Diploma in bedrijfskunde - Marketing
George Brown College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Toronto, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
CAD 17.418 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* huisonderwijs | $ 15,190 voor internationaal collegegeld. Alle kosten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd
Invoering
Dit Business - Marketing-diploma bereidt afgestudeerden voor op een verscheidenheid aan carrièremogelijkheden op het opwindende gebied van marketing. Studenten bouwen en demonstreren de vaardigheden die nodig zijn om in een breed scala van organisaties te werken.
Deze leerervaring stelt je in staat om:
- Gebruik de bouwstenen van een marketingplan om de markt, de klanten en de concurrentie te analyseren.
- Beschrijf het doel en de waarde van effectief marktonderzoek en -ontwerp.
- Ontwikkel geïntegreerde en consistente communicatiestrategieën en -oplossingen die klanten zullen betrekken en bedrijven helpen hun merken te laten groeien via directe, digitale, massale en sociale mediakanalen, evenals public relations en verkooppromotie.
Door deel te nemen aan buitenschoolse activiteiten kunnen studenten tijdens het netwerken voortbouwen op hun kennis en vaardigheden. Dit is een van de vele manieren waarop onze School of Marketing studenten helpt een geweldig rendement te behalen op alles wat ze investeren in hun bedrijfsopleiding. Activiteiten kunnen zijn:
- Ontario Colleges Marketing Competitie
- Vanier BDC Case-uitdaging
- Enactus George Brown
- snelheid mentoring evenementen
- Geweldige Canadese verkoopwedstrijd
- Advertentieweek
Dit Center for Business-programma maakt deel uit van onze gespecialiseerde School of Marketing.
Uw opties voor veldonderwijs
Studenten hebben de mogelijkheid om een zakelijk keuzepunt te behalen met de Field Education Course (BUS 1067). Klassen bevatten vaak case-study's en projecten waarbij industriële partners betrokken kunnen zijn.
George Brown College streeft ernaar om veldonderwijs kansen te bieden met echte uitdagingen en klanten.
toelatingen
Beurzen en financiering
Beurzen voor internationale studenten bij George Brown College zijn over het algemeen toekenningen in het programma op basis van de academische prestaties van studenten (en andere criteria) op George Brown College na het begin van het academische programma.
leerplan
Benodigde cursussen
Om af te studeren van het B120-programma, moet u 27 cursussen voltooien: 22 verplichte cursussen, 1 zakelijke keuzevak of veldonderwijscursus, 1 verplicht algemeen keuzevak en 3 algemene onderwijskeuzevakken.
Afhankelijk van de resultaten van uw plaatsingstests, moet u mogelijk COMM1000 Introduction to College Communication volgen voordat u doorgaat naar COMM 1007. Evenzo kan van u worden verlangd dat u MATH1027 (Business Math with Remediation) volgt voordat u doorgaat naar MATH 1008. COMM1000 en MATH 1027 tellen niet mee voor de 27 cursussen die nodig zijn om af te studeren, en voor deze extra cursussen worden kosten in rekening gebracht. Neem contact op met het personeel van het bedrijfsbureau als u hulp nodig heeft.
Algemene onderwijscursussen (semester 2, 3 en 4): U moet 4 algemene onderwijscursussen voltooien (één per semester). Eén verplicht ("Succesvolle sociale betrekkingen" - GHUM 1087) en 3 gekozen uit ten minste 2 van de volgende categorieën: sociale wetenschappen (GSSC), kunst en geesteswetenschappen (GHUM) of wetenschap en technologie (GSCI).
Je moet eventuele mislukte of afgebroken cursussen inhalen voordat je in aanmerking komt om af te studeren. Deze cursussen kun je overdag inhalen en sommige worden 's avonds aangeboden via Permanente Vorming. Neem contact op met het kantoorpersoneel om ervoor te zorgen dat de permanente educatiecursussen gelijkwaardig zijn aan wat wordt onderwezen in het voltijdse programma. Houd er rekening mee dat sommige cursussen mogelijk niet elk semester worden aangeboden. Onze medewerkers kunnen u helpen met eventuele speciale dienstregelingsvereisten.
Semester 1 | Semester 2 |
|
Selecteer één keuzevak voor algemeen onderwijs |
Semester 3 | Semester 4 |
Selecteer één keuzevak voor algemeen onderwijs |
Selecteer één keuzevak voor algemeen onderwijs Bedrijfskeuzevak of veldonderwijscursus |
Keuzevakken
Business Keuzevakken voor Business - Marketing Programma
- BUS 1067 Veldonderwijs
- CMMK 1120 Bedrijfscommunicatie: theorie en praktijk
- MARK 2028 Marketing financiële diensten
- MARK 2053 Onderhandelingsvaardigheden
- MARK 2061 Toegepast marketingonderzoek
- MARK 3018 Marketing op internet
- MARK 3007 Dienstenmarketing
- MARK 3016 Not for Profit Sectormarketing
- MARK 3029 Case-based benadering van marketingstrategie
- MGMT 1034 Retailmarketing
- ACCT 2031 Managementboekhouding
- BUS 1044 Ondernemingsrecht
- CMMK 1114 Zakelijk onderzoek en het schrijven van rapporten
- CMMK 1156 Pratende Zaken
- MARK 3032 Geavanceerde verkoopvaardigheden
- CMMK 1127 De zakelijke media in Canada
- MGMT 3013 Shopperonderzoek
- MGMT 2037 Retailbeheer
Programma resultaat
De afgestudeerde toont het vermogen om:
- Bijdragen aan de ontwikkeling van een marketingplan dat voldoet aan de behoeften of doelen van een bedrijf of organisatie.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van een geïntegreerd marketingcommunicatieplan van een product, concept, goed en/of dienst op basis van een geïdentificeerde marktbehoefte of doel.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van nieuwe en/of gewijzigde marketingconcepten, producten, goederen en/of diensten die inspelen op de behoeften van de markt.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van strategieën voor de efficiënte en effectieve plaatsing/distributie van een product, goed en/of dienst om in te spelen op een evoluerende markt.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van strategieën met betrekking tot prijsstelling voor een product, goed en/of dienst.
- Analyseer de levensvatbaarheid van een concept, product, goed en/of dienst op lokale, nationale of mondiale markten.
- Deelnemen aan het uitvoeren van marktonderzoek om informatie te verstrekken die nodig is om marketingbeslissingen te nemen.
- Communiceer marketinginformatie overtuigend en nauwkeurig, in mondelinge, schriftelijke, grafische en interactieve mediaformaten.
- Plan, bereid en lever een verkooppresentatie of pitch om aan de behoeften van de klant te voldoen.
- Ontwikkel strategieën met klanten, klanten, consumenten, collega's, supervisors en anderen om werkrelaties te onderhouden en te laten groeien.
- Ontwikkel leer- en ontwikkelingsstrategieën om professionele groei in het veld te bevorderen.
- Pas ondernemersstrategieën toe om nieuwe carrièremogelijkheden te identificeren en hierop in te spelen, zoals contractwerk en initiatieven voor zelfstandig ondernemerschap.
- Werken binnen een raamwerk van organisatiebeleid en -praktijken bij het zakendoen van de organisatie.
Carrièremogelijkheden
Je carriere
Afgestudeerden zijn voorbereid op een loopbaan in een breed scala van bedrijfssectoren, waaronder marketingbedrijven, reclamebureaus, detailhandelaren, banken en andere financiële dienstverleners, de overheid, non-profitorganisaties en kleine bedrijven. Mogelijke functies kunnen zijn:
- Marketing assistent
- Verkoop vertegenwoordiger
- Medewerker klantenservice
- Account Coördinator
- bMerkambassadeur
- Reclame assistent
Toekomstige studiemogelijkheden
Dit programma heeft een Pathway voor het driejarige geavanceerde diplomaprogramma Business Administration - Marketing. Als u door wilt gaan met een meer diepgaande studie van het veld, profiteert u van een naadloze overgang naar het driejarige geavanceerde diploma.
George Brown College heeft overeenkomsten met verschillende hogescholen en universiteiten in Canada en in het buitenland die u credits geven voor uw hbo-diploma.