Keystone logo

1 Associate of Arts Opleidingen in Reclame 2024

Filters

Filters

  • Associate of Arts
  • Marketingstudies
  • Reclame
Vakgebieden
  • Marketingstudies (1)
    • Terug naar hoofdcategorie
    Locaties
    Vind meer locaties
    Type graad
    Duur
    Studietempo
    Taal
    Taal
    Studieformaat

      Associate of Arts Opleidingen in Reclame

      Een Associate of Arts combineert meestal algemene-educatiecursussen met specifieke klassen voor vrije kunsten om studenten de basiskennis te geven die ze nodig hebben om een ​​geavanceerder programma te voltooien. De kennis die studenten verwerven, kan hen ook kwalificeren om aan hun gekozen loopbaan te beginnen.

      Wat is een Associate of Arts in Advertising? In het algemeen bestaande uit communicatie-, schrijf- en geschiedeniscursussen bereidt dit type programma mensen gewoonlijk voor op succesvolle loopbanen in de reclamewereld door hen een breed overzicht van het onderwerp te geven. Studenten kunnen ook copywriting, art direction en creatieve strategie bestuderen om hen een beter begrip te geven van het creatieve aspect van adverteren.

      Tijdens een Associate of Arts in Advertising-programma ontwikkelen studenten meestal cruciale vaardigheden die hen kunnen helpen in hun carrière. Sterke communicatievaardigheden kunnen afgestudeerden in staat stellen om ideeën effectief uit te drukken, terwijl een competentie in creativiteit studenten vaak helpt om unieke advertentiecampagnes te maken. Kritisch denken kan nuttig zijn in zowel professionele als persoonlijke activiteiten.

      Er is geen vaste prijs voor een Associate of Arts omdat geen twee scholen precies hetzelfde zijn. Factoren zoals individuele collegegeldkosten, de locatie van de universiteit en het formaat van in-persoon of online klassen kunnen allemaal ervoor zorgen dat de prijs van de graad drastisch varieert.

      De advertentie-industrie wordt vaak uitgebreid, dus studenten met een diploma op dit gebied hebben meestal toegang tot vele carrières. Posities als copywriters of reclameverkopers zijn vaak beschikbaar. Veel afgestudeerden werken het liefst als public relations-specialisten of assistent-mediaplanners. Sommige studenten kiezen ervoor om reclamemanagers te worden, anderen volgen een loopbaan als creatief directeur of marketingstrateeg. Afgestudeerden kunnen zelfs de mogelijkheid hebben om art directors te worden.

      Universiteiten verspreid over de hele wereld maken gebruik van de snelle uitbreiding van digitale technologie om online programma's aan te bieden in een poging om meer studenten toegang te geven tot het hoger onderwijs. Zoek naar je programma hieronder en neem rechtstreeks contact op met het opnamekantoor van de school van je keuze door het leadformulier in te vullen.