3 Associate of Applied Science Opleidingen in Reclame 2024
Filters
Filters
- Associate of Applied Science
- Marketingstudies
- Reclame
3 Associate of Applied Science Opleidingen in Reclame 2024
Popular degree type
See less
Popular study format
Popular education type
Popular locations
Associate of Applied Science Opleidingen in Reclame
Hoewel de lengte van het programma verschilt van school tot school, duurt een associate degree meestal ongeveer twee jaar. Degenen die zich inschrijven voor een Associate of Applied Science-programma, krijgen meestal technische kennis en een beroepsopleiding in wetenschapsondersteunende vakken.
Personen die een nieuwe carrière overwegen of interessante educatieve mogelijkheden overwegen, denken vaak na: wat is een Associate of Applied Science in Advertising? In het moderne tijdperk zijn bedrijven, overheden en non-profitorganisaties afhankelijk van advertenties om consumenten, burgers en anderen te bereiken. Personen die reclame in een associate degree-programma bestuderen, leren doorgaans de fundamenten van verkoop, communicatie, consumentenpsychologie, marketing, projectplanning, boekhouding en andere onderwerpen. Studenten doen vaak mee aan lessen, speciale projecten en andere leeractiviteiten.
Het behalen van een Associate of Applied Science in Advertising geeft individuen over het algemeen de vaardigheden kritisch denken, budgetteren, plannen en campagne voeren die ze nodig hebben om te slagen in het bedrijfsleven of om hoger onderwijs te volgen. Afgestudeerden gebruiken deze nieuwe organisatorische en time-managementvaardigheden vaak ook om hun persoonlijke leven te verbeteren.
Het collegegeld en de kosten voor een advertentie-associate degree variëren op basis van de school, de locatie van het programma, de duur van de cursus en andere factoren. Voorafgaand aan de beslissing om te matriculeren, onderzoeken ijverige studenten vaak de algemene uitgaven door ze te bespreken met programmabeheerders.
Nadat ze afgestudeerd zijn aan een Associate of Applied Science in Advertising, gaan individuen vaak over naar een instelling van vier jaar om een bachelordiploma te behalen. Uiteindelijk kunnen deze studenten werken aan een master of een doctoraat. Degenen die zich niet inschrijven voor hoger onderwijs treden vaak onmiddellijk in het personeel, op zoek naar posities als campagneleheerders, reclameassistenten, accountvertegenwoordigers, marketingmanagers en mediaproducenten. Sommige afgestudeerden kiezen ervoor om voor de overheid of een non-profitorganisatie te werken, door functies te vervullen als fondsenwervers, educatieve managers of uitvoerende bestuurders.
Toekomstige studenten hebben een verscheidenheid aan opties voor het verkrijgen van een Associate of Applied Science in Advertising. Conventionele hogescholen en scholen voor beroepsonderwijs bieden deze programma's meestal aan. Ondertussen geven online programma's en correspondentiecursussen studenten meer flexibiliteit en controle over hun onderwijsprestaties. Om te beginnen, zoek naar je programma hieronder en neem rechtstreeks contact op met het opnamekantoor van de school van je keuze door het leadformulier in te vullen.