Het bouwen van merk en waarde door duurzame bedrijfsvoering

University of Washington Foster School of Business

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Het bouwen van merk en waarde door duurzame bedrijfsvoering

University of Washington Foster School of Business

mede gesponsord door de Michael G. Foster School of Business's Retail Management Programma en de Greater Seattle Chamber of Commerce.

Waarom runnen de grootste retailers wereldwijd duurzaamheid door hun waardeketen? Wat kun je leren over duurzaamheidspraktijken van grote bedrijven zoals Wal-Mart, Target, Home Depot, IKEA, Starbucks en REI? Hoe kan duurzaam beleid merk- en zakelijke waarde beïnvloeden? Wat zijn de financiële en strategische voordelen van duurzaamheid?

Dit intensieve tweedaagse seminar onderzoekt waarom en hoeveel van de meest succesvolle bedrijven van de natie duurzaamheid integreren in hun activiteiten en brandingstrategieën. U zal een duidelijk inzicht krijgen in de belangrijkste principes van duurzaamheid en specifieke instrumenten om een ​​plan voor uw organisatie te ontwikkelen. Als u al een duurzaamheidsbeleid hebt, kunt u de volgende stappen leren en hoe u hun effectiviteit beter kunt meten op uw bedrijf, de gemeenschap en de natuurlijke wereld.

Gerichte onderwerpen

De Business Case for Sustainability: Voordelen en Drivers - Wat zijn de zakelijke voordelen van duurzaamheid? Wat zijn de drijvende krachten achter de groeiende zorg van het publiek voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid? Ontdek waarom duurzaamheid deel uitmaakt van de strategie en activiteiten van enkele van de grootste namen in het bedrijfsleven.


Kaders voor het begrijpen van duurzaamheid - Identificeer een aantal bruikbare, vooraanstaande mentale modellen en denkinstrumenten voor het begrijpen en implementeren van duurzaamheid, waaronder: The Natural Step, Natural Capitalism, Cradle-to-Cradle en Sustainability Management Systems.


Product en Supply Chain - Begrijp de groeiende bezorgdheid van de publieke opinie over de integriteit van de retail supply chain - met inbegrip van arbeidspraktijken bij het vervaardigen van producten, de chemicaliën in zowel producten als verpakkingen, de ecologische voetafdruk van winkelbedrijven en het levensverlies. dispositie van elk product. Deze fundamentele problemen hebben gevolgen voor de voortdurende licentie om te werken voor veel retailers en leveranciers.

Store Operations and Facilities - De verhuizing naar meer duurzame faciliteiten en winkelactiviteiten is vandaag de dag een van de heetste trends in het bedrijfsleven. Of u nu vanuit eigendom of gehuurde lokalen werkt, moet u begrijpen van de beginselen van duurzame activiteiten en faciliteiten - waaronder LEED: Leiderschap in energie en milieuontwerp - en hoe u er baat bij hebt.


Plukken van het Low Hanging Fruit - Wat zijn de beste praktijken voor het realiseren van vroege financiële winst uit duurzaamheid? Leer de fundamenten van eco-efficiëntie - verbeter de basislijn, terwijl u uw bedrijf 'ecologische voetafdruk vermindert.


Organisatiecultuurverandering - Hoeveel veranderingsinitiatieven mislukken, omdat bedrijven ongeschoold zijn in de principes en praktijken van effectieve en duurzame cultuurverandering? Ontdek over effectieve praktijken om ervoor te zorgen dat de verbeteringen die u implementeert, zelf duurzaam zijn.


Metrics and Measurement - U wilt weten en uw klanten willen bewijs hebben: ga je echt naar een grotere duurzaamheid? Leer meer over de principes en praktijken van het meten van de vooruitgang naar duurzaamheid om uw vele belanghebbenden te bevredigen - van leden van uw raad van bestuur aan betrokken burgers in de gemeenschappen waar u werkt.

Voordelen van het bijwonen

Ga terug naar het werk, uitgerust met nieuwe strategieën en tools om:

  • Begrijp de duurzaamheid imperatief in de markt van vandaag
  • Leer de zakelijke waarde en de voordelen van duurzaamheid
  • Integreer duurzaamheid in branding en marketing
  • Beter betere financiële resultaten dankzij toegepaste duurzaamheid
  • Meet en communiceer de zakelijke waarde van duurzaamheid
  • Ontwikkel een effectieve duurzaamheidsstrategie

Waarom Bedrijven Sponsor

Organisaties die leiding geven aan leidinggevenden en managers om het Building Brand & Value Through Sustainable Business Practices seminar bij te wonen krijgen de kennis om de bedrijfswaarde te realiseren, merkidentiteit te verbeteren en organisatorisch risico te beheren. Andere voordelen zijn de mogelijkheid om klanten- en maatschappelijke betrekkingen te verbeteren en te werken met zowel leveranciers als klanten vanuit een meer geïnformeerde basis van duurzaamheidspraktijk en knowhow.

Doelgroep

  • Senior executives van organisaties die verantwoordelijk zijn voor het voortdurende succes, de winstgevendheid en de langetermijnoverleving van hun bedrijf
  • Retail managers verantwoordelijk voor het implementeren van bedrijfsstrategie, evenals reageren op de ontwikkelende smaken en verwachtingen van de consument
  • Merkmanagers, productontwerpers en marketing professionals die de waarde van duurzaamheid willen communiceren
  • Professionele adviseurs, zoals advocaten en accountants, die de veranderende normen van de verantwoordelijke retailpraktijk moeten begrijpen
  • Vastgoedontwikkelaars en ondernemers die de groeiende beweging naar de duurzaamheid van de retail willen begrijpen, met inbegrip van de trend naar LEED-standaarden in zowel stand-alone als huurruimten
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Mar. 2019
Mei 2019
Duration
Duur
2 dagen
Deeltijd
Price
Prijs
1,650 USD
Locations
Verenigde Staten - San Francisco, Californië
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Verenigde Staten - Seattle, District of Columbia
Startdatum : Mei 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Zuid-Korea - Seoel, Seoul
Startdatum : Mar. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan