De mode-industrie is een ideaal carrièrepad voor de modebewuste of trendsettende persoon, snel en evolueert voortdurend.

Als u uw oog voor stijl in uw droombaan wilt veranderen, helpt VCAD 's Fashion Design - Specialisatie in Marketing- programma u om uw vaardigheden in kledingcreatie en merkstrategieën te verfijnen.

In de eerste vijf termen krijgt u een grondig inzicht in de praktische en technische vaardigheden die betrokken zijn bij het maken van patronen, de constructie van kleding en de productie van kleding. De laatste twee voorwaarden zullen zich richten op de productie van marketing, bedrijven en modeshows - inclusief enscenering en marketing van een catwalkshow.

Aan het einde van het programma heb je een professionele portfolio gecreëerd die je unieke ideeën en concepten belicht en die je helpt te solliciteren naar functies in kledingontwerp, productontwikkeling, retailmanagement, visuele weergave en nog veel meer.

Na succesvolle afronding van dit programma kun je:

  • Pas kennis en vaardigheden toe die voortvloeien uit de studie van moderne mode-illustratie, modeontwerp, ontwerpconcepten en technieken bij het maken van originele kledingstukken die de industrieontwerp- en kwaliteitsnormen overtreffen.
  • Begrijp de relatie tussen mode-illustratie, kledingontwerp en productontwikkeling en in staat zijn om effectief ontwerpideeën te communiceren tussen verschillende productie-, marketing- en merchandisingcomponenten van de industrie.
  • Bouw en analyseer kledingstukken om commentaar te geven op de kwaliteit van de constructie, de doeltreffendheid van het ontwerp, de afwerkingstechnieken en de prijs.
  • Analyseer verschillende classificaties van kleding: heren, dames en kinderen en korting met betrekking tot prijspunten, pasvorm, constructie en de markt.
  • Begrijp de productontwikkeling, kledingproductie en textiellevenscycli in de context van hun impact op het ontwerp, merchandising en marketing.
  • Beschrijf het belang van modevoorspelling, op het ontwerp, marketing en merchandising van kleding.
  • Ontwikkel een portfolio met origineel ontwerpwerk, flats en specificaties, foto's, een promotiekit en een laatste themacollectie bestaande uit ten minste vier originele kledingstukken.
  • Beschrijf en demonstreer de rol van doelmarketing, marktsegmentatie en nichemarkten bij de effectieve plaatsing van verkoopproducten.
  • Articuleer de rol van branding en private labels bij het genereren van verkopen.
  • Beschrijf de rol van kostenberekening en merchandise management op ROI.
  • Bron, onderhandel en selecteer modeshowlocaties.
  • Plan, coördineer en coördineer een baanproductie.
  • • En meer!
Opleiding te volgen in:
  • Engels

Zie 6 andere vakken van VCAD Visual College of Art and Design »

Laatst bijgewerkt op Augustus 8, 2019
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
sep 2019
Duration
84 weken
Voltijd
Prijs
39,375 CAD
Binnenlands collegegeld: CAD $ 39,375; Internationaal collegegeld: CAD $ 49,218,75. Extra kosten van toepassing.
Op locaties
Op datum
Begindatum
sep 2019
Aanmeldingslimiet

sep 2019

Fashion Program