Lees de Officiële Beschrijving

Public Relations Management

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS103B
  • Duur: 1 week
  • Kosten: £ 2645

CURSUSBESCHRIJVING

Issuemanagement

  • De opkomst van issue management
  • Tools en processen
  • Een probleemstrategie ontwikkelen
  • Evolutie van issue management

Crisis Public Relations Management

  • Waar komen crises vandaan?
  • Hoe zich voor te bereiden op een crisis
  • Communiceren tijdens een crisis
  • Het beheer van de public relations over internet en crisis

Openbare aangelegenheden

  • Lokaliseren van de rol van publieke zaken binnen de organisatie
  • De reikwijdte van publieke zaken
  • lobbying
  • Beheer van publieke zaken

geintegreerde marketing communicatie

  • De toolbox voor marketingcommunicatie
  • Segmentatie, targeting en positionering (STP)
  • Branding en geïntegreerde marketingcommunicatie
  • Planning voor integratie van de marketingcommunicatiemix

Bedrijfscommunicatie

  • Het doel van bedrijfscommunicatie (of raamwerken voor de praktijk)
  • Bedrijfscommunicatie in de praktijk
  • De organisatorische context: hoe bedrijfscommunicatie past in organisatiestructuren

Doelgroep

Deze PR-training is geschikt voor:

  • Chief Communications Officers
  • PR en communicatie directeuren, managers, praktijkmensen en personeel.

Leerresultaten

Na het voltooien van deze PR-training, zult u kunnen begrijpen:

  • Hoe een probleem en het verschil tussen problemen en andere managementproblemen te karakteriseren.
  • Dat levert vooruitgang op gedurende een levenscyclus en het stadium dat een probleem heeft bereikt.
  • Kenmerken van problemen en de verschillende drijvende krachten van zakelijke en activistische kwesties.
  • Issuemanagement als een communicatiediscipline en als onderdeel van breder strategisch denken.
  • Hoe een basisprobleemstrategie te ontwikkelen met behulp van een vierstappenplan.
  • Concepten van crisis- en crisisbeheer.
  • De waarde van communicatie voor het beheer van public relations in crisissituaties.
  • Verschillende crisistypen en hoe het crisistype van invloed is op crisiscommunicatie.
  • Sleutelprincipes bij crisispreventie management.
  • Hoe principes van crisispubliciteitsbeheer toe te passen op actuele crisisgevallen.
  • De effecten van internet op het beheer van public relations in crisissituaties.
  • De aard, rol en omvang van de functie public affairs en de relatie met public relations.
  • Sleutel theorieën, principes en hun ontwikkeling en toepassing in hedendaagse publieke zaken.
  • De potentiële bijdrage die public affairs kan leveren aan organisatiestrategieën en het bereiken van doelen.
  • De kennis, vaardigheden en competenties die nodig zijn voor professionals in de public affairs van vandaag.
  • Hoe publiciteitstheorieën / principes te analyseren en toe te passen om te oefenen.
  • Geïntegreerde problemen met marketingcommunicatie.
  • Het belang van geïntegreerde marketingcommunicatie voor organisaties en hun publiek.
  • Sleutelprincipes en methoden die worden gebruikt om marketingcommunicatieactiviteiten te integreren.
  • Hoe kernbeginselen van geïntegreerde marketingcommunicatie toe te passen op real-life scenario's.
  • Hoe bedrijfscommunicatie wordt geconceptualiseerd en toegepast, waarbij de implicaties van verschillende perspectieven worden herkend.
  • De invloed van verschillende manieren om bedrijfscommunicatie te conceptualiseren (van een marketing in plaats van een PR- of organisatiecommunicatiemindset) bij het beoordelen van de public relations-praktijk en de implicaties hiervan.
  • Hoe effectieve kaders te selecteren voor het analyseren van het doel en de praktijk van bedrijfscommunicatie - met behulp van concepten van legitimiteit en sociaal kapitaal - om de belangrijkste doelstellingen te identificeren.
  • Dat het vermogen om bedrijfscommunicatie op specifieke manieren te oefenen wordt beïnvloed door de manier waarop de functie wordt geplaatst binnen (of geïntegreerd in) organisatiestructuren.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 30 uur klassikale training
  • Apple iPad
Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 131 andere vakken van London Business Training & Consulting »

Laatst bijgewerkt op September 28, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Juni 24, 2019
Oct. 28, 2019
Duration
1 week
Voltijd
Prijs
2,645 GBP
Op locaties
Op datum
Begindatum
Juni 24, 2019
Einddatum
Juni 28, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Oct. 28, 2019
Einddatum
Nov. 1, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Feb. 2020
Aanmeldingslimiet

Juni 24, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Juni 28, 2019

Oct. 28, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Nov. 1, 2019

Feb. 2020