Graduate Certificate in Customer Relationship Marketing en Sales Management
Fanshawe College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
1 Jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
CAD 3.996
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het programma Customer Relationship Marketing and Sales Management speelt in op de groeiende behoefte binnen een bedrijf aan vaardigheden die de klant centraal stellen bij zakelijke beslissingen. Deze vaardigheid is van cruciaal belang omdat het succes van marketing en verkoop afhankelijk is van het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden en versterken van relaties met huidige klanten.
Dit eenjarige postdoctorale certificaatprogramma biedt studenten een basis in marketing en verkoop, met een focus op het onderzoeken en toepassen van best practices, strategieën, tactieken, tools en toepassingen van Customer Relationship Management (CRM) en Customer Experience (CX). technieken. Studenten krijgen de kans om industriestandaard bedrijfs- en marketinganalyses toe te passen en CRM-platforms te gebruiken om het marketing- en verkoopproces te verbeteren. De student leert ook strategieën en tactieken voor accountontwikkeling op het gebied van sales en sales management.
Leerresultaten
- Maak een professioneel marketingplan met behulp van standaard marketingplanningsprocessen en -tools;
- Ontwikkel een uitgebreid Customer Relationship Management (CRM) -marketingplan dat gebruikmaakt van de huidige databasestrategie van een klant die gepersonaliseerd en schaalbaar is;
- Pas strategische communicatieplanningsprocessen en -tools toe om leads te genereren en het behoud, de tevredenheid en de winstgevendheid van klanten te verbeteren;
- Gegevens evalueren die zijn geëxtraheerd uit een verscheidenheid aan marketingtechnologieplatforms om probleemoplossings- en besluitvormingsprocessen in marketing te ondersteunen;
- Best practices, strategieën, tactieken en technieken voor Customer Relationship Management (CRM) en Customer Experience (CX) toepassen om de klantrelaties te versterken voor zowel business-to-business (B2B) als business-to-consumer (B2C) markten;
- Ontwerp customer experience journey mapping om gebieden te identificeren om klantervaringen te verbeteren en gepersonaliseerde digitale marketing te automatiseren;
- Pas industriestandaard marketinganalyses en CRM-platforms toe op verkoop- en marketingprocessen;
- Verzamel en analyseer primair en secundair marketingonderzoek om gedegen marketingbeslissingen te ondersteunen die de klantervaringen verbeteren;
- Complex marketingmateriaal mondeling, schriftelijk en digitaal communiceren voor verschillende doelgroepen en doeleinden;
- Modelleer professionele standaarden om betrouwbare en bruikbare analyses te bieden met inachtneming van wereldwijde regelgeving en praktijken met betrekking tot gegevensprivacy en -beveiliging;
- Strategieën ontwikkelen om kansen voor bedrijfsontwikkeling te creëren, te beoordelen en uit te voeren;
- Strategieën ontwikkelen om werkrelaties met klanten tot stand te brengen en te onderhouden om hun loyaliteit aan de producten en diensten van de organisatie te versterken;
- Maak plannen voor strategisch accountbeheer, inclusief hoe u key accounts, territoriumbeheer en categoriemanagement benadert.
cursussen
Jaar 1
Neem alle volgende verplichte cursussen:
Groep 1
- MGMT-6163 CRM-bedrijfsstrategie 3
- MKTG-5006 Marketingbeheer 3
- MGMT-6164 Klantervaring 3
- MGMT-6165 CRM-tools en -technologie 3
- MKTG-6037 Analyse en statistieken 3
- MGMT-6166 CRM ingeschakeld verkopen 3
- MGMT-6168 Strategisch CRM-project 6
- MGMT-6169 Opkomende trends in CRM 3
- MGMT-6170 CRM ingeschakeld verkoopbeheer 3
- MGMT-6167 Datavisualisatie en rapportage 4
Groep 2
Studenten worden ingeschreven voor een van de volgende cursussen:
- MGMT-6171 of INNV-6001
- MGMT-6171 Automatisering en workflowbeheer 3
- INNV-6001 Innovatietoepassingen 4
Programma Residency
Studenten moeten minimaal 10 credits behalen in dit programma aan het Fanshawe College om te voldoen aan de vereiste Programma Residency en afgestudeerd zijn aan dit programma
Toelatingseisen
Een twee- of driejarig hogeschooldiploma of een graad (opmerking: minimaal 'C +' gemiddeld of cumulatief 2,5 GPA)
of
Acceptabele combinatie van gerelateerde werkervaring en postsecundair onderwijs zoals beoordeeld door het College *
of
Vijf jaar werkervaring op het gebied van marketing / business, door het College als gelijkwaardig beoordeeld *
Notitie:
* Aanvragers kunnen worden gevraagd om een CV en een begeleidende brief in te dienen met details over hun werkervaring.
Engelse Taalvereisten
Aanvragers van wie de eerste taal geen Engels is, moeten de Engelse taalvaardigheid op een van de volgende manieren aantonen:
- Een Grade 12 College Stream of University Stream Engels tegoed van een Ontario Secondary School, of gelijkwaardig, afhankelijk van de toelatingsvoorwaarden van het programma
- Test van Engels als vreemde taal (TOEFL) -test met een minimumscore van 88 voor de op internet gebaseerde test (iBT), met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- International English Language Testing System (IELTS) Academische test met een algemene score van 6,5 met niet minder dan 6,0 in een van de vier banden, met testresultaten van de afgelopen twee jaar.
- Canadese academische Engelse taal (CAEL) test met een totaalscore van 70 zonder score minder dan 60 in een van de vier banden, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Pearson-test van English Academic (PTE) met een minimumscore van 59, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Een Cambridge English-test (FCE / CAE / CPE) met een totaalscore op de Cambridge English Scale van 176 zonder taalvaardigheid van minder dan 169, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Een Engelse taalevaluatie (ELE) aan het Fanshawe College met een minimumscore van 75% in alle secties van de test, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Fanshawe College ESL4 / GAP5-studenten: Minimumcijfer van 80% in ESL4 / GAP5 Niveau 9 of 75% in ESL4 / GAP5 Niveau 10
Aanbevolen Academische Voorbereiding
Het wordt ten zeerste aanbevolen dat studenten vaardig zijn in de volgende gebieden voordat ze deelnemen aan het programma:
- Wiskunde
- Zakelijke communicatie
- Computertoepassingen, met name Microsoft Word, Excel en PowerPoint
Selectiecriteria van aanvragers
Als het aantal in aanmerking komende aanvragers de beschikbare spaties in het programma overschrijdt, zijn de selectiecriteria van de aanvrager:
- Voorkeur voor permanente inwoners van Ontario
- Ontvangst van de aanvraag per 1 februari (na deze datum zal het Fanshawe College aanvragers beoordelen op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt tot het programma vol is)
- Prestatie in de toelatingsvoorwaarden
Carrièremogelijkheden
Het Graduate Certificate Program voor Customer Relationship Marketing en Sales Management bereidt afgestudeerden voor op een dynamische carrière in sales, marketing en analyse tussen bedrijven.
Banen die het programma zou dienen
Deze specialiteit kan studenten de mogelijkheid bieden om te werken aan hun Salesforce Business Specialists-aanduiding (TrailHead), CSP-certificering en andere klantrelatiebeheer-specifieke referenties. Dit zijn de soorten banen waarop het programma zou zijn gericht op het voorbereiden van afgestudeerden op:
- Marketing Specialist / Marketing Manager / Marketing Director
- CRM-analisten / CRM-adviseur / specialist CRM-adviseur
- Verkoopmanager / verkoopdirecteur
- Sales Operation Manager
- Account Manager
- Technische verkoopmanager
- Bedrijfsanalisten / Bedrijfsinformatieanalisten
- Business Development Rep / Inside Sales / Presales Engineer
- Salesforce-beheerder / Salesforce-ontwikkelaar
- Customer Service Rep / Customer Service Coördinator / Customer Experience Manager / Customer Relations Manager
Galerij
toelatingen
leerplan
Cursussen
Jaar 1
Volg alle volgende verplichte cursussen:
Groep 1
- MGMT-6163 ---- CRM-bedrijfsstrategie
- MGMT-6192 ---- CRM digitale marketing
- MGMT-6164 ---- Klantervaring
- MGMT-6165 ---- CRM-tools en -technologie
- MKTG-6037 ---- Analyse en statistieken
- MGMT-6166 ---- CRM ingeschakeld verkopen
- MGMT-6168 ---- Strategisch CRM-project
- MGMT-6169 ---- Opkomende trends in CRM
- MGMT-6170 ---- CRM ingeschakeld verkoopbeheer
- MGMT-6167 ---- Datavisualisatie en rapportage
Groep 2
Studenten worden ingeschreven voor een van de volgende cursussen:
MGMT-6171 of INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Automatisering en workflowbeheer
- INNV-6001 ---- Innovatietoepassingen
Programma residentie
Studenten moeten minimaal 10 studiepunten behalen in dit programma op Fanshawe College om te voldoen aan de programma-ingezetenschapsvereiste en afstuderen van dit programma
Programma resultaat
- Maak een professioneel marketingplan met behulp van standaard marketingplanningprocessen en -tools;
- Ontwikkel een uitgebreid Customer Relationship Management (CRM) marketingplan dat gebruikmaakt van de huidige databasestrategie van een klant die gepersonaliseerd en schaalbaar is;
- Strategische communicatieplanningsprocessen en -tools toepassen om leads te genereren en klantbehoud, tevredenheid en winstgevendheid te verbeteren;
- Evalueer gegevens die zijn geëxtraheerd uit verschillende marketingtechnologieplatforms om probleemoplossings- en besluitvormingsprocessen in marketing te ondersteunen;
- Pas Customer Relationship Management (CRM) en Customer Experience (CX) best practices, strategieën, tactieken en technieken toe om klantrelaties te versterken voor zowel business-to-business (B2B) als business-to-consumer (B2C) markten;
- Ontwerp het in kaart brengen van klantervaringen om gebieden te identificeren om klantervaringen te verbeteren en gepersonaliseerde digitale marketing te automatiseren;
- Marktanalyses en CRM-platforms volgens industriestandaard toepassen op verkoop- en marketingprocessen;
- Verzamel en analyseer primair en secundair marketingonderzoek om gedegen marketingbeslissingen te ondersteunen die klantervaringen verbeteren;
- Communiceer complex marketingmateriaal mondeling, schriftelijk en digitaal voor verschillende doelgroepen en doeleinden;
- Professionele standaarden modelleren om betrouwbare en bruikbare analyses te bieden met inachtneming van wereldwijde regelgeving en praktijken met betrekking tot gegevensprivacy en -beveiliging;
- Strategieën ontwikkelen om kansen voor bedrijfsontwikkeling te creëren, beoordelen en uitvoeren;
- Strategieën ontwikkelen om werkrelaties met klanten aan te gaan en te onderhouden om hun loyaliteit aan de producten en diensten van de organisatie te versterken;
- Stel plannen op voor strategisch accountbeheer, inclusief het benaderen van key accounts, territoriumbeheer en categoriebeheer.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Graduate Certificate in Marketing (Digital Engagement Strategy)
- Online Canada
- Toronto, Canada
Diploma Bedrijfskunde - Marketing
- Online Canada
- Toronto, Canada
Afgestudeerd Certificaat in Marketing
- Sydney, Australië
- Moore Park, Australië + 2 meer