strategische sales management

Algemeen

4 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Een cutting-edge drie-daagse workshop voor het midden-en senior managers

* Richt uw sales team de middelen in termen van markten, producten, processen en klanten
* Integratie van planning niveaus - strategische, markt, grondgebied en houden - om een ​​competitief voordeel voor uw organisatie te creëren
* Het identificeren en te corrigeren belemmeringen voor het succes van uw sales team
* Bespreek actuele onderwerpen en instrumenten die relevant zijn voor alle sales organisatie



Wie zou moeten deelnemen

Deze interactieve workshop zal vooral profiteren middle en senior niveau besluitvormers in een verscheidenheid van functies en sectoren, inclusief maar niet beperkt tot,

- Senior beleidsmakers, zoals directeuren, chief executive officers, presidenten, directeuren en algemeen managers, die geïnteresseerd zijn in het begrijpen van de kritische rol dat de verkoop speelt in de opbouw van de organisatie en het rijden haar huidige en toekomstige groei
- Vice-presidenten van verkoop en marketing, marketing directeuren, merk / product managers en klantenservice bestuurders. Recente deelnemer titels hebben opgenomen president, senior vice-president, vice-president van de verkoop / service, algemene managers, directeur van de verkoop / service, directeur van business development, nationale sales manager, wijk / regionale sales manager, area sales manager, en Global Key Account manager
- Ervaren sales en marketing managers die behoefte hebben aan verfrissing op nieuwe ontwikkelingen en concepten in sales management of als ze nieuw zijn voor het beheer van de sales functie
- Andere senior management rs die verantwoordelijk zijn voor of in verband met het ontwikkelen en evalueren van sales operations.


Wanneer aangehouden wereldwijd, hebben recente programma deelnemers vertegenwoordigden een gevarieerde lijst van industrieën, zoals de automobielindustrie, de gezondheidszorg, biotechnologie, farmaceutische-, bank-en beleggingsdiensten, telecommunicatie, productie-apparatuur, eten / drinken, uitgeverij, cosmetische / producten voor persoonlijke verzorging, speelgoed productie , en thuis / gebouw te leveren.


Doelstellingen van het programma

Dit programma helpt de deelnemers om zich te concentreren op de behoefte aan strategische integratie van hun inspanningen. Als u wilt dat een beter begrip van de impact van strategische planning op de winst en op lange termijn succes van de organisatie, zal dit programma u helpen:

- Begrijp de kritieke schakel tussen de strategische planning en het beheer op de markt, het gebied, en de verkoop niveaus
- Target markten en klanten om tot een duurzaam competitief voordeel voor uw organisatie te creëren
- Benchmark concurrerende sterke en zwakke punten, terwijl de ontwikkeling van de verkoop programma's om uw marktaandeel en winst te verbeteren s
- Effectief communiceren met uw directe en indirecte klanten om het rendement van uw verkoop inspanningen te verbeteren
- Beoordelen verkoopkanaal alternatieven
- Voer de markt plan op het grondgebied niveau
- Start verkoop actieplannen en key account strategieën
- Verkrijgen en toewijzen van passende organisatorische verkoop middelen op basis van uw mogelijkheden
- Objectief onderhandelen over de voorwaarden en condities van het succes in individuele verkoopgebieden
- Maak een sterk en meaningfu l interface tussen marketing, sales management, en de verkopers in uw organisatie

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

De Stephen M. Ross School of Business aan de Universiteit van Michigan is een toonaangevende onderwijsinstelling binnen een van de beste universiteiten ter wereld. Onze missie is het ontwikkelen van l ... Lees meer

De Stephen M. Ross School of Business aan de Universiteit van Michigan is een toonaangevende onderwijsinstelling binnen een van de beste universiteiten ter wereld. Onze missie is het ontwikkelen van leiders in denken en handelen, die bereid zijn om de uitdagende, multidisciplinaire problemen in de samenleving aan te pakken. Leiders die kunnen morele en maatschappelijke leiding te geven, en die hefboom hun invloed ten gunste van de samenleving. Bij Michigan, onze overkoepelende kracht is onze unieke mogelijkheid om wetenschappelijke theorie brug met zakelijke praktijk. Wij geloven echt leiderschap begint met een holistisch begrip van de business. Op onze kern is het streven van 'intellectueel kapitaal met impact. "Dit zijn de ideeën onze faculteit te brengen naar de klas en de tools die onze afgestudeerden gebruiken om de wereld vorm te geven. We zijn geïnteresseerd in studenten die willen samenwerken met faculteit om co-creëren een zeer aangepaste, robuuste leerzame ervaring. Onze strategie om de studenten 'leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen - naast de impact benodigde zakelijke kennis en vaardigheden - is het bieden van actie-based learning mogelijkheden geworteld in de echte wereld problemen. Met een MBA van Michigan Ross School of Business, zult u de markt betreden als een leider met het vertrouwen en de wijsheid om te definiëren en uw visie te realiseren van succes. Lees Minder
Ann Arbor , Bengaluru , Dubai , Bangkok + 3 Meer Minder