Lees de Officiële Beschrijving

Als producten minder gedifferentieerde en groei van de vraag vertraagt, de winstgevendheid van een onderneming in toenemende mate afhankelijk van haar vermogen te vinden, groeien, en houdt de meest waardevolle klanten. Dit programma helpt senior marketing, IT en operaties leidinggevenden te ontwerpen en succesvolle customer relationship management strategieën voor hun organisaties. Het programma biedt een cross-functionele en technology-enabled perspectief op het beheer van klantrelaties voor de winst.

Vertegenwoordigt een fundamenteel andere benadering van marketing, het programma heeft een holistische visie van customer relationship management door het opnemen van concepten uit de marketing analytics, technologie management, organisatie ontwerp en change management.

Deelnemers leren state-of-the-art technieken voor het verwerven van nieuwe klanten, het vergroten van de waarde van bestaande klanten, met behoud van winstgevende klanten en het maximaliseren van de winstgevendheid van klanten in de consumenten als business-to-business-instellingen. De deelnemers zullen vertrekken met werkbare inzichten in de customer life-cycle management, customer lifetime value waardering, en de winstgevendheid van klanten meten.


Belangrijkste voordelen

Tijdens deze cursus zult u:

  • Transformeren van een product-centric bedrijf in een klantgerichte business
  • Meten en optimaliseren van customer lifetime value
  • 'Verbeter de klant kanaal winstgevendheid
  • Implementeren technology-enabled relatiebeheer in de zakelijke en de consumentenmarkt
  • Gebruik best practices voor business intelligence technologie, operaties, dus quentieregelaar, en project management
  • Kwantificeren Return On Investment (ROI) van CRM-initiatieven
  • Bereid uw organisatie voor verandering
  • Succesvol in te zetten operationele en analytische CRM-infrastructuur

Formaat

Case studies, groepsdiscussies en oefeningen een aanvulling op de kaders die door de Kellogg School faculteit.


Programma-inhoud

  • Klantgerichte Bedrijfsorganisatie
  • Customer Life Cycle Management
  • CRM processen en activiteiten
  • Het beheer van Channel Relaties in Business Markets
  • Meten van effectiviteit van Customer Relationship initiatieven
  • Organisatorische Transformatie
  • CRM-programma Oversight

Wie zou moeten deelnemen

Dit programma is ontworpen voor het midden-en senior-niveau voor e xecutives in klantgerichte functies (marketing, sales en customer service) evenals de leidinggevenden in de IT en operaties die voorstander zijn van customer relationship management inspanningen.


Veel bedrijven vinden het vooral handig om een ​​team van de deelnemers sponsoren voor het programma. Bijwonen als een team produceert een gedeelde woordenschat en het leren ervaren dat de toepassing van nieuwe concepten en ideeën om bedrijfs-kwesties worden aangemoedigd. Speciale werkgroepen, prijzen en andere regelingen zijn beschikbaar voor bedrijven die de opdracht teams van minimaal vier deelnemers. Neem contact met ons voor meer informatie.



Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 43 andere vakken van Kellogg School of Management at Northwestern University »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
3 dagen
Deeltijd
Prijs
5,800 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019