Opfriscursussen voor onderwijzend personeel
Nayanova University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Samara, Rusland
Talen
Russisch
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 - 7 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Onderwerpen van opfriscursussen voor onderwijzend personeel:
1. Kenmerken van de organisatie van het onderwijsproces bij de uitvoering van de academische norm van de federale staat van het algemeen basisonderwijs (voor leerkrachten in het basisonderwijs).
2. Methodologische voorbereiding van leerkrachten om de algemene basisvorming in te voeren (voor leerkrachten in groep 5-9).
3. Federale onderwijsstandaard van algemeen basisonderwijs: het behalen van vakresultaten in de Engelse taal.
4. Implementatie van educatieve en gerelateerde processen van opvoedende kleuters (voor assistent-opvoeders).
5. Kenmerken van de organisatie van het onderwijsproces in het kader van de invoering van de federale onderwijsnorm voor voorschoolse educatie (voor kleuteronderwijzers).
6. Ontwerpen van geavanceerde studieprogramma's (voor leraren wiskunde, natuurkunde, informatica, Russische taal, literatuur, geschiedenis, maatschappijleer, biologie, Engels lesgeven in de klassen 5-9).
7. Beoordeling van het behalen van de geplande resultaten door studenten bij het ontwikkelen van basisonderwijsprogramma's op basis- en gevorderd (gevorderd) niveau (voor docenten van groep 5-9).
8. Vorming van een inclusieve onderwijsomgeving voor schoolkinderen met een handicap in de Federal State Educational Standard conditions en de Federal State Educational Standard (voor leerkrachten van de rangen 1-9).
9. Creëren van educatieve spellen in de SCRATCH 2.0-omgeving. (voor informaticadocenten).
10. Creëren van interactieve leermiddelen in de SCRATCH 2.0-omgeving. (voor docenten van groep 1-9).
11. Ontwerpen van programma's op basis-, uitgebreid- en profielniveau in het kader van de implementatie van de FC SES (voor leraren wiskunde, natuurkunde, informatica, Russische taal, literatuur, geschiedenis, sociale wetenschappen, biologie, Engels onderwijs in de klassen 10-11 ).
12. Ontwerp en implementatie van pre-profile cursusprogramma's (voor docenten die pre-profile cursussen plannen).
13. Ontwerp en implementatie van keuzevakkenprogramma's (voor docenten die van plan zijn om keuzevakken te implementeren).
14. Kenmerken van het ontwerp en de uitvoering van buitenschoolse activiteitenprogramma's (voor leerkrachten in de klassen 1-9, leerkrachten aanvullend onderwijs, opleiders-leerkrachten).
15. Organisatie van activiteiten met hoogbegaafde kinderen in de les en buitenschoolse activiteiten (voor leerkrachten van groep 1-11, leerkrachten aanvullend onderwijs, opleiders-leerkrachten).
16. Ontwerp en implementatie van het onderwijssysteem van de klas (voor klasleraren).
17. "Vorming van een inclusieve onderwijsomgeving voor kinderen met een handicap. Verlenen van eerste hulp" (voor opvoeders).
Onderwerpen van opfriscursussen voor managers en plaatsvervangende hoofden van onderwijsinstellingen:
1. Beheer van een onderwijsorganisatie in het kader van de invoering van de federale onderwijsnorm;
2. Beheer van methodologisch en experimenteel werk van de onderwijsinstelling in het kader van de invoering van de federale onderwijsnorm;
3. Beheer van de activiteiten van de onderwijsorganisatie voor de uitvoering van de federale onderwijsnorm voor voorschoolse educatie;
4. Inclusief onderwijs: organisatie en beheer van pedagogische activiteiten in het kader van de introductie van de federale staatsonderwijsnorm voor HVZ;
5. Organisatie en beheer van buitenschoolse activiteiten volgens de voorwaarden van de Federal State Educational Standard;
6. Een geïntegreerde benadering in de activiteiten van het hoofd van een onderwijsorganisatie om corruptie te bestrijden, terrorisme, nationalisme en religieus extremisme te voorkomen;
7. Een geïntegreerde benadering van de organisatie van juridisch onderwijs aan minderjarige studenten;
8. Organisatie en beheer van de activiteiten van schoolbesturen.
De training wordt gegeven naarmate de groepen worden gevormd en voor programma's met een duur van 256 uur minimaal drie maanden; 384 uur - minimaal vier maanden; 506 uur minimaal zeven maanden (het begin van de training, het trainingsmodel en de timing van de training worden besproken op de organisatievergadering, waarover u van tevoren wordt geïnformeerd). De kosten van diensten zijn te vinden in de sectie betaalde educatieve diensten.
Bij het vormen van een groep van 25 personen of meer onder één programma, is het mogelijk om naar het territorium van de klant te reizen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Universitaire uitbreidingscursus: Floor Pilates Method Monitor voor fysieke conditionering en functioneel herstel
- Madrid, Spanje
- Alcorcón, Spanje + 3 meer
Gezondheids- en welzijnsstudies (minor)
- Binghamton, Verenigde Staten
English as a Second Language
- Kent, Verenigde Staten