presentatie

Het audiovisuele product is vandaag een van de meest gebruikte media en artistieke expressie. De audiovisuele sector groeit in tv, reclame en bioscoop en er is een technische en creatieve behoefte aan de enscenering van de inhoud. De figuur van de audiovisuele art director maakt het mogelijk om visuele kwaliteitsproducten te maken, met een esthetisch gevoel en het resultaat als een geheel te behandelen.

Deze cursus speelt in op de behoefte om diegenen te interesseren die geïnteresseerd zijn in kunststuring toegepast op audiovisuele media. Het is gericht op interieurontwerpers, ontwerpers, creatieven, afgestudeerden in Schone Kunsten, Kunstgeschiedenis, publicisten en architecten.

Studenten zijn bereid om landschappen en werelden te begrijpen en te creëren volgens elke behoefte. De kennis, technieken en tools van de sector worden aangeboden, evenals de belangrijkste tools om sensaties door te geven via de camera.

In Ártidi geven we een specifieke training waarbij verschillende gebieden worden onderwezen vanuit een innovatief en actueel perspectief. Deze programma's worden onderwezen vanuit het breedste concept, met als hoofddoel dat elke student leert de hele reeks strategieën toe te passen in elke professionele activiteit op een competitieve en effectieve manier.

De specialisatie is een exclusieve cursus van Ártidi en bestaat uit een eigen diploma met nationale en internationale competenties erkend door ASEMAIC, ACAP en Trends School.

De cursus heeft een duur van 210 uur en is gestructureerd in 3 trainingsmodules waarbij theorie en praktijk worden gecombineerd met de voltooiing van een afstudeerproject.

doelstellingen

  • Introduceer studenten in de wereld van decorontwerp.
  • Verdiep de kennis van audiovisuele taal en de mogelijkheden ervan.
  • Creëer nieuwe realiteiten volgens een product.
  • Bieden tools en processen van creatie en ontwerp om te communiceren met de kijker.
  • De vaardigheden en vaardigheden verwerven om een audiovisuele kunstrichting uit te voeren.
  • Ken de tools en technieken voor de constructie en creatie van audiovisuele scenario's.
  • Een leeg veld conditioneren om er een gevoelige ruimte van te maken om het merk te communiceren via het creatieve proces en de montage van scènes.
  • Roep een geschikt landschappelijk klimaat op voor een bepaalde ruimte.
  • Beheers de toepassing van vormen en kleuren.
  • Plaats de student in een competitieve werkomgeving.

De Plús de Ártidi

  • Onze decorontwerper is de art director van het evenement en maakt geen deel uit van de uitrusting.
  • Hiermee kunt u communicatieve acties maken met behulp van het landschap als claim.
  • Maak evenementen op basis van het landschap.
  • De scenograaf biedt bedrijven toegevoegde waarde omdat ze ook etalages en scenografische installaties kunnen maken.
  • Aan het einde van de cursus adviseert een professionele begeleider studenten over werkuitjes, rekening houdend met hun studie; Professionele ervaring en een gepersonaliseerde SWOT-analyse.

ik professorado

Het onderwijsteam bestaat uit actieve professionals met nationale en internationale professionele erkenning in verschillende merken. Een team dat training integreert met de zakelijke realiteit.

  • Marc Chornet, audiovisuele producent: creatie en audiovisuele taal. Bachelor in drama in de specialiteit van regie en drama.
  • Sergi Corbera, decorontwerper en art director. Art direction talen en conceptie van het idee.
  • Laura Clos, decorontwerper en art director. Creatieve technieken en materialen voor art direction.
  • Azucena Ferrer, directeur reclamekunst. Ontwikkeling en realisatie van art direction.
  • Jordi Llobet, branding toegepaste audiovisuele esthetiek.
  • Fausto Leoni, art director en stylist.

Raadpleeg de begeleidingsafdeling van de professoren van elke editie.

Wat kun jij bijdragen?

  • Regie en ontwikkeling van wereldwijde acties in een landschap.
  • Creëer originele en functionele tentoonstellingsruimtes voor bedrijven die producten of diensten verkopen.
  • Ontwerp van kortstondig landschap voor shows of vrijetijdsevenementen.
  • Ontwerp en planning van de assemblage van tijdelijke tentoonstellingsruimtes voor commerciële merken.
  • Creatie van binnenatmosferen van commerciële ruimtes.
  • Innovatieve technieken om ruimtes met hun eigen identiteit te creëren.
  • Visuele expressie technieken en krijg het stempel van persoonlijke creativiteit.
  • Toepassing van vormen, volumes en kleuren in commerciële ruimtes van merken.
  • Ontwerp, constructie en assemblage van projecten en tijdelijke decoratie-elementen.
  • Analyse en ontwikkeling van merkpersoonlijkheid.

Samenwerkende bedrijven

Ártidi heeft een jobboard (Artidiempleo) met meer dan 90 samenwerkende bedrijven om trainingspraktijken uit te voeren in verschillende samenwerkende bedrijven van internationale en nationale erkenning: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas onder anderen.

De school organiseert activiteiten en evenementen in samenwerking met grote winkelcentra, verenigingen, beurzen en markten, kunstgalerijen en bedrijven waar projecten van studenten worden tentoongesteld.

Diploma en accreditatie

Diploma: Postgraduaat in scenografie en audiovisuele kunstrichting: tv, reclame en bioscoop

Toegekend door Ártidi Superior School of Window Dressing and Visual Merchandising. Nationale en internationale professionele vaardigheden.

Opleiding te volgen in:
  • Spaans

Zie 1 andere vakken van Artidi Escuela Superior »

Laatst bijgewerkt op Augustus 13, 2019
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
nov 23, 2019
Duration
10 maanden
Deeltijd
Prijs
2,675 EUR
Op locaties
Op datum
Begindatum
nov 23, 2019
Einddatum
sep 19, 2020
Aanmeldingslimiet

nov 23, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
sep 19, 2020