Lees de Officiële Beschrijving

Mediabeheer

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS102B3
  • Duur: 3 dagen
  • Kosten: £ 1605

CURSUSBESCHRIJVING

Media - Principes en praktijk

  • Mediaclassificatie - per formulier
  • Mediaclassificatie - per bron
  • Mediaclassificatie - op functie
  • Lineaire media
  • Interactieve media

Sociaal, zoeken en andere interactieve media

  • Interactieve media-advertenties
  • Zoekmachine marketing
  • Sociale media
  • Andere vormen van interactieve media

Mediaplanning: doelgroepen bereiken

  • De mediamix
  • Schakelgedrag
  • Voertuig selectie
  • De planning van de recentheid
  • Aankopen van media: het blockplan en automatisering
  • Mediabron-effecten

Doelgroep

Deze mediatraining is geschikt voor:

  • Chief Communications Officers
  • Marketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel.
  • Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken.
  • Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden.
  • Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt.

Leerresultaten

Na het voltooien van deze mediacursussen , zult u kunnen begrijpen:

  • Drie belangrijke manieren waarop media kunnen worden geclassificeerd.
  • Verschillen tussen lineaire en interactieve media.
  • Trends en primaire kenmerken van elk type lineaire media.
  • Verschillende kenmerken geassocieerd met interactieve media en wat interactieve media mensen in staat stellen om te doen.
  • Problemen in verband met multichannel-campagnes en de rol van media binnen een detailhandelscontext.
  • De dynamiek in verband met direct-response media.
  • Hoe advertenties kunnen worden gebruikt in een interactieve context.
  • Zoekmachine marketing en de belangrijkste kenmerken van zowel pay-per-click als zoekmachine optimalisatie.
  • Kenmerken en waarde van marketingcommunicatie via sociale media.
  • Kenmerken geassocieerd met virale marketing, weblogs en microblogging, podcasting en online communities.
  • Functies van e-mailmarketingcommunicatie en hoe het gebruik van sms, apps, widgets, affiliate marketing en augmented reality de marketingcommunicatie kan verbeteren.
  • Principes die verband houden met mediaplanning en de impact van media- en publieksfragmentatie.
  • Verschillende theorieën over verschillende media en gerelateerd schakelgedrag.
  • Sleutelbegrippen die worden gebruikt bij de selectie van lineaire media: bereik en dekking, frequentie, duplicatie, beoordelingspunten en CPT.
  • Het concept van herhaling en het debat over effectieve planning van frequentie en recentheid.
  • Planning kwesties met betrekking tot interactieve media en planning.
  • Mediabron-effecten als een belangrijke factor in mediaselectie, plaatsing en timing.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 18 uur klassikale training
  • Apple iPad
Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 131 andere vakken van London Business Training & Consulting »

Laatst bijgewerkt op September 28, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Mar. 27, 2019
Juli 31, 2019
Duration
3 dagen
Voltijd
Prijs
1,605 GBP
Op locaties
Op datum
Begindatum
Mar. 27, 2019
Einddatum
Mar. 29, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juli 31, 2019
Einddatum
Aug. 2, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Nov. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Nov. 27, 2019
Einddatum
Nov. 29, 2019
Aanmeldingslimiet

Mar. 27, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Mar. 29, 2019

Juli 31, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Aug. 2, 2019

Nov. 2019

Nov. 27, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Nov. 29, 2019