Korte cursus in marketing
European School of Economics
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 5.000 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* * Prijzen kunnen onderhevig zijn aan verandering afhankelijk van het centrum van studie. Zie de programmabeschrijving voor meer informatie.
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het ESE Specialized Program in Marketing is ontworpen om de marketingvaardigheden en het inzicht van de deelnemers verder te ontwikkelen om ervoor te zorgen dat managers op internationale markten over het benodigde inzicht en inzicht beschikken voor succes op dit gebied. De cursus bereidt de deelnemers voor op een breed scala aan activiteiten, zoals merkbeheer, productontwikkeling, dienstenmarketing en business-to-business marketing, waardoor ze in contact kunnen komen met gespecialiseerde marketingadvies- en servicebedrijven die uitblinken op het gebied van marktonderzoek, reclame, verkoopbevordering, public relations en direct marketing.
Omdat marketing de kunst en de wetenschap is om marktsegmenten te targeten en loyaliteit te verwerven, te behouden en uit te bouwen, zullen we werken aan effectieve communicatie en het leveren van superieure service en waarde. Deelnemers kunnen hun eigen en andere activiteiten beheren, superviseren en leiden, terwijl ze belangrijke strategische kwesties en trends in het veld begrijpen. Dit omvat het gebruik van informatie om cruciale beslissingen te nemen en de toepassing van theorieën en technieken op praktisch realistische werksituaties in de sector.
Belangrijkste kenmerken van het gespecialiseerde programma in marketing
- Drie opnames per academisch jaar januari, april en september
- 3 maanden 3 maanden (optioneel) Stage
- 4 Modules: elke module heeft 3 in-class uren per week nodig, voor een totaal van 12/15 wekelijkse uren (van maandag tot vrijdag)
- Beoordeling van de cursus: groepsproject en presentatie
- ESE's competitieve stageprogramma met internationale werkervaring in de specialisatiegebied
- Compacte klasgroottes die de faculteit helpen bij het cultiveren van een mentorrelatie met studenten en die de individuele aandacht geven die nodig is om hun speciale vaardigheden te ontdekken en te slagen in hun gekozen Pathway
Wat maakt ESE een geweldige plek voor studenten?
- Een persoonlijke en op maat gemaakte leerervaring - bij ESE krijg je een individuele en opwindende ervaring dankzij de kleine klas en de uitstekende verhouding tussen student en docent
- "De droom is het meest echte ding dat er is" - ESE-studenten ontwikkelen een unieke academische en professionele Pathway door hun geselecteerde specialisatie en stageplaatsing
- Pragmatisme - praktische ervaring in de hedendaagse zakelijke praktijk via het uitgebreide stageprogramma
- Internationaliteit - studentenlichaam afkomstig uit meer dan 60 landen en studeert in het buitenland met ESE-centra over de hele wereld
- Specialisatie in hypermoderne sectoren, waaronder mode, evenementen, muziek, sport, kunst, media en human resources
- Geweldige stages - ESE-studenten kunnen kiezen uit meer dan 1500 toonaangevende organisaties over de hele wereld
Cursusprogramma
De cursus bestaat uit 4 modules * (modules kunnen onderhevig zijn aan wijzigingen en kunnen variëren volgens het ESE-centrum):
- Innovatie ontwikkeling en management
- E-business en e-commerce
- Internationale strategische marketing
- Consumentengedrag
- Geïntegreerde marketing communicatie
- International Business Management
Cursusduur:
- 3 maanden = 120 in-klasse uren revisie / leesweek examenweek
- Stage (optioneel): 3 maanden
Taal van instructie:
Engels
Niveau van Instructie:
Postgraduaat (Een eerste graad of equivalent is vereist om toegang te krijgen tot deze cursus).
Beoordeling van de cursus:
Groepsproject en presentatie
credits
Na voltooiing van het programma, zullen de deelnemers een ESE-certificering krijgen voor het succesvol afronden van het programma.
ESE's stageprogramma
Na succesvolle afronding van het programma, kunnen de deelnemers ervoor kiezen om een stage van 3 maanden te volgen, passend bij hun profiel en carrièredoelstellingen. Studenten zullen een beoordeling ondergaan bij de ESE Placement Officer, om te bepalen of ze in aanmerking komen voor een stageplaats *. Het plaatsingskantoor helpt in aanmerking komende studenten bij het verkrijgen van een stage die past bij hun profiel- en carrièredoelstellingen.
In samenwerking met meer dan vijftienhonderd toonaangevende internationale bedrijven, waaronder enkele van de 100 beste bedrijven van FORTUNE om voor te werken, biedt de European School of Economics een van de meest competitieve universitaire stageprogramma's die vandaag beschikbaar zijn.
* Visumregeling Vergunningen
Toelatingseisen
Toegang tot de ESE Short Course-programma's vereist het invullen van het online-aanvraagformulier en het indienen van de volgende documenten bij het Admissions Office in het ESE-centrum van belang:
- Laatste academische certificaat
- CV / CV (inclusief verwijzing naar alle voorgaande opleidingen)
- Persoonlijke verklaring indien niet bijgevoegd bij het aanvraagformulier
- Goede beheersing van de Engelse taal (IELTS / TOEFL-scores zijn een plus)
- Fotokopie van paspoort / ID-document
- Vier foto's (paspoortformaat)
Maximum aantal deelnemers: 20
(Om een unieke leerervaring te bieden met een verhouding tussen Professor en studenten, worden niet meer dan 20 studenten toegelaten tot dit programma)
Kosten
Campussen Milaan, Rome, Florence en Madrid
Korte les
Registratie: € 600,00
Collegegeld: € 5.000,00
Stage (optioneel): € 1.000,00
London Campus
Korte les
Registratie: £ 600,00
Collegegeld: £ 5.000,00
Stage (optioneel): £ 1.000,00
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Associate of Arts in Marketing en Sales
- Oakland, Verenigde Staten
Diploma in commerciële verkoop en marketing
- Belleville, Canada