Mediabeheer

London Business Training & Consulting

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Mediabeheer

London Business Training & Consulting

Mediabeheer

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS102B3
  • Duur: 3 dagen
  • Kosten: £ 1605

CURSUSBESCHRIJVING

Media - Principes en praktijk

  • Mediaclassificatie - per formulier
  • Mediaclassificatie - per bron
  • Mediaclassificatie - op functie
  • Lineaire media
  • Interactieve media

Sociaal, zoeken en andere interactieve media

  • Interactieve media-advertenties
  • Zoekmachine marketing
  • Sociale media
  • Andere vormen van interactieve media

Mediaplanning: doelgroepen bereiken

  • De mediamix
  • Schakelgedrag
  • Voertuig selectie
  • De planning van de recentheid
  • Aankopen van media: het blockplan en automatisering
  • Mediabron-effecten

Doelgroep

Deze mediatraining is geschikt voor:

  • Chief Communications Officers
  • Marketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel.
  • Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken.
  • Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden.
  • Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt.

Leerresultaten

Na het voltooien van deze mediacursussen , zult u kunnen begrijpen:

  • Drie belangrijke manieren waarop media kunnen worden geclassificeerd.
  • Verschillen tussen lineaire en interactieve media.
  • Trends en primaire kenmerken van elk type lineaire media.
  • Verschillende kenmerken geassocieerd met interactieve media en wat interactieve media mensen in staat stellen om te doen.
  • Problemen in verband met multichannel-campagnes en de rol van media binnen een detailhandelscontext.
  • De dynamiek in verband met direct-response media.
  • Hoe advertenties kunnen worden gebruikt in een interactieve context.
  • Zoekmachine marketing en de belangrijkste kenmerken van zowel pay-per-click als zoekmachine optimalisatie.
  • Kenmerken en waarde van marketingcommunicatie via sociale media.
  • Kenmerken geassocieerd met virale marketing, weblogs en microblogging, podcasting en online communities.
  • Functies van e-mailmarketingcommunicatie en hoe het gebruik van sms, apps, widgets, affiliate marketing en augmented reality de marketingcommunicatie kan verbeteren.
  • Principes die verband houden met mediaplanning en de impact van media- en publieksfragmentatie.
  • Verschillende theorieën over verschillende media en gerelateerd schakelgedrag.
  • Sleutelbegrippen die worden gebruikt bij de selectie van lineaire media: bereik en dekking, frequentie, duplicatie, beoordelingspunten en CPT.
  • Het concept van herhaling en het debat over effectieve planning van frequentie en recentheid.
  • Planning kwesties met betrekking tot interactieve media en planning.
  • Mediabron-effecten als een belangrijke factor in mediaselectie, plaatsing en timing.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 18 uur klassikale training
  • Apple iPad
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op September 28, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Mar. 27, 2019
Juli 31, 2019
Duration
Duur
3 dagen
Voltijd
Price
Prijs
1,605 GBP
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum : Mar. 27, 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Mar. 29, 2019
Startdatum : Juli 31, 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Aug. 2, 2019
Startdatum : Nov. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum : Nov. 27, 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Nov. 29, 2019
Dates
Mar. 27, 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Mar. 29, 2019
Juli 31, 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Aug. 2, 2019
Nov. 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Nov. 27, 2019
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Nov. 29, 2019