Mode Marketing En Communicatie - Academisch Jaar - Val Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Mode Marketing En Communicatie - Academisch Jaar - Val Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Dienstregeling - Lessen lopen van maandag tot en met vrijdag, voltijds.

Doel - De Mode Communicatie en Marketing - Academiejaar programma Is gericht op jonge professionals die hun concurrentievermogen willen verbeteren of hun professionele richting veranderen; Studenten die de basis van communicatie en marketing op het modegebied willen krijgen, zowel voor een voortgezet onderwijs of voor het betreden van de werkende wereld; En mode-, communicatie- of marketingstudenten die de bijzonderheden van de modewereld in hun gekozen vakgebied willen verkennen.

Structuur en methodologie - Bij IED Firenze hebben studenten de mogelijkheid om in een twee opeenvolgende semesters in te schrijven om een ​​academisch jaar te creëren.

  • Mode Marketing - Herfst Semester + Mode Communicatie - Lente Semester
  • Mode Marketing - Fall Semester + Mode Styling - Lente Semester
  • Mode Nieuwe Media - Herfst Semester + Mode Communicatie - Lente Semester
  • Fashion New Media - Fall Semester + Fashion Styling - Lente Semester

De Fashion Communicatie en Marketing - Academisch Jaar is gestructureerd als een transversaal en gericht programma dat is ontwikkeld door middel van cursussen die gericht zijn op de voorbereiding van de deelnemers aan het werk in de modewereld. Dit wordt bereikt tijdens de lessen en speciale projecten waar de deelnemers samen met echte bedrijven en professionele cijfers zullen werken, worden geconfronteerd met echte problemen en hun problemen op te lossen en analyse vaardigheden te verbeteren. Academiejaren geven ook een solide basis voor de deelnemers die wensen om hun onderwijs te bevorderen. Het programma zal concentreren zich op de specifieke onderwerpen van relevantie van de sector Fashion qua communicatieve imago en public relations, visual merchandising, business plannen, de prijsstelling en de strategische planning van de door middel van traditionele en nieuwe media.

Deze cursussen zijn gericht op het verstrekken van de transversale en veelzijdige benadering nodig is om succesvol te navigeren en communiceren in de Fashion-systeem, met inbegrip van specifieke cursussen over de basisprincipes van Fashion Communicatie, Nieuwe Media (Digital Communicatie- focus op fashion bloggen) en Event Planning. De Social Media aspect wordt versterkt door de samenwerking met LUISAVIAROMA en de avant-gardistische oplossingen die Florentijnse ambachtslieden zijn verzoek in een wereldwijde markt concurrerend te blijven.

De IED heeft een lange en uitstekende traditie in de opleiding van profielen voor Fashion Design & Management en door de jaren heen heeft meerdere contacten en projecten met de belangrijkste bedrijven op het gebied Fashion ontwikkeld. Dit geeft de deelnemers het extra voordeel van het werken met professionals en bedrijven in de loop van het jaar en van het creëren van innovatieve en concurrerende projecten die helpen de deelnemers inzicht in de echte problemen van de modewereld en hun team werken en creatieve probleemoplossende vaardigheden te verbeteren.

Aan het einde van het jaarlange programma hebben de deelnemers de mogelijkheid om een ​​stage van 3 tot 6 maanden in een mode aan te vragen

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op September 1, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
30 weken
Voltijd
Price
Prijs
12,600 EUR
Locations
Italiƫ - Florence
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Italiƫ - Florence
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan