Lees de Officiële Beschrijving

Strategische public relations

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS103A
  • Duur: 1 week
  • Kosten: £ 2695

CURSUSBESCHRIJVING

Public Relations Planning

  • Het belang van context
  • Externe omgeving
  • Interne omgeving
  • Strategische PR-programma's en campagnes
  • Systeemcontext van planning
  • Een planningssjabloon

Bedrijfsimago, reputatie en identiteit

  • De controverse van het beeld in public relations
  • Bedrijfsimago en reputatie
  • Bedrijfsidentiteit
  • Reputatiemanagement en corporate branding
  • Bedrijfsimago en reputatie meten

Media relaties

  • Mediarelaties of public relations?
  • Media-publiciteit en mediarelaties
  • Media en politieke perspectieven
  • Praktische mediarelaties
  • Digitale public relations: buiten mediarelaties

Interne communicatie

  • Doel van interne communicatie
  • Veranderingen in de externe omgeving die van invloed zijn op de interne communicatie van een organisatie
  • De veranderende relatie werknemer / werkgever
  • Communicatierollen van leiders en managers
  • Organisatiecultuur en waardenverklaringen
  • Het ontwikkelen van een interne communicatiestrategie

Communityvolvolvement-programma's beheren

  • Collectieve gemeenschap betrokkenheid (CCI) programma's
  • Medewerkers en gemeenschapsprogramma's
  • Oorzaakgerelateerde marketing (CRM)
  • Gemeenschapsprogramma's ontwikkelen
  • Evaluatie gemeenschapsprogramma's

Doelgroep

Deze PR-workshop is geschikt voor:

  • Chief Communications Officers
  • PR en communicatie directeuren, managers, praktijkmensen en personeel.

Leerresultaten

Na het voltooien van deze cursus, zult u kunnen begrijpen:

  • De belangrijkste externe invloeden en de organisatorische context waarin public relations wordt gepland en beheerd.
  • Hoe strategische tools te gebruiken om de externe en organisatorische context te analyseren.
  • Hoe een op onderzoek gebaseerde strategische campagne of programma te plannen.
  • Effectief beheren en evalueren van de impact van campagnes en programma's.
  • Het belang en de implicaties van het leven in een 'merkmaatschappij'.
  • Sleutelconcepten van bedrijfsimago, reputatie en identiteit.
  • Het proces van reputatiemanagement (corporate branding).
  • Mediarelaties vanuit historisch en professioneel / ethisch perspectief.
  • Het onderscheid tussen redactionele en advertentieaanpak van mediaplaatsing.
  • Mediarelaties vanuit media en politieke perspectieven.
  • Mediarelaties oefenen.
  • Interne communicatie in de praktijk.
  • De relatie werknemer / werkgever binnen hedendaagse organisaties en hun omgeving.
  • Communicatierollen voor effectief leiderschap en management.
  • Bedrijfsstrategieën, tactieken en evaluatiemethoden voor communicatie met werknemers.
  • Concepten van maatschappelijke betrokkenheid, maatschappelijk verantwoord ondernemen en oorzaakgerelateerde marketing.
  • Sleutelprincipes van het opbouwen van een gemeenschapsrelatie en hoe dit begrip toe te passen in eenvoudige, zinvolle scenario's.
  • Problemen die voortvloeien uit de betrokkenheid van een gemeenschap bij een organisatie.
  • Bedrijfsstrategieën voor het integreren van maatschappelijk verantwoord ondernemen en gemeenschapsprogramma's in het bedrijfsplan vanuit een stakeholderperspectief.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 30 uur klassikale training
  • Apple iPad
Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 131 andere vakken van London Business Training & Consulting »

Laatst bijgewerkt op September 27, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Juni 17, 2019
Oct. 21, 2019
Duration
1 week
Voltijd
Prijs
2,695 GBP
Op locaties
Op datum
Begindatum
Juni 17, 2019
Einddatum
Juni 21, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Oct. 21, 2019
Einddatum
Oct. 25, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Feb. 2020
Aanmeldingslimiet

Juni 17, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Juni 21, 2019

Oct. 21, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Oct. 25, 2019

Feb. 2020