Keystone logo

Pathway Programma Opleidingen in Marketing 2024

Filters

Filters

  • Pathway Programma
  • Marketingstudies
Vakgebieden
    Administratieve studies (0)Algemene studies (0)Architectuurstudies (0)Biowetenschappen (0)Bouw (0)Business Studies (0)Duurzaamheidsstudies (0)Economische studies (0)Energiestudies (0)Food and Beverage Studies (0)
Locaties
Vind meer locaties
Type graad
Duur
Studietempo
Taal
Taal
Studieformaat

Er voldoen geen programma's aan uw zoekcriteria. Verfijn uw filters.

Clear filters

Pathway Programma Opleidingen in Marketing

Pathway-programma's helpen internationale studenten hun vloeiend Engels te verbeteren. Deze programma's worden aangeboden aan studenten die zijn ingeschreven in credit-verdienende academische cursussen. De focus ligt op het helpen van diegenen die hulp nodig hebben bij het slagen voor de taaltest die vereist is voor inschrijving bij sommige universiteiten.

Wat is een padprogramma in marketing? Dit academische programma introduceert deelnemers aan marketingprincipes en -strategieën. Onderwerpen zijn marketingstrategie, data-analyse, klantrelaties, reclame en merkontwikkeling. Het curriculum omvat meestal cursussen zoals consumentengedrag, marketingonderzoek, financieringsprincipes, managementprincipes, business-to-business marketing en principes van internationaal zakendoen.

Deelnemers aan een trajectprogramma in marketing hebben de mogelijkheid om sterk onderzoeks- en spreekvaardigheid te ontwikkelen, die essentieel zijn voor verschillende functies op dit gebied. Ze kunnen ook technieken voor stressmanagement leren die hen kunnen helpen omgaan met stressvolle situaties in elk deel van hun leven.

De kosten van een routeprogramma in marketing verschilt van land tot land. Bovendien is de hoeveelheid collegegeld afhankelijk van de instelling. Alvorens een inschrijvingsbeslissing te nemen, worden studenten aangemoedigd om de verschillende vergoedingsstructuren te onderzoeken.

Er zijn talloze carrièremogelijkheden op het gebied van marketing. Er zijn werkgevers in de publieke, private en vrijwilligerssector die gekwalificeerde kandidaten zoeken. Werkomgevingen kunnen instellingen voor hoger onderwijs, lokale overheid, informatietechnologiebedrijven en financiële ondernemingen omvatten. Over het algemeen is de concurrentie voor marketinggerelateerde banen hoog. Personen met een sterke opleiding en relevante vaardigheden hebben meestal de beste kansen op landingsplaatsen. Deze professionals werken meestal als managers van sociale media, adverterende accountmanagers, public relations-specialisten, mediaplanners, media-inkopers, marketing executives, marktonderzoekers en directeuren van advertentiekunst.

Scholen over de hele wereld bieden routeprogramma's in marketing aan. Voor personen die de voorkeur geven aan afstandsonderwijs, kunnen ze hun studies online voltooien wanneer het hen uitkomt. Zoek naar je programma hieronder en neem rechtstreeks contact op met het opnamekantoor van de school van je keuze door het leadformulier in te vullen.