Diploma in Marketing Studies in Noord-Amerika

Beste Diploma Programma's in Marketing Studies in Noord-Amerika 2018/2019

Marketing Studies

Het verdienen van een diploma wordt behaald door het volgen van een opleiding aangeboden door een technische of community college. Een geavanceerd diploma programma duurt meestal een tot twee jaar in beslag voor de meeste studenten. Een diploma zorgt voor meer banen en opleidingsmogelijkheden.

Zakelijke professionals met het onderwijs in marketing en communicatie kan leiden tot nieuwe kansen voor hun carrière. Ze kunnen hun vaardigheden gebruiken om merkimago over studies en consumenten adviseren of beheren van een marketing-groep binnen hun bedrijf.

Verspreid over 23 landen, Noord-Amerika is het continent vol met educatieve mogelijkheden. Studenten hebben de mogelijkheid om meerdere talen te leren en een goed begrip van enorm verschillende culturen te ontwikkelen.

Diploma Programma in Marketing Studies in Noord-Amerika

Lees meer

Diploma in sociale media en webmarketing

Reeves College
Campus Voltijd September 2018 Canada Calgary Edmonton

Online en sociale media marketing evolueert in een ongekend tempo, en veel bedrijven leren nog steeds hoe ze sociale media en online marketing kunnen maximaliseren om tastbare resultaten te tonen. [+]

Online en sociale media marketing evolueert in een ongekend tempo, en veel bedrijven leren nog steeds hoe ze sociale media en online marketing kunnen maximaliseren om tastbare resultaten te tonen.

Reeves College 's Online Marketing

Studenten zullen ook leren over de sociale media-praktijken die zijn voortgekomen uit de exponentiële groei van sociale medianetwerken zoals Facebook, Twitter, Snapchat en Instagram. Het programma omvat echte wereld training met een werkervaring plaatsing in het veld voor het afstuderen.

[-]

Diploma in Business en Digital Marketing Management

Vancouver Career College
Campus Voltijd September 2018 Canada Vancouver Surrey

In het diplomaprogramma Business en Digital Marketing Management verwerven studenten een goed inzicht in de traditionele zakelijke vaardigheden die vereist zijn voor toegangsposities in bedrijfsbeheer of voor de exploitatie van eigen onafhankelijke bedrijven. [+]

Het digitale, mobiele en sociale medialandschap van de 21ste eeuw heeft de manier veranderd waarop bedrijven hun producten en diensten vermarkten, promoten en verkopen, en hun klantenrelaties beheren. In het diplomaprogramma Business en Digital Marketing Management verwerven studenten een goed inzicht in de traditionele zakelijke vaardigheden die vereist zijn voor toegangsposities in bedrijfsbeheer of voor de exploitatie van eigen onafhankelijke bedrijven.

Het programma onderzoekt sociale media en digitale marketingplatforms en -hulpmiddelen, evenals verkoop- en analysepraktijken die zijn geëvolueerd door de exponentiële groei van digitale mediacommunicatie. Studenten zullen de essentiële kennis en vaardigheden leren die nodig zijn om e-media marketingcampagnes te plannen, analyseren en uitvoeren als onderdeel van een bedrijfsgebaseerde digitale marketing- en managementstrategie.... [-]


Diploma in Social Media Marketing

Vancouver Career College
Campus Voltijd September 2018 Canada Surrey

Vancouver Career College diploma van Vancouver Career College sociale media marketing biedt studenten de kennis, vaardigheden en hulpmiddelen om effectieve, succesvolle marketingcampagnes voor bedrijven te leiden. [+]

Social media-marketing evolueert in een ongekend tempo en er is een enorme vraag naar professionals in het veld. Vancouver Career College diploma van Vancouver Career College sociale media marketing biedt studenten de kennis, vaardigheden en hulpmiddelen om effectieve, succesvolle marketingcampagnes voor bedrijven te leiden.

Studenten zullen ook leren om campagnes te plannen en uit te voeren als onderdeel van de digitale marketingstrategie van een bedrijf. Het programma omvat praktijktraining met een werkervaring in het veld voor het afstuderen.

[-]

Diploma in Social Media Marketing

CDI College
Campus Voltijd September 2018 Canada Vancouver Richmond Scarborough Winnipeg Burnaby Surrey +4 more

Het diploma van Social Media Marketing aan het CDI College biedt studenten een goed inzicht in marketingpraktijken op het gebied van sociale media. [+]

Het diploma van Social Media Marketing aan het CDI College biedt studenten een goed inzicht in marketingpraktijken op het gebied van sociale media.

In het programma leren studenten hoe ze marketingcampagnes kunnen uitvoeren met behulp van sociale mediaplatformen, zoals Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn en meer. Studenten zullen ook leren over opkomende trends in de industrie, digitale strategie en planning, contentcreatie en outreach, en aggregatie en luisterhulpmiddelen voor sociale media.

Als u op zoek bent naar een nieuwe carrière in een opkomende industrie, dan is het Social Media Marketing-programma iets voor u. Na het afstuderen zijn de studenten klaar om aan de slag te gaan in verschillende digitale marketing-, digitale media- en social-media marketingfuncties op instapniveau... [-]


Diploma in sociale media en webmarketing

CDI College
Campus Voltijd September 2018 Canada Calgary Edmonton

De online marketing [+]

De online marketing

Onderwerpen die in het programma worden behandeld, zijn onder meer digitale marketing, zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachine-marketing (SEM), effectief schrijven van bedrijven, het creëren van content en bereik, en een grondige opleiding in monitoring- en aggregatietools voor sociale media.

Daarnaast zullen studenten deelnemen aan een practicum, waar ze de kans krijgen om hun nieuwe vaardigheden op de werkplek te testen voordat ze afstuderen.

[-]

Diploma in Business en Digital Marketing Management

CDI College
Campus Voltijd September 2018 Canada Surrey Burnaby

Het programma Business and Digital Marketing Management van het CDI College onderzoekt sociale media en digitale marketing, verkoop en analytische praktijken die zijn geëvolueerd door de exponentiële groei van digitale mediacommunicatie terwijl ook gekeken wordt naar de verschillende social-mediaplatforms en hoe deze kunnen worden opgenomen door marketeers en managers om hun bedrijf te promoten en uit te breiden en contact te leggen met hun klanten. [+]

Het programma Business and Digital Marketing Management van het CDI College onderzoekt sociale media en digitale marketing, verkoop en analytische praktijken die zijn geëvolueerd door de exponentiële groei van digitale mediacommunicatie terwijl ook gekeken wordt naar de verschillende social-mediaplatforms en hoe deze kunnen worden opgenomen door marketeers en managers om hun bedrijf te promoten en uit te breiden en contact te leggen met hun klanten.

Dit programma biedt afgestudeerden de essentiële kennis en vaardigheden die nodig zijn om e-media marketingcampagnes te plannen, analyseren en uitvoeren als onderdeel van een bedrijfsgebaseerde digitale marketing- en managementstrategie. Studenten zullen de vaardigheden en bedrijfsanalyses leren die nodig zijn om effectief geavanceerde digitale hulpmiddelen en technieken te gebruiken die nu een essentieel onderdeel zijn van effectieve digitale marketingstrategieën.... [-]


Diploma in Business en Digital Marketing

CDI College
Campus September 2018 Canada Winnipeg

CDI College 's Business [+]

CDI College 's Business

Het programma kijkt naar het belang van sociale media en digitale marketing, verkoop en analytische hulpmiddelen die zijn losgebarsten van de enorme groei van digitale media. Naast uw digitale marketingwerk, ontvangt u ook een training over de Microsoft Office-suite, krijgt u inzicht in boekhouding, zakelijke wiskunde en zakelijk schrijven, de fundamenten van management en het belang van strategisch webontwerp.

Je neemt ook deel aan een werkervaringsperiode aan het einde van je programma, zodat je klaar bent voor werk zodra je bent afgestudeerd.

[-]

Marketing and Sales Diploma

North Iowa Area Community College
Campus Voltijd 1 jaar September 2018 Verenigde Staten Mason City

[+]

Sterke punten:

Graad Verdiende Kosten Afdelingsmanager Winkel Manager sales Human Resources Management [-]

Diploma in E-Commerce

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 96 uur October 2018 Mexico Buenavista Mexico-Stad Santa Fe Oaxaca +4 more

Algemene doelstelling: analyseer alle elementen van de waardeketen van een e-commerce om een ​​elektronische handel te regisseren of ontwikkelen. De aanpak heeft een praktisch en ondernemend perspectief en biedt de tools en kennis om een ​​succesvolle e-commerce-operatie te bouwen, zelfstandig of als onderdeel van een bedrijf. [+]

Algemene doelstelling:

Analyseren van alle elementen van de waardeketen van e-commerce, het beheer of de ontwikkeling van e-commerce. De aanpak zal een praktisch en ondernemend perspectief hebben, de instrumenten en de kennis om een ​​e-commerce operatie met succes op te bouwen, zelfstandig of als onderdeel van een bedrijf.

voordeel:Onderscheiden elementen met hogere levensvatbaarheid voor het heffen of richting van een e-commerceVerhoog de verkoop van e-commerce via digitale marketing gericht.Het kiezen van de juiste voor elk type e-commerce platformsSelecteer het meest geschikt is voor elke betaling gateways e-commerceExperimenteren logistieke processen gebruikt in grote aanbod in Mexico operatorsGericht op:Mensen die willen werken in e-commerce en digitale marketingProfessionals uit de industrie e-commerce die willen groeien in de sectorsenior executives die behoefte hebben om de e-commerce operatie te begrijpen te ontwikkelen binnen hun organisaties.ondernemersvoorwaarde:Afgerond graadEngels begrijpend lezenBreng Lap Topinhoud:... [-]

Diploma in Marketing Research

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 112 uur March 2019 Mexico Monterrey Oaxaca +2 more

Zorg voor strategische en gestructureerde visie van marktonderzoek, het onthullen van onderzoekstechnieken van kwantitatieve en kwalitatieve markten. Ontwikkelen analytische en interpretatie van de resultaten van marktinformatie vaardigheden en zorgen voor de nodige instrumenten voor de deelnemers in staat zijn om het doel of probleem van een onderzoek te identificeren, het maken van het ontwerp en de techniek het meest geschikt onderzoek voor een probleem of specifieke marketing aanpak. Breng de resultaten van een onderzoek in de goede ontwikkeling van een merk en een passende promotie strategie, distributie en point of sale. [+]

Duur 112 uur

Algemene doelstelling:

Zorg voor strategische en gestructureerde visie van marktonderzoek, het onthullen van onderzoekstechnieken van kwantitatieve en kwalitatieve markten. Ontwikkelen analytische en interpretatie van de resultaten van marktinformatie vaardigheden en zorgen voor de nodige instrumenten voor de deelnemers in staat zijn om het doel of probleem van een onderzoek te identificeren, het maken van het ontwerp en de techniek het meest geschikt onderzoek voor een probleem of specifieke marketing aanpak. Breng de resultaten van een onderzoek in de goede ontwikkeling van een merk en een passende promotie strategie, distributie en point of sale.

voordeel:Het identificeren van de meest geschikte technieken voor marktonderzoek.Het kennen van de kwantitatieve instrumenten markten onderzoek.Het kennen van de instrumenten van kwalitatief marktonderzoek.Ken de impact die het kan de informatie in de besluitvorming.Weten uw aanvraag merk, de distributie en de point of sale.Gericht op:... [-]

Diploma in Public Relations, sociale netwerken en beheersing van crisissituaties (Warroom)

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 96 uur October 2018 Mexico Mexico-Stad Oaxaca +2 more

Cursusdoel: een manier vinden om een ​​diepgaand begrip te krijgen van de communicatiediscipline die het imago van een bedrijf versterkt: public relations. Om de kennis van het gebruik van sociale netwerken beter te coördineren als agent van reputatiebevordering, evenals deel te nemen aan een echte crisisoorlogskazerne. [+]

Algemene doelstelling:

Vind manieren om een ​​dieper begrip van de discipline van communicatie die het imago van een bedrijf public relations versterkt bereiken.

Maak een betere kennis van het gebruik van sociale netwerken als een middel om de reputatie te bevorderen en streven naar een echte crisis het hoofdkantoor oorlog.

voordeel:

Deelnemer: Beschikken over de grond en gemakkelijk meetinstrumenten public relations campagnes en crisisbeheersing van een bedrijf uit te voeren met de plannen om de zorg voor het imago als een essentieel onderdeel van uw marketing plan.

Gericht op:

Marketing professionals, communicators, en in het algemeen iedereen die werkt of betrokken is bij het bevorderen van het imago van de onderneming, haar communicatieprogramma's en het voorkomen en oplossen van crisissituaties.... [-]


Diploma in Marketing 3.0: Scientific, Sensory en Strategic

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 112 uur March 2019 Mexico Monterrey Tampico Oaxaca +3 more

Het ontwikkelen van cutting-edge vaardigheden op de markt met een grotere kans op succes. Identificeer het belang van het in de voorhoede op zaken als: neurologie, zinnelijkheid, strategisch denken en innovatie. Het bereiken van verandering van het uitzicht op meer dan de producten of diensten te genereren. de mogelijkheid om magische ervaringen van het succes die in staat zijn om te verbeteren en te innoveren in zal de markten zal creëren. [+]

Duur 112 uur

Algemene doelstelling:

Het ontwikkelen van cutting-edge vaardigheden op de markt met een grotere kans op succes. Identificeer het belang van het in de voorhoede op zaken als: neurologie, zinnelijkheid, strategisch denken en innovatie. Het bereiken van verandering van het uitzicht op meer dan de producten of diensten te genereren. de mogelijkheid om magische ervaringen van het succes die in staat zijn om te verbeteren en te innoveren in zal de markten zal creëren.

voordeel:

deelnemers:

Ze veranderen hun paradigma van de hedendaagse marketing visie en toekomst.Ze bereiken een succesvolle markt te genereren ervaringen die in staat zijn te boeien en betrekken het publiek door middel van cutting-edge wetenschappelijke basis zal zijn.Zij zullen nagaan hoe een hoge impact door het gebruik van effectieve inhoud en aantrekkelijke beelden te genereren.Zij zullen leren praktische instrumenten om de manier waarop ze verkopen te verbeteren.Zij zullen hun strategisch denken te gebruiken door middel van Design Thinking tool, die onderdeel is van een trend in de belangrijkste strategische innovatieprocessen.Gericht op:... [-]

Diploma bij strategische beslissingen in Retail

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 128 uur October 2018 Mexico Monterrey Oaxaca +2 more

Algemene doelstelling: de deelnemer voorzien van concepten, hulpmiddelen, middelen en informatie waarmee hij strategische beslissingen kan nemen op basis van de analyse van de complexe omgeving van de handel en de differentiatiebehoeften, om de concurrentiepositie van het bedrijf waarin hij werkt te verbeteren. . [+]

Algemene doelstelling:

Zorg voor de deelnemer concepten, instrumenten, middelen en informatie, die het mogelijk maken voor het maken van strategische beslissingen op basis van de analyse van complexe handelsomgeving en moet differentiatie om de concurrentiepositie van het bedrijf waar ze werken te verbeteren.

voordeel:

Via het programma, de deelnemers niet alleen het verwerven van de meest geavanceerde kennis op het veld, maar ook de ontwikkeling van vaardigheden voor de besluitvorming in elk van de strategische gebieden die het succes van een retail bedrijf te ondersteunen.

Gericht op:

Retailers, ondernemers en managers van de commerciële sector groeit op zoek naar een beter begrip van de huidige uitdagingen van de handel en mogelijkheden voor differentiatie in een context van wereldwijde concurrentie hebben.... [-]


Diploma in Marketing

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 96 uur October 2018 Mexico Buenavista Santa Fe Oaxaca +3 more

Algemene doelstelling: de deelnemer voorbereiden en bijwerken in de belangrijkste onderwerpen die deel uitmaken van deze discipline, om de nieuwe trends in het onderwerp, de effecten en gevolgen ervan in de algemene context van het bedrijf te kennen, evenals de kansen geboden door de markt, zowel voor het bedrijf in zijn visie op groei, als voor de deelnemer in zijn professionele prestaties op marketinggebied. [+]

Algemene doelstelling:

Opstellen en actualiseren van de deelnemer in de belangrijkste kwesties die deze discipline te maken, om te leren over nieuwe trends in het veld, de effecten en impact op de algemene context van het bedrijf, alsmede de gebieden van kansen die de markt biedt, zowel de onderneming in haar visie op de groei, zoals de deelnemer in hun professionele prestaties in marketing.

voordeel:Het diploma is bedoeld voor deelnemers die professioneel uit te voeren en arbeid in de voorhoede van deze discipline, te verwerven tools waarmee u de optiek van de nieuwe trends in de markt, zowel lokaal als wereldwijd passen,; evenals emotionele trends.Leven in een omgeving die bestaat uit professionals die zich bezighouden met dezelfde activiteit, in dit geval marketing, voor het delen van ervaringen en kennis.De thematische inhoud bevat een flinke dosis case studies, ondersteund door de interactie afgeleid van de kennis en ervaring van de instructeur aan elk van de deelnemers.een conceptuele analyse van elk van de variabelen die deel uitmaken van de marketing-functie en de interactie die plaatsvindt tussen elke, met de nadruk op innovatie en het creëren van concurrentievoordeel is.Deelnemers worden geanalyseerd, procesontwerp doelstellingen en strategieën met betrekking tot marketing, met het oog op kansen in de markt, de groei, marktpenetratie en bronnen van concurrentievoordeel te identificeren.Gericht op:... [-]

Diploma in High Performance Selling

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)
Campus Voltijd Deeltijd 96 uur March 2019 Mexico Santa Fe Oaxaca +2 more

Het uitrusten van iedere manager van de verkoop gebied, gereedschappen en strategische benaderingen nodig zijn om kracht en de effectiviteit plannen te geven en beslissingen is verantwoordelijk voor het ontwikkelen. [+]

Duur 96 uur

Algemene doelstelling:

Het uitrusten van iedere manager van de verkoop gebied, gereedschappen en strategische benaderingen nodig zijn om kracht en de effectiviteit plannen te geven en beslissingen is verantwoordelijk voor het ontwikkelen.

voordeel:Implementeren en verbeteren van de praktijk van strategische planning in een omgeving van steeds complexere en concurrerend ondernemingsklimaat.Heeft u instrumenten voor een objectieve analyse van de sector en de markt waarin de deelnemer actief is.Het hebben van professionele tools voor het evalueren en verbeteren van de bestuurlijke capaciteit van de deelnemer oriëntatie.Ontwerpen en implementeren van effectieve marketing en sales strategieën.Het verwerven van de nodige technische middelen en te plannen en verbetering van de kwaliteit van de verkoop inspanning.Verhoging van de capaciteit om de betrokken bij de ontwikkeling van het verkoopproces elementen coördineren.Ontwikkeling van strategieën en richtlijnen die nodig zijn voor professioneel beheer van personeel dat betrokken is in de verkoopruimte.Uitrusten zich met voldoende voor de planning en effectieve analyse van de bij het verkoopproces gereedschappen middelen.Het hebben van de kennis van de beste verkoop praktijken, ervaringen en standpunten van de deelnemende organisaties.Gericht op:... [-]