Fashion Styling - Lentesemester

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Fashion Styling - Lentesemester

IED – Istituto Europeo di Design Florence

De Fashion Styling Course is een unieke educatieve ervaring te begrijpen en te interpreteren en de intrinsieke waarden van de mode-industrie. Mira dan strategieën te ontwikkelen van de mode styling en mode communicatie in staat is om de intrinsieke waarden van de artefact op de hedendaagse markt omgevingen wereldwijd. Het werk van de Fashion Stylist geeft blijk van een opmerkelijk vermogen in de kritieke fasen van de analyse van het product en de ontwikkeling van belangrijke inhoud die moet worden gecommuniceerd. Selecteer de media die geschikt zijn voor de ontwikkeling van de stijl en inhoud moet worden verstrekt en produceert gedrukte en digitale communicatie campagnes.

professional Profile - De Fashion Stylist kan werken, hetzij in papieren en digitale fashion magazine editors, Italiaanse en buitenlandse, in de marketing kantoren en persbureaus. Het kan zich ook presenteren op de markt als een Fashion Stylist, schrijven papieren en digitale fashion magazine, Marketing Office, Press Office, Visual Merchandiser, Trend Agency forcasting, Fashion Event Planner, Mode Bloggen / Sociale Manager

rooster - De lessen worden gehouden van maandag tot vrijdag, full-time.

Wie moet wonen - De zes maanden durende cursus in Fashion Stylist is gericht op fans van de kandidaten sector die nog geen ervaring hebben opgedaan of een cursus van soortgelijke studies, evenals pas afgestudeerden die willen bepalen of het verwerven van nieuwe vaardigheden en perspectieven.

Structuur en methodologie - De belangrijkste doelstelling van de cursus in Fashion Stylist is om over te brengen aan de student de mogelijkheid om de ontwikkeling van originele creatieve interpretatie van de mode-elementen in overeenstemming met de huidige levensstijl. De leer wijst op het inzicht in de waarde van het product en toegepaste uitmuntende productie; onafhankelijk oordeel in de selectie en definitie van de belangrijkste inhoud van de waarde van de producten en mode-inhoud daarin opgenomen; kunnen communiceren en de mogelijkheid om een ​​project van de mode styling en moderne visual merchandising te stellen.

De cursus verkent de ontwikkelingen in de geschiedenis van de hedendaagse mode, om zo de trends van de mode-en communicatie processen te identificeren. Bijzondere aandacht wordt gegeven aan de focus op high vakmanschap bedragen met betrekking tot de keten van 'Made in Italy'. De evolutie van de trends en stijlen wordt benaderd vanuit een historische, culturele, sociale en economische, om studenten te voorzien van de nodige instrumenten om de hedendaagse mode te begrijpen bieden, benadrukken de mechanismen en identificeren van de belangrijkste profielen en opvallende verschijnselen.

De student leert om de video ontwerpprogramma's en de belangrijkste technieken van het fotograferen en bewerken van video te gebruiken. Het vak zal ook de esthetische codes, de verschillende talen van de videomedium en de invloed is op de perceptie van de mode-systeem uitgeoefende bespreken. Tegelijkertijd krijgt de kritische capaciteit op de verschijnselen in verband met video productie, het vertalen van de inhoud codes en inzicht in de technieken van de realisatie. Door het verstrekken van studenten met een reeks technische en methodologische vaardigheden in visueel ontwerp, de cursus leert hen hoe ze de grafische vormgeving programma gebruiken om een ​​aangepast publicatie, een portfolio graphics en multimedia projecten. Te beginnen met een analyse van de gespecialiseerde pers, de student leert een verhaal, geschreven en / of visuele, die rekening houdt met de juiste stijlen en merkidentiteit te creëren.

De geanalyseerde case studies gericht op het belang van het kiezen van de juiste expressieve taal, evenals semiotische codes te definiëren, de principes van marketing en de juiste processen voor het gebruik van communicatie-activiteiten - van papier naar het web en nieuwe instrumenten digitaal. Het ervaren van de interactie met andere artistieke disciplines en het ontwikkelen van hun creativiteit, leert de student om het gehele stilistische ontwerp-proces toe te passen, van vooronderzoek tot afgewerkt product onafhankelijk Als onderdeel van het project in de klas, het is gegeven aan studenten de mogelijkheid om direct te communiceren met de / en de vennootschap / en partners, of rechtstreeks door het bezoeken van bedrijf showrooms productieketen.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Feb. 6, 2018
Duration
Duur
15 weken
Voltijd
Price
Prijs
7,000 EUR
Locations
Italiƫ - Florence
Startdatum: Feb. 6, 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Feb. 6, 2018
Italiƫ - Florence
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan