het beheer van nieuwe producten en diensten voor strategisch concurrentievoordeel

Kellogg School of Management at Northwestern University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

het beheer van nieuwe producten en diensten voor strategisch concurrentievoordeel

Kellogg School of Management at Northwestern University

Zet uw nieuwe producten en diensten in winst. Organisaties moeten in staat zijn te fuseren business-strategie met nieuwe productontwerp en-ontwikkeling om een ​​concurrentievoordeel op de markt te krijgen. In dit uitgebreide programma, zult u het vinden van nieuwe producten en diensten strategieën die de innovatie bevorderen.

Van de stem van de klant om ontwerp, productie, levering en opstart, krijgt u leren hoe u alle aspecten van het ontwikkelingsproces te integreren.

Dit programma omvat technieken voor het creëren van een innovatie mind-set, toegang tot de markt en positionering van strategieën, segmentatie tools en technieken, mass customization, productontwerp en-ontwikkeling, het bouwen van cross-functionele teams, en het belonen en motiveren van het team prestaties.

Programma-inhoud

  • Het creëren van een Innovatie mind-set
  • Het uitvoeren van een Strategische audit van nieuwe producten
  • Nieuwe Product Marketing Strategieën
  • Strategische segmentatie en positionering
  • Bouwen aan cross-functionele teams
  • Prestaties te belonen en motiveren van teams

Formaat

Rong>
Hooggeplaatste leden van de Kellogg School faculteit te leren deze cursus. Discussies, case studies, en oefeningen te vergemakkelijken betrokkenheid. In de avonden, ontmoet je in de faculteit begeleide studie groepen oefeningen en projecten voor de klasse discussie voor te bereiden.

Belangrijkste voordelen

Tijdens deze cursus zult u:

  • Identificeer benaderingen voor de oprichting van een innovatie mind-set in uw organisatie
  • Maak een nieuw product / dienst ontwikkelingsproces
  • Ontwikkelen van strategieën voor de marketing van nieuwe producten / diensten
  • Analyseren van de rol van product en proces design in mass customization
  • Genereer een strategie voor de integratie onderzo h en ontwikkeling, ontwerp, productie en marketing
  • Verken best practices uit andere branches


Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
3 dagen
Deeltijd
Price
Prijs
5,500 USD
Locations
Verenigde Staten - Evanston, Illinois
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Verenigde Staten - Midland, Michigan
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan