pmd-marketing

The International Management Institute (MIM-Kyiv)

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

pmd-marketing

The International Management Institute (MIM-Kyiv)

Het doel van het programma is:

om de invloed en rol van de marketing beslissingen show in toenemende totale business value.

Het programma is voor:
-Ondernemers en topmanagers van het midden-en kleinbedrijf en hoger;
-Hoofden van marketingafdelingen;
marketing managers.

Alle programma-cursussen worden geïntegreerd door een filosofie die gebaseerd is op de meest progressieve benadering van de bedrijfsorganisatie, erkend door de bedrijfswereld is de gemeenschap - marketing oriëntatie op steeds meer business value.

Het programma is gebaseerd op het gebruik "Markstrat ®" computersimulatie, als belangrijke instrument, waarbij de deelnemers in staat stelt om te zien de directe invloed van marketing beslissingen op business value. Naast het programma maakt gebruik van een reeks van innovatieve technologieën voor het onderwijs business courses, waaronder zakelijke simulaties, casestudies, groepsdiscussies, enz.

Het programma bestaat uit de volgende cursussen:

- Marketing
Volgens de zakelijke waardecreatie concept, in het kader van de cursus kunnen de deelnemers de studie van de laatste wereld benaderingen van marketing die zijn aangepast aan de Oekraïense bedrijven 'eisen.

- Strategische marketing / Markstrat ®
Strategische marketing simulatie, waarvan de deelnemers fungeren als topmanagers van het bedrijf, dat is in de concurrerende markt actief voor 7-12 jaar.
In het proces van de simulatie kunnen de deelnemers zien de invloed van marketing acties op het bedrijf de waarde en het verwerven van praktische vaardigheden.

- Marketing onderzoek
De cursus biedt de kennis van de doelstellingen, ideologie, structuur en methoden van marktonderzoek en bepaalt haar plaats in de markt onderneming activiteiten.
De deelnemers van het programma te leren marketing milieu onderzoek en analyse technieken en technieken van aannemers selectie voor het uitvoeren van marktonderzoek, marketing research organisatie en de analyse van de verkregen informatie.

- Bedrijfseconomie
Beoordeling van de hedendaagse macro-en micro-economische processen en concepten die de methodologische basis voor een beter begrip van de zakelijke waarde creëren concept van vorm.

- Financiële aspecten van de waarde van de onderneming
Financieel management organisatie in de onderneming gericht op het vergroten business value. Het identificeren van waarde van de onderneming belangrijke componenten.
Interrelatie tussen waarde van de onderneming componenten.

Professoren 'consulting activiteit ervaring bracht over de structuur van het programma gebaseerd op een combinatie van de nieuwste theoretische benaderingen met praktische behoeften van de Oekraïense bedrijfsleven.

In het kader van het programma zullen de deelnemers de mogelijkheid hebben om te communiceren met uitgenodigde topmanagers van toonaangevende Oekraïense bedrijven bekend om hun succesvolle marketing projecten.

Na afronding van hun studie ontvangen de deelnemers staat certificaat van professionele ontwikkeling en de MIM-Kiev certificaat.

&nbsp

Toelatingsvoorwaarden: De toegang is gebaseerd op de open concurrentie op basis van de resultaten van documenten selectie en individuele interview.

Programma formaat: vrijdag 17,30 tot 21,30 en zaterdag van 9.00 tot 17. 00 twee keer per maand

&nbsp

Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
6 maanden
Voltijd
Locations
Oekraïne - Kiev, Kyiv City
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2019
Oekraïne - Kiev, Kyiv City
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan