High performance programma creatief creatief leiderschap

Barcelona School of Creativity

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

High performance programma creatief creatief leiderschap

Barcelona School of Creativity

Er komt een dag wanneer u een creatief te huren. Of onderhandelen over de vergoeding met een klant. Of je wilt jezelf te stellen op uw eigen. Of maak uw eigen bureau. Die dag eindigt. Je moet creatieve teams te leiden, organiseren en beheren van projecten, het beheren van de financiële middelen, het oplossen van juridische en administratieve kwesties. Dit zijn problemen die weinig te maken met creativiteit, maar de aandoening te hebben. En je bent beter voorbereid.

BESCHRIJVING PROGRAMMA

Je leert om de meeste van de creatieve onder je in rekening te brengen, het grootste deel van de klanten voor wie je werkt, de meeste van uw afdeling, je studie, uw kantoor of uw werk als freelancer. Je leert te beheren en leiden van een bedrijf, want dit is een bedrijf.

Skills Course ontwikkelt meer dan zes maanden, met 176 contacturen op vrijdag en zaterdag onderwezen, en de praktijk creativiteit beheer van één of meerdere creatieve teams. Zeker moet je een inspanning te maken, maar de beloning is een stap in je carrière.

DE AGENDA VAN HET PROGRAMMA

RICHTLIJNEN ABILITIES

Om contact te hebben met anderen om teams en individuen te beheren of gewoon om persoonlijk te evolueren binnen de wereld van reclame een scala aan vaardigheden die je nodig zijn en moeten leren: beslissen, delegeren, anticiperen, luisteren, plan, onderhandelen, lood, motiveren ...

SOMMIGE CONTENTIDOS

Besluitvorming en probleemoplossing - Design professionele strategie zelf - Time management - Stress beheer - Onderhandelen - Assertiviteit - Het beheren van uw baas - Leiderschap - Motivatie - De 7 gewoonten van zeer effectieve mensen.

FINANCE VOOR CREATIVE

Boekhouding en financiën zijn niet in het jargon van de creatieve. Activa en passiva, liquiditeitsratio's, winst-en verliesrekening, cash management, woorden als kosten, uitgaven, betaling of investeringen vormen een vreemde taal die bekend moet zijn wanneer je aankomt op management niveau of wanneer u besluit om uw eigen project uit te voeren. Geen andere keuze.

SOMMIGE CONTENTIDOS

Treasury - Balans - Resultatenrekening - Berekening, management en kostenreductie - Equity en Financiële Analyse - Ratio analyse - Economische analyse - Analyse van de winstgevendheid, kasstroom en het werkkapitaal - budgetten en financiële plannen - Financiële Planning .

Publiekspresentaties en toespraken

Spreken in het openbaar is een campagne niet te presenteren. Spreken in het openbaar is om de aandacht van een persoon of honderd vast te leggen. Oorbellen is om je woorden, je gebaren, je stiltes te houden. Het is om te verleiden, amuse, intrigarlos, razonarles en hen te overtuigen tot een akkoord of een definitieve applaus te schaffen.

SOMMIGE CONTENTIDOS

Het communicatieproces - de rol van emotionele intelligentie - Manieren om het publiek in ons gesprek te betrekken - - visuele en auditieve Redenen om een ​​publiek te overtuigen Hoe om te leren om te overtuigen en te overtuigen? - Beheersing van de angst voor spreken in het openbaar.

CREATIVE TRENDS

De innovatie maakt ons veranderen als individuen, als samenleving en als consumenten. Onderzoek trends in gedrag en denken die vorm zullen geven aan de nabije toekomst en communicatieacties spelen in hun voordeel deze veranderingen is essentieel om een ​​project te leiden.

SOMMIGE CONTENTIDOS

Nieuwe inzichten - Inspiratie door analyse van de meest invloedrijke posten in de afgelopen jaren - Samenvatting en analyse van de beste presentaties van creatieve evenementen en nationale trends - Analyse van trends die de palmareses CDEC, El Sol Latijns-Amerikaanse Festival en Cannes weerspiegelen lions - actoren referentie.

INNOVATIE

Creatieve innovatie omvat in toenemende mate een bredere band op het werk en creatieve plannen en budgetten client. Het kennen van de basis, de nieuwe mogelijkheden die de technologie ons biedt en de toepassing ervan in de wereld van communicatie en reclame is belangrijk voor een creatieve en kritische een creative director.

SOMMIGE CONTENTIDOS

De waarde als een belangrijk element - Innovatie user-centric - De huidige relevantie: de exponentiële economie - nieuwe concepten: business model, pretotipo, prototyping, design thinking - managementmodellen innovatie: incubators, versnellers, laboratoria - de innovatieproces: de 4Dmodel van de vier fasen.

Juridische kwesties

Wie is een film? Wie moet je een claimemissie betalen? Wat als ze ons beschuldigen van plagiaat? Vergelijkende reclame is echt verboden? Wat voor soort producten hebben een speciale regelgeving reclame ...? Staat om een ​​aantal van de vragen die zich voordoen in de dag tot dag te beantwoorden zonder raadpleging van een advocaat versterkt uw positie in de voorkant van de klant en je team.

SOMMIGE CONTENTIDOS

Inleiding tot Reclamerecht - Gevolgen voor de intellectuele eigendom en beeldrechten - Onwettige reclame - Reclame in het audiovisuele werk - Reclame en digitale omgevingen - Verordening van de reclame sector.

Projectmanagementprocessen

(Ontbrekende informatie)

SOMMIGE CONTENTIDOS

(Ontbrekende informatie)

Managementpraktijk creatieve teams

Naast de contacturen lezingen en praktische oefeningen zijn gemaakt, het programma omvat ook een praktisch gedeelte aansturen van één of meer van de creatieve teams die onze High Performance Program Creative voeren. Daar kunt u alle kennis van de besluitvorming, motivatie, management en natuurlijk leiderschap toe te passen.

PRIJS VAN HET PROGRAMMA

Totale kosten: 4.300 €

Inschrijving: 300 €

Deze registratie garandeert reserveer uw plaats op de Barcelona School of Creativity.

Er zijn 2 manieren van betaling:

1. Single betaling: 5% korting op het totale programma. Niet cumuleerbaar met andere kortingen.

Een quotum van 3.785 €.

De betaling van de volledige cursus zal binnen de eerste 5 dagen worden gehouden na de start van de lessen.

2. De driemaandelijkse betaling: 2 termijnen van € 2.000

Driemaandelijkse betalingen worden gedaan binnen de eerste 5 dagen van elk academisch kwartiertje.

Studenten of alumni van de Barcelona School of Creativity of FcRI Blanquerna: 10% korting.

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans


Laatst bijgewerkt op November 28, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
6 maanden
Deeltijd
Price
Prijs
4,300 EUR
Locations
Spanje - Barcelona, Cataloniƫ
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2019
Spanje - Barcelona, Cataloniƫ
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan