Zomercursussen in Biologie in UK

Studenten kunnen zich inschrijven in een verscheidenheid van zomercursussen in een breed scala van disciplines. Cursussen in de geesteswetenschappen, wiskunde en sociale wetenschappen worden vaak aangeboden. Business en management cursussen kunnen ook beschikbaar zijn op sommige instellingen. Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen o… Meer informatie

Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen overleven en te onderhouden stabiliteit. Gebieden van biologische onderzoek worden ingedeeld organisme type en de complexiteit en de methode van onderzoek.

Onderwijs in het Verenigd Koninkrijk is een gedecentraliseerde kwestie met elk van de landen van het Verenigd Koninkrijk hebben van aparte systemen onder verschillende overheden: de Britse regering verantwoordelijk is voor Engeland en de Schotse regering, de regering van Wales en de Northern Ireland Executive verantwoordelijk voor Schotland , Wales en Noord-Ierland, respectievelijk.

Zomercursus in Biologie in UK