectrum van luxe merken gaat van wereldberoemde merken tot meer vertrouwelijke handwerk "Huizen". Zo consumenten van luxe producten en diensten die betrokken zijn bij zowel de kwaliteit en de normen van de verwerking. EIML Parijs EIML Paris biedt een programma van vijf jaar hoger onderwijs van bachelor naar gespecialiseerd in luxe Marketing masterniveau. Gemaakt in samenwerking met de belangrijkste economische spelers in de luxe sector, het programma verstrekt op EIML Parijs traint managers te zijn en is bijzonder geschikt voor diegenen die een carrière met een hoge verantwoordelijkheid in verschillende sectoren: - Inkoop: Grondstoffen Koper, Merchandiser Products Manager, retail Operator, enz. - Marketing: Product Manager Marketing Survey Consultant, E-marketing Projects Manager, Category Manager, etc. - Communicatie: Pers en Media Officer, Event Communication Manager, Public Relations Officer, media planner, etc. EISEN - Profielen van de kandidaten kunnen zeer divers zijn. Het belangrijkste is om de zorg voor esthetiek, perfectie, creatief, hebben een smaak voor communicatie, bezit analytische vaardigheden voor patronen en trends, en gevoelig zijn voor de kunsten en brieven. - Kandidaten moeten 2 jaar succesvol het hoger onderwijs te geven of een Bachelor diploma of een gelijkwaardige hebben verdiend. - Voor niet-native speakers, Engels taalvaardigheid bewijs document nodig... [-]

Londen - Voltijds Semester Stage

IES Abroad
Campus Voltijd 1 semester January 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Een IES Internship in het buitenland ontwikkelt je professionele vaardigheden, je vermogen om over culturen te communiceren en biedt inhoudelijke werkervaring om je carrière in de competitieve arbeidsmarkt van vandaag te beginnen. [+]

Cursussen in Communicatie. Overzicht Londen is 's werelds grootste stad voor internationale financiën en een belangrijke bestuurder van de wereldeconomie. Vergeet niet dat het ook een belangrijke speler in de kunst-, bedrijfs- en marketing-, onderwijs-, media- en communicatie-, politiek- en non-profitorganisaties is, waardoor een semester stage in Londen een ideale kans is. Neem de Tube aan het werk of een dubbeldekkerbus. Grijp wat vis en chips voor de lunch. Bouw een wereldwijd netwerk van professionele contacten met alles wat Londen te bieden heeft. Een IES Internship in het buitenland ontwikkelt je professionele vaardigheden, je vermogen om over culturen te communiceren en biedt inhoudelijke werkervaring om je carrière in de competitieve arbeidsmarkt van vandaag te beginnen. Ons 14-weekse programma in Londen garandeert een onbetaalde, intern kredietinstelling bij een lokaal bedrijf of organisatie waar u 32 tot 40 uur per week werkt. Voordat u in Londen gaat stagiair, werkt uw stagecoördinator samen met u om uw CV te verfijnen, uw briefbrief te perfecten en uw communicatie- en onderhoudsvaardigheden te verbreken als u zich voordoet voor het werken in een nieuwe culturele omgeving. We zullen samen met u werken om de dichtstbijzijnde match tussen uw uitgedrukte voorkeuren en professionele doelen te vinden met wat beschikbaar is via IES Internships in Londen. Wanneer u aankomt, verwelkomen het personeel van ons centrum van Londen u voor oriëntatie. Dit omvat een inleiding tot de stad, inclusief huisvesting, pendeldienst en professionele en culturele verwachtingen. Het London Centre is uw centrale plek voor instructies, ondersteuning en ontmoeting met... [-]

Interculturele Communicatie

Pontificia Universidad Católica Argentina
Campus Voltijd 1 semester February 2018 Argentinië Buenos Aires

Het doel van deze cursus is voor studenten om de algemene principes en theorieën van interculturele communicatie tijdens de interactie en het opbouwen van relaties met mensen uit andere landen te leren. De eerste eenheid richt zich op de rol die de deelname aan interpersoonlijke communicatie-activiteiten met de Argentijnen en lokale media consumptie spelen in de cross-culturele aanpassing proces. [+]

INTERCULTURELE COMMUNICATIE PEL73 * S-4 professor: Lic. Antonella Giacchetti Onderwijstaal: ENGELS / Idioma: INGLES Het doel van deze cursus is voor studenten om de algemene principes en theorieën van interculturele communicatie tijdens de interactie en het opbouwen van relaties met mensen uit andere landen te leren. De eerste eenheid richt zich op de rol die de deelname aan interpersoonlijke communicatie-activiteiten met de Argentijnen en lokale media consumptie spelen in de cross-culturele aanpassing proces. De tweede eenheid introduceert studenten tot de basisprincipes van de verbale en non-verbale communicatie gericht op de Latijns-Amerikaanse en Argentijnse communicatie patronen. De derde eenheid introduceert theorieën en onderzoek vergelijken en contrasteren culturele waarden die de communicatie gedrag bij de student thuis landen en in Latijns-Amerika te beïnvloeden. Deze cursus geeft studenten de mogelijkheid om te reflecteren op hun eigen cultuur en ervaringen, vragen stellen, discussiëren, interactie met mensen uit andere culturen, en hoe beter de wortels van culturele overeenkomsten en verschillen te begrijpen. Daarnaast is deze cursus helpt studenten ontwikkelen bewustzijn van hoe culturele identiteit invloeden communicatie, grijpt de interactie met de gastheer cultuur, en bereidt studenten om effectiever interculturele communicatoren geworden. Het uiteindelijke doel is om het belang van individualiseren elke interculturele ervaring te realiseren en het gebruik van onnauwkeurige stereotypen te beperken. In deze cursus zullen de studenten: Solliciteer interculturele communicatie theorieën en onderzoeksresultaten om hun eigen cross-culturele ervaring Verwerven van vaardigheden effectiever in interculturele communicatie contexten te zijn Beoordeel de cross-culturele aanpassing en interculturele communicatie effectiviteit van anderen Herken de invloed die massamedia... [-]

University Expert In Het Organiseren Van Evenementen, Het Protocol En Communicatie

Instituto Mediterráneo Estudios de Protocolo
Campus of Online Voltijd Deeltijd 8 maanden October 2017 Spanje Alicante Spanje Online +2 more

University Expert Event Organisatie, protocol en Communicatie is een aparte titel gegeven door de Middellandse Zee Instituut voor Studies Protocol en goedgekeurd door de Universidad Miguel Hernández de Elche. [+]

Cursussen in Communicatie. De University expert in het organiseren van evenementen, Protocol en Communicatie een aparte titel wordt gegeven door de Middellandse Zee Instituut voor Studies Protocol en goedgekeurd door de Universidad Miguel Hernández de Elche. Met een looptijd van 200 uur (20 studiepunten) deze titel Expert is gericht op de universiteit of professionals die willen verbreden en te voltooien hun opleiding om studenten in staat te ontwerpen, planning en ontwikkeling van de gebeurtenissen sectoren publiek en privaat, evenals hen te onderwijzen om een ​​optimaal beheer van het Protocol van elke organisatie. IMEP en UMH, als gevolg van de samenwerkingsovereenkomst ondertekend, werken in dit project samen wedden op een methodologie in overeenstemming is met de behoeften van een dynamische samenleving en avant-garde, het delen van ervaringen en het verkennen van nieuwe mogelijkheden voor de ontwikkeling van mensen en organisaties. leerplan Module I. Strategische Communicatie Planning toegepast op Evenementen Organisatie. Positionering, identiteit en merkwaarde voor bedrijven en grote organisaties. Beheer en Integral Communication Planning. Corporate Communications. Communicatie 2.0. en sociale netwerken. Module II. De waarde van Marketing Strategies Event Organization. Evolutie van het marketingconcept. Inbound Marketing strategieën. Branded Content. Hoe te starten en campagnes te bevorderen Value Content. Module III. Organisatie van Evenementen, decoratie en Event Fotografie. Wie is de Event Manager. Planning en organisatie van evenementen. Creativiteit in Evenementen Organisatie. Typologie van de gebeurtenissen (cultuur, sport, eten, etc.). Het belang van de decoratie. Fotografie Evenementen. Module IV. Ervaringsgericht evenementen. Evenementen en Ervaringsgericht Marketing Tool. Ervaringsgericht Events. Hoe ze zijn ontworpen... [-]

Digitale Communicatie Cursus Voor Mode

Milano Fashion Institute
Campus Voltijd 3 weken July 2018 Italië Milaan

De cursus gaat in op de impact van nieuwe technologieën in de communicatie van de mode en onderzoekt het gebruik van nieuwe media in de mode en luxe-industrie. Het levert kennis en vaardigheden op het gebruik van 2.0 en web 3.0 middelen kunnen traditionele communicatieve praktijken in de mode-industrie om nieuwe methoden en alternatieve modellen van bottom-up en peer-to-peer omleiden. [+]

Cursus Digitale Communicatie voor Fashion Nieuwe strategieën voor de marketing en communicatie. De bevordering van wat de mode en het creëren van een aura van de wenselijkheid om meerdere producten en diensten zal zijn, is de core business van de deskundige van de mode communicatie werk. Met de verspreiding van digitale media, heeft dat professionele activiteit zelfs nog belangrijker geworden. Op een moment als dit, de afstand tussen het eerste idee en communicatieve uitgang levering wordt steeds korter, digitale vaardigheden in de mode communicatie zijn belangrijker dan ooit. De cursus gaat in op de impact van nieuwe technologieën in de communicatie van de mode en onderzoekt het gebruik van nieuwe media in de mode en luxe-industrie. Het levert kennis en vaardigheden op het gebruik van 2.0 en web 3.0 middelen kunnen traditionele communicatieve praktijken in de mode-industrie om nieuwe methoden en alternatieve modellen van bottom-up en peer-to-peer omleiden. Bijzondere aandacht wordt ook besteed aan de studie van business strategieën en innovatieve instrumenten die het beheer van geïntegreerde communicatie online-offline. Belangrijke feiten Co-directeuren van de cursus: prof. Carla Long, prof. Silvia Mazzucotelli Salice Start van de inschrijving: 21 februari 2017 Deadline: 9 juni 2017 Start van de klassen: 3 juli 2017 Einde van de lessen: 21 juli 2017 Duur: 3 dagen, 15 dagen, van maandag tot vrijdag, voor een totaal van 80 lesuren Frequentie: de aanwezigheid van 80% van de lessen is het minimum dat nodig is om het certificaat te verkrijgen Kantoren in Milaan, Politecnico van Milaan - Bovisa Campus... [-]

Music Industry Workshop

BAU International Academy of Rome
Campus Voltijd October 2017 Italië Rome

A series of executive workshops in the Music Industry Sector taught in English by TOP Italian and International experts of communication, branding, event design and management and digital strategies. [+]

BAU Jazz School with BAU International Academy of Rome present

A series of executive workshops in the Music Industry Sector taught in English by TOP Italian and International experts of communication, branding, event design and management and digital strategies.

If you are an artist, a musician and you want to learn more about to brand & “copyright” yourself, or if you want to master your career in the music industry as a press officer,  event or account manager, APPLY NOW. 

PROGRAM 1:

MUSIC INDUSTRY MANAGEMENT

by Alceste Ayroldi

DAILY TOPICS

28 November 15.00/18.00:  Introduction to the Music Indutry

a) Music as Performance

... [-]

Leiderschap En Communicatie Workshop

Convertas
Campus Voltijd 5 dagen Open Inschrijving Verenigde Arabische Emiraten Dubai Abu Dhabi Verenigd Koninkrijk Londen Turkije Istanbul Maleisië Kuala Lumpur +7 more

Coördinatie is een onvermijdelijk onderdeel van leiderschap rol. In feite kan een visionaire leider alleen maar leiden door het communiceren van de visie. Dit omvat alle vormen van communicatie en moeten imponeren alle superieuren en collega's. [+]

Coördinatie is een onvermijdelijk onderdeel van leiderschap rol. In feite kan een visionaire leider alleen maar leiden door het communiceren van de visie. Dit omvat alle vormen van communicatie en moeten imponeren alle superieuren en collega's. [-]

Expert Cursus In Hotel Revenue Management En Communicatie

CESAE Business & Tourism School
Online en Campus gecombineerd Voltijd Deeltijd 375 uur March 2018 Spanje Madrid +1 more

De cursus Expert in Revenue Management en Communicatie Hotelera 2.0 (ERCH) is een opleiding met meer dan tien jaren van evolutie en verfijning, zeer gespecialiseerd in omzet en in de behandeling van technieken voor het beheer van sociale media en digitale marketing als gevolg van de evolutie en de vraag onder de verantwoordelijkheid van de opbrengst manager en het hotelwezen. [+]

Cursussen in Communicatie. Expert Course in Hotel Revenue Management en Communicatie De cursus Expert in Revenue Management en Communicatie Hotelera 2.0 (ERCH) is een opleiding met meer dan tien jaren van evolutie en verfijning, zeer gespecialiseerd in omzet en in de behandeling van technieken voor het beheer van sociale media en digitale marketing als gevolg van de evolutie en de vraag onder de verantwoordelijkheid van de opbrengst manager en het hotelwezen. Het programma-ontwerp werd gelanceerd na een grondige analyse van de opleidingen op revenue management aangeboden door een aantal van de beste internationale universiteiten in het toerisme opleiding, die we de professionele ervaring van het dagelijks leven van het beroep hebt toegevoegd, krijgen te integreren realiteit van ons hotel sector in de klas. Alle onder de leiding en de samenwerking van de inkomsten managers prestigieuze nationale en internationale (zie de reviews van onze docenten en medewerkers). CESAE biedt studenten een praktisch leren met innovatieve technologische hulpmiddelen Dit programma is gericht op studenten vanuit een praktisch perspectief, met behulp van simulatoren inkomsten optimalisatie en een aantal essentiële technieken en strategieën voor het hotel management. Zo heeft het programma het gebruik van alle technologische instrumenten die worden gebruikt in dag tot dag, plus de medewerking van toonaangevende leveranciers in Revenue Manager activiteit: BeOnPrice, ORMOS, Bookassist Wie moet de Cursus in Hotel Revenue Management en Communicatie bij te wonen De ERCH is bedoeld voor alle professionals die willen de kennis te verdiepen om centra door middel van Revenue management strategieën te beheren. Formiaat... [-]

Een Jaar Opleiding In Illustratie En Visuele Communicatie

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Online en Campus gecombineerd Deeltijd 1 jaar January 2018 Spanje Madrid

De One Year Courses, die semi-opkomst gebaseerde bent, zijn gericht op de student een snelle professionalisering, met een prestigieuze ploeg actieve leraren die, als bestuurders van het project zullen de studenten een duidelijk beeld van de sector te geven, hen te helpen zich te ontwikkelen hun portfolio en ontdek de beste manieren om het begrip en de aanpak van de disciplines met de beste vooruitzichten op het gebied van visuele productie. [+]

Dit programma wordt onderwezen in SPAANS Illustratie is een krachtig instrument van grafische expressie en tegenwoordig speelt een essentiële rol in de hedendaagse visuele communicatie. In de cursus een jaar Illustratie en visuele communicatie, zullen de studenten leren om onderzoek, experiment te doen en ontwikkelen van hun visie en vaardigheden om succesvol te worden professionals, het toepassen van moderne illustratie voor verschillende sferen van visuele communicatie. Geleid door gevestigde actieve professionals, zullen ze de belangrijkste technische principes, processen en stijlen van hedendaagse illustratie te pakken op een praktische manier toepassen wat ze leren om hun eigen projecten en met echte klanten, en altijd op zoek om hun creatieve potentieel als illustratoren bevorderen. Tegen het einde van het jaar, zullen de studenten in staat zijn om complexe illustratie zelfstandig projecten te creëren, van de conceptuele zin om hun verdere ontwikkeling en materialisatie. De One Year Courses, die semi-opkomst gebaseerde bent, zijn gericht op de student een snelle professionalisering, met een prestigieuze ploeg actieve leraren die, als bestuurders van het project zullen de studenten een duidelijk beeld van de sector te geven, hen te helpen zich te ontwikkelen hun portfolio en ontdek de beste manieren om het begrip en de aanpak van de disciplines met de beste vooruitzichten op het gebied van visuele productie. De cursus One Year in Illustratie en Visuele Communicatie bestaat uit 60 IED * credits gestructureerde op de volgende manier: Een aanwezigheidslijst gebaseerde module (384 uur en 48 IED * studiepunten), waarvan het doel is om toe te... [-]

Graduate Diploma's In Het Communicatiemanagement

University of Technology Sydney
Campus Voltijd Deeltijd 1 jaar January 2018 Australië Sydney +1 more

De Graduate Diploma in Communication Management verkent stichting studies en vaardigheden voor professionele communicatie praktijk. Het is ontworpen voor de huidige en toekomstige communicatie professionals op zoek naar een professionele kwalificatie en wetenschappelijke ontwikkeling op het brede terrein van communicatie management. [+]

Academisch personeel dat betrokken is in de loop aanzienlijke ervaring in de sector en hebben toegezegd onderzoek in het veld.

Afgestudeerden van deze cursus hebben: gevorderd begrip van de communicatie en de managementthe mogelijkheid om de communicatie theorie en practicethe vermogen om te analyseren, ontwerpen synthetiseren, kosten en evalueren van een communicatie strategya gevoeligheid voor ethische en juridische kwesties in verband met communicationa vermogen om na te denken over de rol en de verantwoordelijkheden van communicatorsthe capaciteit om perspectieven die interculturele en mondiale, eneen gevoeligheid voor problemen van uitsluiting toe te passen, het eigen vermogen en justice.A volledige lijst van de afgestudeerde attributen van de cursus is verkrijgbaar bij UTS: Communicatie. ... [-]


Marketing & Communicatie Voor Luxe

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 2 weken October 2017 Italië Milaan

The Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. [+]

Ontwikkelen van marketing strategieën en communicatie van een luxemerk signi ca veicolarne ef ectief waarden en identiteit, het handhaven van een consistente positie op de markt met de belofte van uniciteit en exclusiviteit, zijn luxe goederen. De Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury Het is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. Tijdens de cursus zal de theorieën van positionering en doelgerichtheid te verkennen en, door de analyse van speci c "case studies", analyseert de door de meest bekende luxe merk aangenomen marketing- en communicatiestrategieën. PROGRAMMA 1 week Introductie en analyse van het "luxeconcept" De verschillende opvattingen over de luxe gedefinieerd door de variabele "tijd en plaats" De luxe als communicatiemiddel Case studies: de grote reclamecampagnes, beroemdheid aantekeningen en celebrity gossip Luxe mode-systeem: algemene analyse, sterke en zwakke punten Merk segmentatie: internationale scenario en de belangrijkste concurrentiefactoren week 2 positionering analyse van de referentiemarkt positionering strategieën op basis van de referentie-doel Analyse van de distributie van luxe producten: nieuwe formats en potentiële markt voor de vijf belangrijkste kanalen (retail, groothandel, travel retail, corporate en online verkooppunt) Communicatiemanagement: communicatie op het gebied van sociale verandering, de evolutie van reclame en distributie van digitale media De situatie van de bestaande en de voorspelde toekomstige markten scenario's [-]

Cursus Bedrijfskunde - Programma Vaardigheden In Communicatie (cis)

Damelin Part Time
Campus Deeltijd 65 uur February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

Na succesvolle afronding van elke vaardigheden programma, zal CIS leerlingen geven met een Resultaten Brief waarin de modules en studiepunten behaald.Alleen bij de voltooiing van 3 modules naar de volledige kwalificatie zal de leerling worden beloond met een certificaat met een [+]

Natuurlijk in Business Administration - Programma Skills in Communication (CIS) Certificaat Na succesvolle afronding van elke vaardigheden programma, zal CIS leerlingen geven met een Resultaten Brief waarin de modules en studiepunten behaald. Alleen bij de voltooiing van 3 modules naar de volledige kwalificatie zal de leerling worden beloond met een certificaat met een fasset goedkeuring. Leerling resultaten zullen worden opgenomen op de GOS Nationale Learner Basisadministratie binnen 6 maanden na afronding. Toelatingseisen

Kennis, het begrip en de toepassing van de Engels taal in NQF 4/Grade 12 of gelijkwaardig Kennis, inzicht en toepassing van wiskundige geletterdheid bij NQF 4/Grade 12 of gelijkwaardig Kennis, inzicht en toepassing van Accounting aan NQF 4/Grade 12 of gelijkwaardig Toelating kan worden onderworpen aan een interview met een wetenschappelijk medewerker. ... [-]