Markt opportuniteitsbeoordeling in azië
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Kuala Lumpur, Maleisië
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 dagen
Tempo
Full time
Collegegeld
SGD 2.800 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jan 2025
* incl. Lunch & thee & sluitcocktail
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Markt Opportunity Assessment in Asia
Cursusoverzicht
In dit intensieve tweedaagse seminar leer je hoe je de markten in Azië goed kan segmenteren en de marktontwikkelingen voorspellen om de bedrijfsprestaties te richten. Deze cursus leert u op een gestructureerde manier hoge potentiële marktsegmenten te identificeren en nieuwe richtlijnen op te stellen voor uw bedrijf om concurrenten in Azië te overschrijden. In de cursus leert u krachtige methodes toe te passen om de prestaties van uw bedrijf te monitoren en resultaten te creëren.
Waarom ga je mee?
Marktanalyse-evaluaties richten resultaten op door te zien welke markten zich richten en de juiste toewijzing van de middelen van uw bedrijf aanduiden. Het verschil tussen het winnen en verliezen in Azië hangt af van het vermogen van uw bedrijf om een kans te ontdekken, de leiding in een nieuwe markt te nemen en beslissend te handelen om zaken in de juiste marktsegmenten te winnen. Dit tweedaagse seminar geeft u de vaardigheden om segmenten in Azië te segmenteren, aantrekkelijke markten te identificeren en te activeren wanneer de timing goed is voor de marktintroductie.
Wil je
- Anticiperen en voorspellen opkomende marktmogelijkheden in Azië?
- Segment markten duidelijk en kwantificeer de topkansvooruitzichten?
- Richt uw bedrijfsmiddelen en activa uit met marktpotentieel?
- Identificeer de juiste timing voor een potentiële marktintroductie?
- Denk en acteer strategisch bij het naderen van doelmarkten?
- Controleer en beoordeel je prestatie tegen concurrentie?
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Online korte cursus digitale marketinganalyse
- Cambridge, Verenigde Staten
Strategische marketing
- London, Verenigd Koninkrijk
Bedrijf en marketing
- Barcelona, Spanje