Public Relations Management

London Business Training & Consulting

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Public Relations Management

London Business Training & Consulting

Public Relations Management

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS103B
  • Duur: 1 week
  • Kosten: £ 2645

CURSUSBESCHRIJVING

Issuemanagement

  • De opkomst van issue management
  • Tools en processen
  • Een probleemstrategie ontwikkelen
  • Evolutie van issue management

Crisis Public Relations Management

  • Waar komen crises vandaan?
  • Hoe zich voor te bereiden op een crisis
  • Communiceren tijdens een crisis
  • Het beheer van de public relations over internet en crisis

Openbare aangelegenheden

  • Lokaliseren van de rol van publieke zaken binnen de organisatie
  • De reikwijdte van publieke zaken
  • lobbying
  • Beheer van publieke zaken

geintegreerde marketing communicatie

  • De toolbox voor marketingcommunicatie
  • Segmentatie, targeting en positionering (STP)
  • Branding en geïntegreerde marketingcommunicatie
  • Planning voor integratie van de marketingcommunicatiemix

Bedrijfscommunicatie

  • Het doel van bedrijfscommunicatie (of raamwerken voor de praktijk)
  • Bedrijfscommunicatie in de praktijk
  • De organisatorische context: hoe bedrijfscommunicatie past in organisatiestructuren

Doelgroep

Deze PR-training is geschikt voor:

  • Chief Communications Officers
  • PR en communicatie directeuren, managers, praktijkmensen en personeel.

Leerresultaten

Na het voltooien van deze PR-training, zult u kunnen begrijpen:

  • Hoe een probleem en het verschil tussen problemen en andere managementproblemen te karakteriseren.
  • Dat levert vooruitgang op gedurende een levenscyclus en het stadium dat een probleem heeft bereikt.
  • Kenmerken van problemen en de verschillende drijvende krachten van zakelijke en activistische kwesties.
  • Issuemanagement als een communicatiediscipline en als onderdeel van breder strategisch denken.
  • Hoe een basisprobleemstrategie te ontwikkelen met behulp van een vierstappenplan.
  • Concepten van crisis- en crisisbeheer.
  • De waarde van communicatie voor het beheer van public relations in crisissituaties.
  • Verschillende crisistypen en hoe het crisistype van invloed is op crisiscommunicatie.
  • Sleutelprincipes bij crisispreventie management.
  • Hoe principes van crisispubliciteitsbeheer toe te passen op actuele crisisgevallen.
  • De effecten van internet op het beheer van public relations in crisissituaties.
  • De aard, rol en omvang van de functie public affairs en de relatie met public relations.
  • Sleutel theorieën, principes en hun ontwikkeling en toepassing in hedendaagse publieke zaken.
  • De potentiële bijdrage die public affairs kan leveren aan organisatiestrategieën en het bereiken van doelen.
  • De kennis, vaardigheden en competenties die nodig zijn voor professionals in de public affairs van vandaag.
  • Hoe publiciteitstheorieën / principes te analyseren en toe te passen om te oefenen.
  • Geïntegreerde problemen met marketingcommunicatie.
  • Het belang van geïntegreerde marketingcommunicatie voor organisaties en hun publiek.
  • Sleutelprincipes en methoden die worden gebruikt om marketingcommunicatieactiviteiten te integreren.
  • Hoe kernbeginselen van geïntegreerde marketingcommunicatie toe te passen op real-life scenario's.
  • Hoe bedrijfscommunicatie wordt geconceptualiseerd en toegepast, waarbij de implicaties van verschillende perspectieven worden herkend.
  • De invloed van verschillende manieren om bedrijfscommunicatie te conceptualiseren (van een marketing in plaats van een PR- of organisatiecommunicatiemindset) bij het beoordelen van de public relations-praktijk en de implicaties hiervan.
  • Hoe effectieve kaders te selecteren voor het analyseren van het doel en de praktijk van bedrijfscommunicatie - met behulp van concepten van legitimiteit en sociaal kapitaal - om de belangrijkste doelstellingen te identificeren.
  • Dat het vermogen om bedrijfscommunicatie op specifieke manieren te oefenen wordt beïnvloed door de manier waarop de functie wordt geplaatst binnen (of geïntegreerd in) organisatiestructuren.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 30 uur klassikale training
  • Apple iPad
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op September 28, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Feb. 25, 2019
Juni 24, 2019
Duration
Duur
1 week
Voltijd
Price
Prijs
2,645 GBP
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum : Feb. 25, 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Mar. 1, 2019
Startdatum : Juni 24, 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Juni 28, 2019
Startdatum : Oct. 28, 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Nov. 1, 2019
Dates
Feb. 25, 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Mar. 1, 2019
Juni 24, 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Juni 28, 2019
Oct. 28, 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Nov. 1, 2019