Lees de Officiële Beschrijving

Overzicht

Als zakelijke concurrentie verhevigt en technologie reuzensprong met nieuwe ontwikkelingen, zijn veel bedrijven het formuleren van de groei of transformatie strategieën om de aandeelhouderswaarde te verhogen. Terwijl het formuleren van de nieuwe strategische richting is van cruciaal belang, zijn veel bedrijven geconfronteerd met enorme uitdagingen van re-opbouw van de organisatie om de nieuwe strategieën uit te voeren.

Bouwen aan de organisatorische capaciteit voor Strategische Implementatie biedt een systematisch kader om bedrijven te helpen hun vereiste organisatorische capaciteiten te bepalen onder de nieuwe strategische richting, en om opnieuw te richten werknemer competentie, bedrijfscultuur, en organisatorische bestuur op basis van de nieuwe organisatorische capaciteiten.



Wie zou moeten deelnemen

Kaderleden van alle functionele gebieden met de verantwoordelijkheid van de uitvoering van bedrijf strategieën en verbeteren van de organisatorische effectiviteit zijn het best geschikt voor dit programma. Inbegrip van het algemeen management en management teams, project teams, HR-professionals, business unit, functionele eenheid en geografische managers en hun management teams.



Leerdoelen

Als deelnemer aan dit programma, zal je:

- Begrijp het strategisch belang van mens en organisatie mogelijkheden in het bereiken van zakelijk succes
- Leer om mensen en middelen te mobiliseren om effectieve strategieën te implementeren
- Ontwikkelen van een kader dat mensen strategie banden met de bedrijfsstrategie
- Leer de beste praktijken op het opbouwen van organisatorische capaciteit



Unieke Functies

Bouwen aan de organisatorische capaciteit voor Strategische Implementatie is ontworpen als interactieve en pragmatische workshop die tot doel aan te gaan de deelnemers te begrijpen, te leren en toe te passen belangrijke concepten en tools op hun eigen bedrijf instelling. Een verscheidenheid van de verschillende benaderingen voor het leren zal worden gebruikt tijdens de workshop, met inbegrip van case study, best practices voorbeelden, breakout groepsdiscussies, en de toepassing planning.


Zie 32 andere vakken van Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Juni 2019
Juli 2019
Duration
3 dagen
Deeltijd
Prijs
4,450 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Juli 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juni 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Juni 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum

Juli 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum

Sept. 2019