Lees de Officiële Beschrijving

Een cutting-edge drie-daagse workshop voor het midden-en senior managers

* Richt uw sales team de middelen in termen van markten, producten, processen en klanten
* Integratie van planning niveaus - strategische, markt, grondgebied en houden - om een ​​competitief voordeel voor uw organisatie te creëren
* Het identificeren en te corrigeren belemmeringen voor het succes van uw sales team
* Bespreek actuele onderwerpen en instrumenten die relevant zijn voor alle sales organisatie



Wie zou moeten deelnemen

Deze interactieve workshop zal vooral profiteren middle en senior niveau besluitvormers in een verscheidenheid van functies en sectoren, inclusief maar niet beperkt tot,

- Senior beleidsmakers, zoals directeuren, chief executive officers, presidenten, directeuren en algemeen managers, die geïnteresseerd zijn in het begrijpen van de kritische rol dat de verkoop speelt in de opbouw van de organisatie en het rijden haar huidige en toekomstige groei
- Vice-presidenten van verkoop en marketing, marketing directeuren, merk / product managers en klantenservice bestuurders. Recente deelnemer titels hebben opgenomen president, senior vice-president, vice-president van de verkoop / service, algemene managers, directeur van de verkoop / service, directeur van business development, nationale sales manager, wijk / regionale sales manager, area sales manager, en Global Key Account manager
- Ervaren sales en marketing managers die behoefte hebben aan verfrissing op nieuwe ontwikkelingen en concepten in sales management of als ze nieuw zijn voor het beheer van de sales functie
- Andere senior management rs die verantwoordelijk zijn voor of in verband met het ontwikkelen en evalueren van sales operations.


Wanneer aangehouden wereldwijd, hebben recente programma deelnemers vertegenwoordigden een gevarieerde lijst van industrieën, zoals de automobielindustrie, de gezondheidszorg, biotechnologie, farmaceutische-, bank-en beleggingsdiensten, telecommunicatie, productie-apparatuur, eten / drinken, uitgeverij, cosmetische / producten voor persoonlijke verzorging, speelgoed productie , en thuis / gebouw te leveren.


Doelstellingen van het programma

Dit programma helpt de deelnemers om zich te concentreren op de behoefte aan strategische integratie van hun inspanningen. Als u wilt dat een beter begrip van de impact van strategische planning op de winst en op lange termijn succes van de organisatie, zal dit programma u helpen:

- Begrijp de kritieke schakel tussen de strategische planning en het beheer op de markt, het gebied, en de verkoop niveaus
- Target markten en klanten om tot een duurzaam competitief voordeel voor uw organisatie te creëren
- Benchmark concurrerende sterke en zwakke punten, terwijl de ontwikkeling van de verkoop programma's om uw marktaandeel en winst te verbeteren s
- Effectief communiceren met uw directe en indirecte klanten om het rendement van uw verkoop inspanningen te verbeteren
- Beoordelen verkoopkanaal alternatieven
- Voer de markt plan op het grondgebied niveau
- Start verkoop actieplannen en key account strategieën
- Verkrijgen en toewijzen van passende organisatorische verkoop middelen op basis van uw mogelijkheden
- Objectief onderhandelen over de voorwaarden en condities van het succes in individuele verkoopgebieden
- Maak een sterk en meaningfu l interface tussen marketing, sales management, en de verkopers in uw organisatie


Zie 32 andere vakken van Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Juni 2019
Juli 2019
Duration
3 dagen
Deeltijd
Prijs
4,975 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Juli 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juni 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juli 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Nov. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Juni 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum

Juli 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum

Sept. 2019

Nov. 2019