Lees de Officiële Beschrijving

Biedt beslissers met de vaardigheden om marktonderzoek tools te begrijpen en te ontgrendelen klant inzichten uit de gegevens die zijn gegenereerd door marktonderzoek. Helpt zowel B-to-B en B-to-C bedrijven begrijpen hoe de juiste mix van kwalitatieve en kwantitatieve instrumenten kunnen worden gebruikt om krachtige, waardevolle inzichten te krijgen in behoeften van de klant en percepties.

Voor bedrijven in zowel B-to-B en B-to-C-omgevingen, dit programma zullen de gebruikers van marktonderzoek met de vaardigheden om de juiste vragen te stellen en de juiste beslissingen te maken om duurzame concurrentievoordelen te krijgen bieden.

Het programma biedt een grondig begrip van hoe de juiste mix van kwalitatieve en kwantitatieve marketing research tools kunnen worden gebruikt om krachtige, geldig inzichten te krijgen in behoeften van de klant en percepties. Het bouwen van een marketing strategie is gebaseerd op diepe inzicht in de klant kan een onderneming een belangrijk concurrentievoordeel behalen. Dit programma helpt managers dat doel te bereiken.


Belangrijkste voordelen

Tijdens deze cursus zult u:

  • Begrijpen het belang van een inzicht in de klant-gedreven business-strategie
  • Ontwikkelen van een inzichtelijke relatie met klanten door inzicht in hun rationele en emotionele behoeften
  • Begrijpen van de rol van etnografie in de ontwikkeling van nieuwe customer insights
  • Begrijpen wanneer je moet vertrouwen hebben in een marketing onderzoek studie en wanneer moet je voorzichtig zijn
  • De juiste vragen van uw marketing onderzoekers om waardevolle en bruikbare informatie over klanten te krijgen
  • Maak de juiste beslissingen met de klant informatie die wordt verzameld
  • Verkrijgen van meer accurate voorspellingen voor nieuwe producten
  • Gain maximale waarde uit uw marktonderzoek uitgaven

Formaat

Discussie, het geval analys is, en oefeningen te vergemakkelijken participatie en betrokkenheid bij het seminar. In de avonden werken de deelnemers in werkgroepen voor te bereiden op het geval van de volgende dag analyses.


Programma-inhoud

  • Het creëren van een Customer Insight-gedreven organisatie
  • Geen Marketing Research Is Better Than Bad> Marketing Research
  • Consumenten begrijpen
  • Inzicht in B-to-B klanten
  • Kwantitatieve instrumenten
  • Experimenten in Marketing en Marketing Test
  • Uitgebreide case study

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 43 andere vakken van Kellogg School of Management at Northwestern University »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
4 dagen
Deeltijd
Prijs
5,800 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019