Kellogg op de markt brengen

Kellogg School of Management at Northwestern University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Kellogg op de markt brengen

Kellogg School of Management at Northwestern University

Kellogg on Marketing is een intensieve executive education programma ontwikkeld door de Kellogg School of Management in samenwerking met Seminarium Internacional. Dit programma zal topbestuurders van Latijns-Amerikaanse bedrijven met de vaardigheden die nodig zijn om de huidige wereldwijde marketing uitdagingen.

Senior faculteit van de wereldberoemde Marketing van de Kellogg School's Department zal de nieuwste vaardigheden en up-to-date informatie over marketing strategie.

Naast vaardigheden opgedaan, het programma biedt tevens een uitzonderlijke mogelijkheden voor het verbreden van uw perspectief en het uitwisselen van marketing ideeën met een Latijns-Amerikaanse groep van collega's, alsook het analyseren van de marketing strategieën van je eigen onderneming.


Belangrijkste voordelen

Tijdens deze cursus zult u:

  • Inzicht te krijgen in de toekomst van marketing
  • Leer het belang van het zijn een klantgerichte organisatie
  • Leer hoe behendigheid en de juiste strategieën kan de groei rijden
  • Begrijp uw klanten en uw concurrentie grondiger
  • Leer hoe u vorm (niet worden vormgegeven door) markten
  • Krijg een kritische understan Ding van de belang van merken
  • Verkennen hoe hefboomeffect merken en merk betekenissen

Programma-inhoud

  • Collaborative Marketing: Co-Value Creating met klanten
  • Het verkrijgen van Customer Insights
  • Concurrerende Strategie van de Marketing
  • Het beheren van uw route naar de markt
  • Winnende ontwerpen value propositions
  • Top Line Groei door Upside-Down Marketing Denken
  • De uitvoering van compensati over programma's
  • Bouwmarkt gedreven organisaties
  • Versnellen van Sales Force Performance
  • Nieuwe Product Strategy
  • Hervorming en uitbreiding van Marketing
  • Living the Brand

Doelgroep


Top marketing, commerciële en sales executives uit Latijns-Amerikaanse bedrijven die ten minste US $ 20 miljoen omzet en meer dan 200 werknemers van toepassing kunnen zijn. Uitvoerende bestuurders van multinationale bedrijven reclame kunnen ook van toepassing.
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
6 dagen
Deeltijd
Price
Prijs
7,950 USD
Locations
Verenigde Staten - Evanston, Illinois
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Verenigde Staten - Midland, Michigan
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan