Intensieve Cursus In Strategische Marketing

London School of Design and Marketing (ES)

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Intensieve Cursus In Strategische Marketing

London School of Design and Marketing (ES)

Bedrijven profiteren van strategische marketing om manieren te vinden en vinden om aan de behoeften van hun klanten te voldoen.

Leidinggevenden en marketingmanagers gebruiken strategische marketing om een ​​marketingplan te maken en zo de prestaties van bedrijven te verbeteren en de winst te vergroten.


Plaatsen: 20/>

Duur: 5 dagen (35 uur) met praktische component


Samenvatting van de cursus/>


Gemaakt en bedoeld voor leidinggevenden, managers, ondernemers en mensen die geïnteresseerd zijn in praktische training met echte toepasbaarheid in strategische marketing, management en handel. Het programma voor onze Strategic Marketing-cursus biedt kennis, nieuwe manieren om strategische marketing te beheren en te plannen, zodat deelnemers de grootste uitdagingen op dit moment aankunnen./>

Onze Intensieve Strategische Marketingcursus onderzoekt de belangrijkste elementen van de marketingstrategie en begrijpt hoe bedrijven een concurrentievoordeel hebben gecreëerd en behouden door de ontwikkeling van marketingstrategieën. Onze deelnemers zullen worden uitgedaagd om strategisch denken te ontwikkelen en verschillende elementen van dat proces uit te leggen die betrekking hebben op missie, visie en doelstellingen voor segmentatie, positionering (STP) en concurrerende aanbiedingen en doelmarkten.

Een strategische analyse is cruciaal voor de ontwikkeling van de marketingstrategie en moet afgestemd zijn op de belangrijkste trends in de marketingomgeving van de bedrijven.


Meertalige leraar/>

Schriftelijke inhoud van de cursus beschikbaar in het Spaans, Engels en Portugees.


programma/>


DAG 1/>

Omgeving en interne analyse en perspectieven

In het onderdeel van de eerste dag behandelen we de inhoud van de interne en externe analyse van organisaties als een geweldige kennis van alle elementen die deel uitmaken van en interactie hebben met de markt, waardoor deelnemers effectieve marketingstrategieën kunnen ontwikkelen. De aard en definitie van een marketingstrategie zal worden geanalyseerd, evenals de bijdragen van co-creatie van waarde- en sociale netwerken. De ontwikkeling van een marketingstrategie stelt organisaties in staat een strategische positie te ontwikkelen met betrekking tot de externe omgeving, haar hulpbronnen, interne capaciteiten, verwachtingen en invloed door de belanghebbende partijen. De aanpak van marktonderzoeksmethoden is van vitaal belang voor het begrijpen van verschillende soorten klanten, evenals voor het identificeren van gelijktijdige clients.


DAG 2/>

Segmentering, positionering en markt

In dit onderdeel bespreken we het proces van Strategic Marketing Management (SMM - Strategic Marketing Management), in specifieke opties en strategische beslissingen. Het doel is om de onderliggende grondslagen te begrijpen die richting geven aan toekomstige strategieën. Deelnemers zullen de winstgevendheid van de sterke punten van de organisatie begrijpen om te profiteren van externe kansen en / of bedreigingen te minimaliseren, terwijl ze investeren in kansen om de grootste zwakheden van organisaties te overwinnen. Hiertoe behandelen we concepten zoals segmentering en positionering van de organisatie, dragen we bij aan de ontwikkeling van een competitieve marketingstrategie door middel van onderzoekstechnieken en het creëren van modellen die kunnen worden toegepast om segmentering en positionering te operationaliseren. Ten slotte leren de deelnemers een evaluatie te maken van de aantrekkingskracht van de markt en de concurrentiepositie van een bedrijf.


DAG 3/>

Concurrentievoordelen en innovatie

In component nummer drie leren onze deelnemers de concurrentievoordelen te identificeren van organisaties die specifieke methoden gebruiken om een ​​concurrentievoordeel te creëren. De belangrijkste strategie die wordt aangepakt, is de nieuwe marketingmix door analyse van de volgende elementen: product, prijs, distributie en promotie. Elk van deze elementen moet bijdragen aan een coherent en uitgebreid marketingprogramma dat communiceert en de gewenste waarde levert aan klanten. Ten slotte zullen we innovatiefactoren onderzoeken. Dat is een van de grootste zorgen voor elk bedrijf, evenals de impact ervan op de ontwikkeling van een concurrentievoordeel.


DAG 4/>

Relationele marketingstrategieën

Een van de belangrijkste trends in het denken en de praktijk van marketing in de afgelopen jaren was de verandering van aanpak om individuele transacties te bereiken om langdurige relaties met klanten aan te gaan. Terwijl transactionele marketing verwijst naar een enkele verkoop, komt relatiemarketing overeen met een relatie met de klant die zal leiden tot herhaling van bedrijfsaankopen en het creëren van kansen voor de ontwikkeling van aanvullende bedrijven. Nadat het belang van een relatie met de klant is begrepen, zal de tijd komen voor de deelnemers om te bepalen hoe marketingstrategieën moeten worden geïmplementeerd, omdat zelfs in een organisatie verschillende strategieën nodig kunnen zijn voor verschillende bedrijven of producten.


DAG 5/>

Implementatie van het uiteindelijke project

Op de laatste dag worden deelnemers uitgedaagd om een ​​casestudy uit te voeren met alle concepten, werkwijzen en methoden die tijdens de cursus zijn verworven. Ten slotte zal elke deelnemer worden uitgenodigd om zijn werk te presenteren, ideeën te bespreken en nieuwe vormen van actie op de markt te bespreken.


Opmerking: elke deelnemer ontvangt een diploma / certificaat van deelname en kan korting krijgen op registratie in een van de LSDM-cursussen die 12 maanden geldig zijn./>


prijzen/>

All inclusive: lesgeld, intensieve cursus, dagelijkse vakantie, studiemateriaal en eindcertificaat


voorwaarden:/>

Eerste prijs tot 30 april

Tweede prijs tot 23 mei

Derde prijs: latere data

Betaling via overschrijving

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
  • Engels
  • Portugees


Laatst bijgewerkt op March 29, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Juni 2018
Duration
Duur
5 dagen
Voltijd
Price
Prijs
890 GBP
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum: Juni 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Portugal - Porto, Porto
Startdatum: Juni 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum: Juni 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Price
Eerste prijs met alles inbegrepen: Londen £ 1.000, Madrid £ 890, Porto £ 890. Tweede prijs met alles inbegrepen: Londen £ 1.100, Madrid £ 990, Porto £ 990. Derde prijs all-inclusive: Londen £ 1.250, Madrid £ 1.100, £ 1,100 Porto. De dag zelf: