Kortlopende Strategische Marketing

London School Of Design And Marketing

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Kortlopende Strategische Marketing

London School Of Design And Marketing

Bedrijven profiteren van strategische marketing om manieren te vinden en te vinden waarmee aan de behoeften van hun klanten kan worden voldaan. Leidinggevenden en marketingmanagers gebruiken strategische marketing om een ​​marketingplan te maken om de bedrijfsprestaties te verbeteren en de winst te vergroten.


Vacatures: 20/>

Duur: 5 dagen (35 uur) met een praktisch onderdeel


Overzicht/>


Ontworpen en bedoeld voor leidinggevenden, managers, ondernemers en mensen die geïnteresseerd zijn in een praktische opleiding met echte toepasbaarheid in strategische marketing, management en handel. Het programma voor onze Strategische Marketing-intensieve cursus biedt kennis, nieuwe manieren om strategische marketing te beheren en te plannen, zodat de deelnemers de grootste uitdagingen van vandaag kunnen aangaan./>

Onze Strategic Marketing intensieve cursus onderzoekt de belangrijkste elementen van marketingstrategie en begrijpt hoe bedrijven een concurrentievoordeel hebben gecreëerd en behouden door de ontwikkeling van marketingstrategieën. Onze deelnemers zullen worden uitgedaagd om strategisch te denken en om verschillende elementen van een dergelijk proces te koppelen, waarbij missie, visie en doelen worden gekoppeld aan segmentering, positionering (STP), competitieve aanbod- en doelmarkten.

Een strategische analyse is cruciaal voor de ontwikkeling van de marketingstrategie en moet in lijn zijn met de belangrijkste trends in de marketingomgeving van bedrijven.


Meertalige leraar./>


Schriftelijke cursusinhoud beschikbaar in het Engels, Spaans en Portugees./>


Programma/>


DAG 1/>

Milieu, interne analyse en standpunten

In de component van de eerste dag behandelen we de inhoud van de interne en externe analyse van organisaties als een diep begrip van elk element dat samenwerkt en op de markt reageert, waardoor de deelnemers effectieve marketingstrategieën kunnen ontwikkelen. De aard en setting van een marketingstrategie zal worden onderzocht, evenals de bijdragen van co-creatie van waarde en sociale media. De ontwikkeling van een marketingstrategie stelt organisaties in staat een strategische positie te ontwikkelen met betrekking tot de externe omgeving, de hulpbronnen, interne vaardigheden, verwachtingen en invloed van de betrokken partijen. De aanpak van marktonderzoeksmethoden is van vitaal belang voor het begrijpen van de verschillende soorten klanten en voor het identificeren van concurrenten.


DAG 2/>

Segmentatie, positionering en markt

In dit onderdeel bespreken we het proces van Strategic Marketing Management (SMM), namelijk strategische opties en beslissingen. Het doel is inzicht te krijgen in de onderliggende fundamenten die toekomstige strategieën aandrijven. De deelnemers begrijpen de winstgevendheid van de sterke punten van de organisatie om in te spelen op externe kansen en / of bedreigingen te minimaliseren, terwijl ze investeren in kansen om de grootste zwakheden van organisaties te overwinnen. Hiertoe behandelen we begrippen als segmentatie en positionering van de organisatie, dragen we bij aan de uitwerking van een competitieve marketingstrategie door middel van onderzoeks- en modelleringstechnieken die kunnen worden toegepast om segmentering en positionering operationeel te maken. Ten slotte leren de deelnemers een evaluatie te maken van de aantrekkelijkheid van de markt en de concurrentiepositie van een bedrijf.


DAG 3/>

Concurrentievoordelen en innovatie

In component nummer drie leren onze deelnemers de concurrentievoordelen van organisaties te identificeren met behulp van specifieke methoden om een ​​concurrentievoordeel te creëren. De belangrijkste benaderde strategie zal de nieuwe marketingmix zijn door de analyse van de volgende elementen: product, prijs, plaats en promotie. Elk van deze elementen moet bijdragen aan een coherent en uitgebreid marketingprogramma dat communiceert en de gewenste waarde aan klanten levert. Eindelijk zullen we de innovatiefactoren onderzoeken. Dit is een van de belangrijkste aandachtspunten voor elke organisatie, evenals de impact ervan op de ontwikkeling van een concurrentievoordeel.


DAG 4/>

Relatiemarketingstrategieën

Een van de belangrijkste trends in marketingdenken en -praktijk in de afgelopen jaren was de verandering in benadering om individuele transacties te bereiken om langdurige relaties met klanten tot stand te brengen. Terwijl transactionele marketing verwijst naar een enkele verkoop, komt relatiemarketing overeen met een relatie met de klant die zal leiden tot herhaling van business / shopping en het creëren van kansen voor aanvullende businessontwikkeling. Na het begrijpen van het belang van een relatie met de klant, zal de tijd komen voor de deelnemers om te bepalen hoe marketingstrategieën moeten worden geïmplementeerd omdat, zelfs in een organisatie, verschillende strategieën voor verschillende bedrijven of producten nodig kunnen zijn.


DAG 5/>

Implementatie van het definitieve project

Op de laatste dag worden onze deelnemers uitgedaagd om een ​​studiecase uit te voeren met gebruik van elk concept, elke oefening en methode die gedurende de cursus is verworven. Uiteindelijk wordt elke deelnemer uitgenodigd om zijn werk te presenteren, ideeën en nieuwe actievormen in de markt te bespreken.


Opmerking: elke deelnemer ontvangt een deelnamecertificaat / diploma en kan genieten van een registratiekorting in een van de LSDM-cursussen die 12 maanden geldig zijn./>


prijzen/>

All-inclusive: lesgeld, intensieve cursus, dagelijkse koffiepauze, studiemateriaal en eindcertificaat

Voorwaarden:

1e prijs tot 30 april

2e prijs tot 23 mei

3e prijs: latere data

Betaling via bankoverschrijving

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
  • Spaans
  • Portugees


Laatst bijgewerkt op March 29, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Juni 2019
Duration
Duur
5 dagen
Voltijd
Price
Prijs
1,000 GBP
1e prijs all-inclusive: Londen 1.000 £, Madrid 890 £, Porto: 890 £. 2e prijs all-inclusive: Londen 1.100 £, Madrid 990 £, Porto: 990 £. 3e prijs all-inclusive: Londen 1.250 £, Madrid 1.100 £, Porto: 1.100 £. Dezelfde dag All-inclusive: Londen 1.500 £,
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum : Juni 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Portugal - Porto, Porto
Startdatum : Juni 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum : Juni 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan