High Performance Programma Creatieve Copywriting

Barcelona School of Creativity

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

High Performance Programma Creatieve Copywriting

Barcelona School of Creativity

CREATIVO03

Ze zeggen dat niemand leest, dat we worden ondergedompeld in een visuele cultuur of het beeld is de universele taal. Niettemin, woorden, creatief schrijven en copywriting blijven de ziel van reclame en beroep. Zijn de woorden die te verkopen.

BESCHRIJVING PROGRAMMA

Je leert om aan te tonen dat een woord zegt meer dan duizend foto's, alles, echt alles, het kan alleen worden verkocht in woorden. Je leert om de aandacht van de consument vast te leggen, om hem te verleiden, om hem te overtuigen. Je leert de technieken, media en talen beheersen. En krijg je een boek, uw boek, voor alles wat je in staat bent tonen.

Het programma vindt plaats over een academisch jaar: drie kwart, vier uur per dag van maandag tot en met donderdag, maar ook werk in de school zal moeten meer tijd besteden aan de beste resultaten te krijgen. Is je training, je boek en je toekomst staat op het spel.

DE AGENDA VAN HET PROGRAMMA

FICTION

U kunt copywriter, redacteur, creatief, communicator noemen, maar eigenlijk gaat om een ​​verhalenverteller, iemand die een verhaal, een idee, een product te vertellen. En het is essentieel om het woord, het verhaal, de sfeer, conflict, metafoor onder de knie, pauzeren ... Je moet het verhaal onder de knie. Alleen dan krijgt u uw ideeën in heel nauwkeurig.

Sommige onderdelen: Het verhaal ritme van korte verhalen - linguïstische en middelen Dudas - Structuring ideeën - Monologue en dialoog - De bijvoeglijke - De woordkeuze - display te schrijven - te schrijven met geloofwaardigheid - De emotionele lading van de tekst - De brief nooit schreef - Ontdek woede, schuld, tederheid en passie - Hoe de lezer haak - Praat met verschillende stemmen -

copywriting

Een ding is om te schrijven en nog eens heel anders, schrijft advertenties. Het is niet hetzelfde als zeggen dat verleiden, stel die vraag, beschrijven die reden overtuigen suggereren. De tekst van een advertentie is de beste verkoper van het bedrijf, de enige die in persoon kan spreken met miljoenen consumenten.

Sommige onderdelen: Lezen, lezen, lezen - Ideeën, de structuur en de woorden - Poëzie en reclame - War typische onderwerp - Leef Woorden - Werken met Bernbach - Claim, slogan en de basislijn - Kopieer en kunst hand in hand - Argumentatie en spraak - vertalen opnieuw wordt - Het winnen van festivals - een boek nodig hebt - Werken freelance - ...

COPYWRITING & MEDIA

Audiovisuele, graphics of digitaal, meer en meer media en ondersteunt zij de precieze uitleg, de verleidelijke uitdrukking nodig, overtuigend argument. Steeds meer mogelijkheden voor een goede tekstschrijver laten zien dat woorden verkopen.

WAT INHOUD: Thinking één plek - Buitenkant: verleiden met een minimum aan woorden - Voice en dialogen - Wat moet u doen in een shoot - outs ongekunstelde - Chocks mood - Het schrijven van scripts voor televisie - Marteling van banners - Online video - Headlines geketend - Poming en zitstokken - schrijven voor Google - 140 kogels - Schrijf op sociale netwerken - van TV naar mobiele - branded content, de webdocumentary het evenement - kansen printen - de productie van evenementen en guerrilla - inhoud Plan voor sociale netwerken -

Creatief en productiemiddelen

niet langer genoeg om te weten hoe te schrijven om een ​​goede kopie te zijn. Bij tal van gelegenheden en in vele agentschappen te kopiëren is het aan art director, fotograaf, filmmaker en redacteur van video, en het is essentieel om de instrumenten te leren kennen. Bovendien, tegenwoordig weten in de diepte van het proces van het produceren van een plek, een website, een banner campagne, een zending of zelfs een geavanceerde technologie project is een must in een steeds veeleisender en concurrerende omgeving.

WAT INHOUD: Dominate Ai, Id en Ps kan uw leven (en het boek) op te slaan - een model shoot en bewerken van video - De productie van een plek; agentschap, producent en regisseur - digitale productie: van wireframes aan het eindproduct - Geluidsopname en wiggen - Het creëren van muziek voor commercials - Wat maakt een kopie als ik in een fotoshoot als dit ...?

WORKSHOP CAMPAGNES EN ONTWIKKELING VAN HET BOEK

Boek, portfolio, reel, map, spoel, demo ... noem het zoals je het ook noemt, het is het belangrijkste wat je moet doen als je wilt om werk te vinden in een reclamebureau. tijd om te werken met uw partner in ideeën, advertenties en campagnes is gekomen. Wij verwachten dat echte producten en briefings, professionele normen en, vooral, vele uren werk hand in hand met een art director.

Bepaalde inhoud: Van lokale ideeën om internationale campagnes - Criteria voor de selectie van onderdelen boek - Integrated Campaigns - Het creëren van videocases - - voorkomende fouten in het boek - verklarende Charts - Verschillende formats boek - Hoe maak je een sollicitatiegesprek te krijgen Hoe om complexe ideeën - Media en aanbevolen ondersteunt - Campagne vandaag voor morgen - Het boek van de dubbele -

Creatieve workshop INNOVATION

Technologie heeft ons leven veranderd voorgoed het beïnvloeden van de cultuur, de economie, relaties of communicatie. En natuurlijk reclame. In deze workshop zult u begrijpen en beheersen van de nieuwe media technologieën en formats. U zult praktisch gebruik van technologieën zoals Arduino, Virtual Reality, 3D printing of gaming campagnes. zijn er geen belemmeringen voor nieuwe creativiteit. En u, hand in hand met uw creatieve partner, hebben vooruit vele sessies om het te bewijzen.

WAT INHOUD: Design Thinking en productinnovatie - Workshop Arduino en creatieve technologieën - Experimenteren met virtual reality - Campagnes mobiel: het genereren van nuttige en creatieve apps voor merken - De virality en "snacken" content - 3D printing: shaping uw ideeën - het creëren van games die maakt dat mensen willen produceren en willen de transmedia campagnes afspelen - creatieve voorzieningen: guerilla marketing effect "wow" - kan de software van het idee van een campagne ...?

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans


Laatst bijgewerkt op November 10, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Open Inschrijving
Duration
Duur
500 uur
Voltijd
Price
Prijs
10 EUR
Locations
Spanje - Barcelona
Startdatum: Open Inschrijving
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Open Inschrijving
Spanje - Barcelona
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Price
3500 € / kwartaal