Lees de Officiële Beschrijving

* Richt uw sales team de middelen
* Integratie van planning niveaus om een ​​competitief voordeel voor uw bedrijf te maken
* Het identificeren en te corrigeren belemmeringen voor het succes van uw sales team


Wie zou moeten deelnemen

Dit programma is bedoeld voor ervaren marketing managers, sales managers en andere leidinggevenden in verband met het ontwikkelen en evalueren van sales operations. Recente deelnemer titels hebben opgenomen president, senior vice-president, vice-president van de verkoop / service, general manager, directeur van de verkoop / service, directeur van business development, nationale sales manager, wijk / regionale sales manager, area sales manager, en Global Key Account manager.


Leerdoelen

De succesvolle sales manager heeft ontdekt dat de integratie van de sales functie met strategische planning van het bedrijf verhoogt de productiviteit en maximaliseert de winst. De beginselen die in dit programma voor het ontwikkelen van een strategisch georiënteerde verkoop plan zijn bewezen verkoopresultaten in bedrijven van alle groottes te verbeteren.


Unieke functies

Deelnemers ontvangen dit gratis boek door deskundige faculteit, John Monoky: Wees je eigen manager: strategieën en tactieken voor het beheer van rekeningen, jouw terrein, en uzelf


Zie 32 andere vakken van Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Juni 2019
Juli 2019
Duration
3 dagen
Deeltijd
Prijs
4,975 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Juli 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juni 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juli 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Nov. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Juni 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum

Juli 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum

Sept. 2019

Nov. 2019