Postgraduate Diploma - Corporate Management En Strategische Planning

The Cyprus Institute of Marketing

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Postgraduate Diploma - Corporate Management En Strategische Planning

The Cyprus Institute of Marketing

Postgraduate Diploma - Corporate Management en Strategische Planning

De primaire doelstelling van het Corporate Management & Strategic Planning programma is om de analytische vaardigheden die nodig zijn voor effectieve besluitvorming te ontwikkelen. De student krijgt een brede en gedegen opleiding in het soort problemen op te lossen die hem zal rusten / haar voor de besluitvorming verantwoordelijkheden in Business en industriële bedrijven. Dit programma is ontworpen op een zodanige wijze, zodat mensen in staat stellen om geavanceerde concepten in het bedrijfsleven en de industrie te bestuderen.


Het is bedoeld voor actieve managers en technische toezichthouders, maar ook pas afgestudeerden geïnteresseerd in gevorderde studie in de opwindende gebied van business. Daartoe, de cursus biedt mogelijkheden voor het verwerven en / of te ontwikkelen:

1. De fundamentele analytische vaardigheden voor het beheer, met inbegrip van fundamentele concepten en principes uit verschillende disciplines en het gebruik en de toepassing van deze vaardigheden.


2. Een adem en in geselecteerde gebieden een diepte van kennis over een breed scala aan management contexten.


3. Vaardigheden in het gebruik van de management tools in een fantasierijke, ordelijke probleemoplossend vermogen door eerst het identificeren van problemen analyseren van alternatieve oplossingen en tenslotte de uitvoering van de gekozen oplossingen.


4. De faciliteit voor de verbetering van het vermogen van studenten te maken en uit te voeren beslissingen.


5. De faciliteit voor de verbetering van effectieve communicatie met anderen, schriftelijk en in persoon.


6. Een goede basis om voortdurend te leren uit ervaring.


7. Een appreciatie van de algemene economische, politieke en sociale omgeving waarin de manager wonen en werken.

Duur & Structuur van Programma



Het programma is van twaalf maanden duren. De onderwezen deel gaat in op de eerste week van september en loopt tot begin mei van het volgende jaar. Studenten nemen hun examens op de tweede week van mei. Vanaf het einde van mei tot en met de eerste week van september van hetzelfde jaar moeten de studenten hun scriptie 10.000 woorden in te dienen. Voor de januari-inname, de aangeleerde deel gaat in op de tweede week van januari en loopt tot en met augustus. Studenten nemen examens op de tweede week van september en moet de scriptie in januari van het volgende jaar.

Wekelijkse Hours Docenten

Er zullen drie avonden in de week van 5 perioden van 45 minuten elk, dus een totaal van 15 periodes per week. Studenten zullen nog eens zes uur voor take-home opdrachten per week nodig.

Totaal Jaarlijkse gegeven Hours
Het gegeven programma is van negen maanden, en van de totale 32 weken dat wil zeggen 480 perioden. Het is gebruikelijk dat studenten een ander 216 uur voor zelfstudie zal nodig hebben om opdrachten en andere cursussen voor te bereiden.

Intensive Weekend Seminar
Naast de traditionele lezingen, moeten de studenten een intensieve weekend seminar van 24 uur, meestal gepland voor eind mei en zich te concentreren op een case study te wonen.

Examens

Studenten zitten voor de examens twee keer per jaar. Mid-zittingen examens vinden plaats in februari en eindexamens in mei. De weging van de resultaten is als volgt:

  • Mid-zittingen examens - 15%
  • Opdrachten - 25%
  • Examens - 60%

Studenten moeten passeren alle verplichte en de twee andere keuzevakken ondernomen. Het slaagpercentage is 50% en studenten moeten een laatste gemiddeld cijfer van 55% te bereiken.

De Thesis

Een scriptie van 10.000 woorden moet in september of uiterlijk worden ingediend in december, in het geval de Thesis onaanvaardbaar wordt gevonden. De scriptie moet van voldoende hoog niveau en bevatten oorspronkelijk onderzoek. De student kan worden verplicht om te presenteren en zijn / haar werk te verdedigen om een ​​onderzoek paneel. De 10.000-woord Thesis is een belangrijk onderdeel van het Corporate Management & STRATEGISCHE PLANNING diploma en een student het niet indienen van een up-to-standaard Thesis zal niet worden beloond met de Post Graduate DIPLOMA. De scriptie moet op een onderwerp overeengekomen met de student Tutor en moet een ONDERZOEK vooroordelen hebben. Studenten worden verwacht om te beginnen werken aan het proefschrift in juni na examens zijn voorbij en legt dit uiterlijk de eerste week van september van hetzelfde jaar.

Echter, worden de studenten aangemoedigd om te beginnen na te denken over hun onderzoek lang voordat juni. Daarom is in het begin van januari studenten krijgen een tutor om hen te helpen bij de voorbereiding en begeleiding van hun scriptie. Het instituut stimuleert studenten om een ​​studie, die is van een huidige zorg voor hun eigen organisatie / Firm ondernemen. Het proefschrift zal worden gekenmerkt door een interne onderzoeker en gemodereerd door een externe examinator. De student kan worden verplicht om zijn / haar werk op een onderzoek van panel ondersteunen. Het slaagpercentage is 50% en de prestaties van de student zal op het transcript worden aangegeven. Wanneer het proefschrift is niet die van een aanvaardbare norm dan de student betaalt een extra 85 euro om opnieuw in te dienen, uiterlijk in december. Dit is de laatste kans en als de Thesis weer gevonden onbevredigend te zijn dan de student niet van zijn / haar diploma.

Vakken

Het programma bestaat uit zes thema's waaruit de vier zijn verplicht en de twee facultatieve als volgt:

Verplichte vakken:

1. Analyse & Decision Making in Business
2. Corporate Strategic Planning & Control
3. Global Marketing Strategies
4. Organisatie & Communicatie in Marketing
Keuzevakken - Any Two
5. Europese Business Environment
6. Computers in Management
7. Reclame en public relations
8. Financieel management
9. Executive Vaardigheden.


Toelatingseisen


1. Houders van de BBA (Bachelor in Business Administration) of ADBA (Advanced Diploma in Business Administration) van dit instituut.

2. Houders van de PG Diploma / Advanced Diploma van het Chartered Institute of Marketing (UK)

3. Houders van een eerste graad van internationaal erkende universiteit

4. Houders van gerenommeerde en erkende Britse professionele kwalificaties zoals Association of Chartered Certified Accountants of, het Chartered Institute of Insurance, het Chartered Institute of Bankers en anderen.

Deelnemers aan dit programma worden bij voorkeur verplicht om in een leidinggevende functie in een bedrijf of andere bedrijven.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op December 7, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Oct. 2018
Duration
Duur
12 maanden
Deeltijd
Voltijd
Price
Prijs
4,950 EUR
Locations
Cyprus - Nicosia, Nicosia
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Oct. 2018
Cyprus - Nicosia, Nicosia
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan