Lees de Officiële Beschrijving

Over

Week 1

Deelnemers beginnen met een analyse van economische en sociale trends: inzicht in de economische en sociale evolutie en hoe dit de modeconsumptie beïnvloedt. De week omvat ook nieuwe markten en hoe mode daarin kan evolueren door middel van uitbreidingsstrategieën: nieuwe merken, luxe merken en distributieketens, evenals stijlvergelijking.

Week 2

Deze week behandelt een overzicht van mode: textiel, kleding, accessoires, cosmetica, brillen en sieraden. Deelnemers zullen kijken naar kritische factoren die het succes bepalen van een aantal toonaangevende Italiaanse merken, waaronder commerciële internationale winkels voor distributie en sportkleding. Productplaatsing via analyse van concurrenten wordt ook onderzocht.

Week 3

Het doel van week 3 is om de verschillende distributiekanalen te begrijpen en te identificeren, samen met een focus op e-commerce in de mode. Deelnemers kijken naar de belangrijkste marketingpraktijken, waaronder de levenscyclus van producten, de functie en de definitie van prijspunten. Geïntegreerde communicatie onderzoekt kernbegrippen in merkidentiteit, merkimago en merkwaarde, licentiëring en het belang van branding. Deelnemers gebruiken hun kennis die in de voorgaande weken is opgedaan, via een beroepsgerichte leermethode, om te werken aan een individueel marketingplan voor een gekozen ontwerper of collectie.

* Korte cursussen voor korte cursussen hebben geen vergunning van de Commissie voor onafhankelijk onderwijs. Deze korte cursussen voor beroepen zijn niet bedoeld voor werkdoeleinden.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 6 andere vakken van Istituto Marangoni - Miami »

Laatst bijgewerkt op October 22, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
3 weken
Prijs
5,000 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019