Diploma in Fashion Marketing
LaSalle College Vancouver
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Vancouver, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 Jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
De voorhoede van de mode
Ben je dol op mode en boeiende verhalen vertellen? Het Fashion Marketing-programma combineert creativiteit met verhalen vertellen. LaSalle College Vancouver stelt studenten bloot aan mode van de zakelijke kant van de industrie. In de digitale wereld zijn experts op het gebied van modemarketing meer dan ooit in trek. Bij LaSalle College Vancouver krijgen studenten geavanceerde strategieën om het winkel- en online verkeer te stimuleren en te werken met normen voor modebrillen in de modebranche om het gedrag van consumenten te analyseren.
Cursus Doelstellingen
Studenten maken kennis met basisvaardigheden, zoals kleurentheorie, modeschetsen, kostuumgeschiedenis, digitale beeldvorming en introductievolle retailvaardigheden.
Ze gaan later verder met onderwerpen als concepten en trends op het gebied van kleding, merchandise management, textiel en stoffen, reclame en marketing, elementen van retailactiviteiten en technologie, productie, detailhandel, wiskundig gedrag, consumentengedrag, eigendom van bedrijven, media-inkoop, human resources, accounting , winkelplanning en leasebeheer.
Voorafgaand aan het afstuderen concentreren studenten zich op het ontwikkelen van een portfolio, het beveiligen van een stage en het inschakelen van onderwerpen over e-commerce en webmarketing.
Overzicht
Dit programma bestaat uit 90 credits over 6 kwartalen
Cursus lijst
- Kleurentheorie
- Digitale beeldbewerking
- Overzicht van de mode-industrie
- Textile Fundamentals
- Geschiedenis van de mode
- Digitale illustratie voor mode
- Trends en prognoses
- Professionele ontwikkeling en portfolio
- Fundamentals of Marketing
- Introductie tot Fashion Marketing
- Fundamentals of Advertising
- Zakelijke grondbeginselen
- Consumentengedrag
- Merk strategie
- Merk marketing
- Principes van marktonderzoek
- Media plannen en kopen
- Zakelijke communicatie
- Publieke relaties
- Visuele merchandise
- Verkoop en promotie van evenementen
- Merchandise Management
- Productie van evenementen en modeshows
- Huidige ontwerpers
- Mode schrijven
- Retail wiskunde
- Internationale marketing
- Website ontwikkeling
- E-business en marketing
- Fashion Design Elective
werk
De faculteit stimuleert creativiteit en biedt de mogelijkheid voor studenten om hands-on vaardigheden te leren met behulp van traditionele tools en industriële apparatuur die vergelijkbaar is met die op het gebied van modeontwerp.
De combinatie van professionele marketingvaardigheden en technische kennis is ontworpen om studenten voor te bereiden op het zoeken naar startersfuncties in de mode-industrie, zoals een retailmanagement, visuele merchandisers, assistent-merchandise-kopers en storeplanners.
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden werken in de modewereld in retail management, visuele merchandising, social media management, content building en buying. Afgestudeerden betreden ook de opwindende wereld van marketing en fashion PR.
Geloofsbrieven
Diploma
Dit programma is goedgekeurd door de registrator van de afdeling Private Training Institutions (PTIB) van het ministerie van voortgezet onderwijs, vaardigheden
De details
- Mogelijkheden om deel te nemen aan modeshows en fotoshoots
- Hands-on leren van instructeurs in het veld
- Toegang tot faculteit met uitgebreide ervaring in de sector
- Leer over de huidige industrietechnologie
- Programma bestaat uit 90 credits over zes kwartalen
- Afstudeerders ontvangen een diploma
- Studenten ontwikkelen een portfolio
Nadat de stijlen zijn geschetst, ontwikkeld en geproduceerd, zijn het de marketingexperts die consumenten naar de kleding trekken. Het programma Modemarketing brengt de individuele creativiteit in balans met verkoopvermogen en stelt studenten bloot aan de kennis en vaardigheden die nodig zijn om bedrijven effectief te vermarkten, maakt reclamecampagnes en identificeert geschikte berichten om demografische gegevens te targeten.
Afgestudeerden leren
- Functies van de stichting zoals kleurentheorie, modeschetsen, kostuumgeschiedenis, digitale beeldvorming en introductievolle retailvaardigheden.
- Een begrip en kennis van de geschiedenis van de mode.
- De fundamenten van de modewereld, van reclame tot consumentengedrag.
- Modeschrijven, media kopen en public relations.
- Beproefde marketingstrategieën ontwikkelen, analyseren en implementeren.
- Concepten en trends op het gebied van kleding, merchandise management, textiel en stoffen, reclame en marketing, elementen van detailhandel, technologie en productie.
Wie zou moeten solliciteren?
Studenten direct uit de middelbare school, of volwassen studenten die klaar zijn voor een carrièrewijziging of om verder te bouwen op de vaardigheden die ze hebben.
- Degenen met interesse in mode en marketing
- Geniet van sociale media en communicatie
- Gretig uitgedaagd en geïnspireerd
- Sterk gevoel voor stijl en waardering voor design
Ideale studenten
Wie zou moeten solliciteren?
Studenten direct uit de middelbare school, of volwassen studenten die klaar zijn voor een carrièrewijziging of om verder te bouwen op de vaardigheden die ze hebben.
- Degenen met interesse in mode en marketing
- Geniet van sociale media en communicatie
- Gretig uitgedaagd en geïnspireerd
- Sterk gevoel voor stijl en waardering voor design
leerplan
Overzicht
Dit programma bestaat uit 90 credits over 6 kwartalen
Cursus lijst
- Kleurentheorie
- Digitale beeldbewerking
- Overzicht van de mode-industrie
- Textile Fundamentals
- Geschiedenis van de mode
- Digitale illustratie voor mode
- Trends en prognoses
- Professionele ontwikkeling en portfolio
- Fundamentals of Marketing
- Introductie tot Fashion Marketing
- Fundamentals of Advertising
- Zakelijke grondbeginselen
- Consumentengedrag
- Merk strategie
- Merk marketing
- Principes van marktonderzoek
- Media plannen en kopen
- Zakelijke communicatie
- Publieke relaties
- Visuele merchandise
- Verkoop en promotie van evenementen
- Merchandise Management
- Productie van evenementen en modeshows
- Huidige ontwerpers
- Mode schrijven
- Retail wiskunde
- Internationale marketing
- Website ontwikkeling
- E-business en marketing
- Fashion Design Elective
Geloofsbrieven
Diploma
Dit programma is goedgekeurd door de registrar van de Private Training Institutions Branch (PTIB) van het ministerie van Advanced Education, Skills & Training.
De details
- Mogelijkheden om deel te nemen aan modeshows en fotoshoots
- Hands-on leren van instructeurs in het veld
- Toegang tot faculteit met uitgebreide ervaring in de sector
- Leer over de huidige industrietechnologie
- Het programma bestaat uit 90 studiepunten verdeeld over zes kwartalen
- Afstudeerders ontvangen een diploma
- Studenten ontwikkelen een portfolio
Nadat de stijlen zijn geschetst, ontwikkeld en geproduceerd, zijn het de marketingexperts die consumenten naar de kleding trekken. Het Fashion Marketing-programma balanceert individuele creativiteit met verkoopvermogen en stelt studenten bloot aan de kennis en vaardigheden die nodig zijn om bedrijven effectief op de markt te brengen, advertentiecampagnes te creëren en geschikte berichten te identificeren voor demografische doelgroepen.
Afgestudeerden leren
- Basisvaardigheden zoals kleurentheorie, modeschetsen, kostuumgeschiedenis, digitale beeldvorming en inleidende winkelvaardigheden.
- Een begrip en kennis van de geschiedenis van de mode.
- De fundamenten van de modebranche, van reclame tot consumentengedrag.
- Modeschrijven, media-inkoop en public relations.
- Beproefde marketingstrategieën ontwikkelen, analyseren en implementeren.
- Concepten en trends in kleding, merchandise management, textiel en stoffen, reclame en marketing, elementen van retailactiviteiten, technologie en productie.
Programma resultaat
Cursus Doelstellingen
Studenten maken kennis met basisvaardigheden zoals kleurentheorie, modeschetsen, kostuumgeschiedenis, digitale beeldvorming en inleidende retailvaardigheden.
Later gaan ze over op onderwerpen als concepten en trends in kleding, merchandisebeheer, textiel en stoffen, reclame en marketing, elementen van retailactiviteiten en -technologie, productie, retailwiskunde, consumentengedrag, zakelijk eigendom, media-inkoop, human resources, boekhouding , winkelplanning en leasebeheer.
Voorafgaand aan het afstuderen concentreren studenten zich op het ontwikkelen van een portfolio, het beveiligen van een stage en het inschakelen van onderwerpen over e-commerce en webmarketing.
Carrièremogelijkheden
werk
De faculteit stimuleert creativiteit en biedt de mogelijkheid voor studenten om hands-on vaardigheden te leren met behulp van traditionele tools en industriële apparatuur die vergelijkbaar is met die op het gebied van modeontwerp.
De combinatie van professionele marketingvaardigheden en technische kennis is bedoeld om studenten voor te bereiden op instapposities in de mode-industrie, zoals retailmanagement, visual merchandisers, assistent-merchandisekopers en winkelplanners.
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden werken in de modewereld in retail management, visuele merchandising, social media management, content building en buying. Afgestudeerden betreden ook de opwindende wereld van marketing en fashion PR.