$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursus Studies in Business Studies in Portugal

U kunt meestal opleidingen in het hoger onderwijs als je 18 jaar of ouder. Ze zijn regelmatig onderwezen op universiteiten, hogescholen en professionele instellingen zoals kunstacademies of agrarische hogescholen - die bijna allemaal hebben hun eigen websites. U kunt een breed scala van vaardigheden, bijvoorbeeld, diploma, bachelor graden, stichting graden en post-graduate graden.Bedrijfskunde bie… Meer informatie

U kunt meestal opleidingen in het hoger onderwijs als je 18 jaar of ouder. Ze zijn regelmatig onderwezen op universiteiten, hogescholen en professionele instellingen zoals kunstacademies of agrarische hogescholen - die bijna allemaal hebben hun eigen websites. U kunt een breed scala van vaardigheden, bijvoorbeeld, diploma, bachelor graden, stichting graden en post-graduate graden.

Bedrijfskunde biedt studenten die in het bedrijfsleven willen gaan werken, een brede kennisbasis. Universiteiten en hogescholen over de hele wereld bieden deze studie aan, en de studenten zullen bedrijfskundige kern-onderwerpen leren zoals financiën en management.

Portugal is een van de warmste Europese landen. Universitaire programma's zijn zeer betaalbaar. In feite heeft Portugal een van de laagste kosten voor studenten wonen. Geniet van de grote stranden van de Algarve of de oude vleugels van de geschiedenis in de hoofdstad Lissabon.

Cursus in Business Studies in Portugal

Lees Minder
Lees meer over studeren in Portugal
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
ISAG - European Business School
Porto, Portugal

Deze cursus is bedoeld om technische training op hoog niveau te bieden over het beheren van internationale handelsactiviteiten en bij te dragen aan de duurzame internationale ... +

Deze cursus is bedoeld om technische training op hoog niveau te bieden over het beheren van internationale handelsactiviteiten en bij te dragen aan de duurzame internationale ontwikkeling van het bedrijf door onderzoek te doen naar en toezicht te houden op de internationale markten waarin het bedrijf actief is, prospects / promotie, onderhandeling, zakendoen en toezicht op aan- en verkoop van haar producten en / of diensten op buitenlandse markten en het optimaliseren van importprocessen. -
Cursus
Voltijds
2 jaren
Engels, Portuguese (Portugal)
Combinatie van online en op de campus
Campus
Online
 
ISAG - European Business School
Porto, Portugal

Een van de grote uitdagingen voor bedrijven is het motiveren en betrekken van hun medewerkers bij het doel van de organisatie om zo de besten te behouden en aan te trekken en ... +

Een van de grote uitdagingen voor bedrijven is het motiveren en betrekken van hun medewerkers bij het doel van de organisatie om zo de besten te behouden en aan te trekken en succes te behalen. Een effectieve teamwerkorganisatie moet van haar team een prioriteit maken, de beste zijn en haar identiteit waarderen. Het doel van deze specialisatiecursus is om de cursisten technische en persoonlijke vaardigheden bij te brengen in de context van teamwork met de nadruk op de praktijkcomponent. -
Cursus
Deeltijd
60 uur
Engels, Portuguese (Portugal)
Combinatie van online en op de campus
Campus
Online
 
ISAG - European Business School
Porto, Portugal

Deze cursus combineert een theoretisch kader, met een dominante praktische component voor het centrale thema van Neuroscience Applied to Consumption, zodat iedereen de mogelij ... +

Deze cursus combineert een theoretisch kader, met een dominante praktische component voor het centrale thema van Neuroscience Applied to Consumption, zodat iedereen de mogelijkheden van gedragsanalyse, psychofysiologie en elektrofysologische gegevens kan identificeren, toegepast op de context van consumptie of interactie. met consumptie-individuen. De cursus wordt geleverd met een dynamische en innovatieve motor die moet worden geïntegreerd in de praktijken die al in de bedrijven bestaan, en gekoppeld aan de meer traditionele marktstudies, de cursusinhoud zal complementair zijn en structurele veranderingen in de bedrijven en partners motiveren. Het is bedoeld om deelnemers te laten zien hoe belangrijk het is om neurowetenschappen toe te passen in de context van bedrijfsstrategie, productcreatie, prijsstrategie, distributie en communicatie. Met deze cursus zullen stagiaires hun mentaliteit wijzigen met betrekking tot strategische interventies die in bedrijven moeten worden toegepast, ze zullen het belang van identificatie en reactie op triggers begrijpen, en zich vervolgens aanpassen en producten, campagnes, prijzen, websites of verpakkingen creëren waarmee ze uw klanten kunnen betrekken . -
Cursus
Deeltijd
56 uur
Engels, Portuguese (Portugal)
Combinatie van online en op de campus
Campus
Online