Marketingcommunicatie - Niveau 2

London Business Training & Consulting

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Marketingcommunicatie - Niveau 2

London Business Training & Consulting

Marketingcommunicatie - niveau 2

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: MPRS102B
  • Duur: 1 week
  • Kosten: £ 2395 BTW

DATA

  • 16 juli tot 23 juli 2018
  • 19 november tot 23 november 2018

CURSUSBESCHRIJVING

Merkplaatsing, tentoonstellingen, verpakking en licentieverlening

  • Kenmerken en problemen van merkplaatsing
  • Beurzen en tentoonstellingen
  • De communicatiedimensies van verpakkingen
  • Licensing

Berichten en creativiteit

  • Bericht bron
  • Structurele elementen in een bericht
  • Bericht in beroep
  • Advertentietactieken
  • Het creatieve proces
  • Bericht inlijsten
  • Verhaal vertellen
  • Door gebruikers gegenereerde inhoud (UGC)
  • Sourcing van inhoud

Media - Principes en praktijk

  • Mediaclassificatie - per formulier
  • Mediaclassificatie - per bron
  • Mediaclassificatie - op functie
  • Lineaire media
  • Interactieve media

Sociaal, zoeken en andere interactieve media

  • Interactieve media-advertenties
  • Zoekmachine marketing
  • Sociale media
  • Andere vormen van interactieve media

Mediaplanning: doelgroepen bereiken

  • De mediamix
  • Schakelgedrag
  • Voertuig selectie
  • De planning van de recentheid
  • Aankopen van media: het blockplan en automatisering
  • Mediabron-effecten

Doelgroep

  • Chief Communications Officers
  • Marketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel
  • Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken
  • Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden
  • Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt

Leerresultaten

Na het voltooien van deze korte-termijn marketingcursussen , zult u kunnen begrijpen:

  • Het concept en problemen in verband met merkplaatsing.
  • De verschillen en betekenis van tentoonstellingen en beurzen.
  • De belangrijkste voor- en nadelen van het gebruik van tentoonstellingen als onderdeel van de communicatiemix.
  • De rol en belangrijkste kenmerken van verpakkingen als een vorm van marketingcommunicatie.
  • Principes in verband met licenties.
  • Het belang en de kenmerken van de geloofwaardigheid van de bron.
  • Verschillende manieren waarop berichten kunnen worden geconstrueerd.
  • Verschillende manieren waarop advertentieaankondigingen kunnen worden gepresenteerd.
  • Hoe informatieve en transformationele motieven kunnen worden gebruikt als tactische hulpmiddelen in een communicatieplan.
  • De rol van creativiteit en hoe het creatieve proces wordt beheerd.
  • Hoe message framing, storytelling en user-generated content worden gebruikt in marketingcommunicatie.
  • Drie belangrijke manieren waarop media kunnen worden geclassificeerd.
  • Verschillen tussen lineaire en interactieve media.
  • Trends en primaire kenmerken van elk type lineaire media.
  • Verschillende kenmerken geassocieerd met interactieve media en wat interactieve media mensen in staat stellen om te doen.
  • Problemen in verband met multichannel-campagnes en de rol van media binnen een detailhandelscontext.
  • De dynamiek in verband met direct-response media.
  • Hoe advertenties kunnen worden gebruikt in een interactieve context.
  • Zoekmachine marketing en de belangrijkste kenmerken van zowel pay-per-click als zoekmachine optimalisatie.
  • Kenmerken en waarde van marketingcommunicatie via sociale media.
  • Kenmerken geassocieerd met virale marketing, weblogs en microblogging, podcasting en online communities.
  • Functies van e-mailmarketingcommunicatie en hoe het gebruik van sms, apps, widgets, affiliate marketing en augmented reality de marketingcommunicatie kan verbeteren.
  • Principes die verband houden met mediaplanning en de impact van media- en publieksfragmentatie.
  • Verschillende theorieën over verschillende media en gerelateerd schakelgedrag.
  • Sleutelbegrippen die worden gebruikt bij de selectie van lineaire media: bereik en dekking, frequentie, duplicatie, beoordelingspunten en CPT.
  • Het concept van herhaling en het debat over effectieve planning van frequentie en recentheid.
  • Planning kwesties met betrekking tot interactieve media en planning.
  • Mediabron-effecten als een belangrijke factor in mediaselectie, plaatsing en timing.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 30 uur klassikale training
  • Apple iPad
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op June 1, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Juli 16, 2018
Nov. 19, 2018
Duration
Duur
1 week
Voltijd
Price
Prijs
2,395 GBP
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum: Juli 16, 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Juli 23, 2018
Startdatum: Nov. 19, 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Nov. 23, 2018
Dates
Juli 16, 2018
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Juli 23, 2018
Nov. 19, 2018
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Nov. 23, 2018
Price
£ 2395 BTW