Strategische Public Relations

London Business Training & Consulting

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Strategische Public Relations

London Business Training & Consulting

Strategische public relations

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS103A
  • Duur: 1 week
  • Prijs: £ 2425 BTW

DATUM

  • 17 september tot 21 september 2018

CURSUSBESCHRIJVING

Public Relations Planning

  • Het belang van context
  • Externe omgeving
  • Interne omgeving
  • Strategische PR-programma's en campagnes
  • Systeemcontext van planning
  • Een planningssjabloon

Bedrijfsimago, reputatie en identiteit

  • De controverse van beeld in public relations
  • Bedrijfsimago en reputatie
  • Bedrijfsidentiteit
  • Reputatiemanagement en corporate branding
  • Bedrijfsimago en reputatie meten

Media relaties

  • Mediarelaties of public relations?
  • Media-publiciteit en mediarelaties
  • Media en politieke perspectieven
  • Praktische mediarelaties
  • Digitale public relations: buiten mediarelaties

Interne communicatie

  • Doel van interne communicatie
  • Veranderingen in de externe omgeving die van invloed zijn op de interne communicatie van een organisatie
  • De veranderende relatie werknemer / werkgever
  • Communicatierollen van leiders en managers
  • Organisatiecultuur en waardenverklaringen
  • Het ontwikkelen van een interne communicatiestrategie

Communityvolvolvement-programma's beheren

  • Collectieve gemeenschap betrokkenheid (CCI) programma's
  • Medewerkers en gemeenschapsprogramma's
  • Oorzaakgerelateerde marketing (CRM)
  • Gemeenschapsprogramma's ontwikkelen
  • Evaluatie gemeenschapsprogramma's

Doelgroep

Deze PR-workshop is geschikt voor:

  • Chief Communications Officers
  • Public relations en communicatie directeuren, managers, praktijkmensen en personeel.

Leerresultaten

Na het voltooien van deze cursus, zult u kunnen begrijpen:

  • De belangrijkste externe invloeden en de organisatorische context waarin public relations wordt gepland en beheerd.
  • Hoe strategische tools te gebruiken om de externe en organisatorische context te analyseren.
  • Hoe een op onderzoek gebaseerde strategische campagne of programma te plannen.
  • Effectief beheren en evalueren van de impact van campagnes en programma's.
  • Het belang en de implicaties van het leven in een 'merkmaatschappij'.
  • Sleutelconcepten van bedrijfsimago, reputatie en identiteit.
  • Het proces van reputatiemanagement (corporate branding).
  • Mediarelaties vanuit historisch en professioneel / ethisch perspectief.
  • Het onderscheid tussen redactionele en advertentieaanpak van mediaplaatsing.
  • Mediarelaties vanuit media en politieke perspectieven.
  • Mediarelaties oefenen.
  • Interne communicatie in de praktijk.
  • De relatie werknemer / werkgever binnen hedendaagse organisaties en hun omgeving.
  • Communicatierollen voor effectief leiderschap en management.
  • Bedrijfsstrategieën, tactieken en evaluatiemethoden voor communicatie met werknemers.
  • Concepten van maatschappelijke betrokkenheid, maatschappelijk verantwoord ondernemen en oorzaakgerelateerde marketing.
  • Sleutelprincipes van het opbouwen van een gemeenschapsrelatie en hoe dit begrip toe te passen in eenvoudige, zinvolle scenario's.
  • Problemen die voortvloeien uit de betrokkenheid van een gemeenschap bij een organisatie.
  • Bedrijfsstrategieën voor het integreren van maatschappelijk verantwoord ondernemen en gemeenschapsprogramma's in het bedrijfsplan vanuit een stakeholderperspectief.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 30 uur klassikale training
  • Apple iPad
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op June 1, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 17, 2018
Duration
Duur
1 week
Voltijd
Price
Prijs
2,425 GBP
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum: Sept. 17, 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Sept. 21, 2018
Dates
Sept. 17, 2018
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Sept. 21, 2018
Price
£ 2425 BTW