Diploma in Business - Marketing (Co-op)
Fanshawe College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
CAD 7.832 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* $ 2,202.21 / term: totale vergoeding voor Canadese studenten. $ 8.167,94 / term: totale vergoeding voor internationale studenten per term. De werkelijke kosten voor 2020/21 worden nog bepaald
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het Fanshawe Business - Marketing-programma helpt u een sterke basis te leggen om toegang te krijgen tot verschillende marketingcarrièrepaden. Beginnend met de basisprincipes van marketing, behandelt u zowel de theorie als de praktische toepassing van klantanalyse, segmentatie en targeting; geintegreerde marketing communicatie; prijs- en distributiestrategieën; en ontwikkeling en beheer van producten en diensten. Beschikbaar in een traditioneel indelingsformaat met toegang tot september, januari, februari en mei.
Coöperatief onderwijs is een proces dat je studie combineert met betaalde, gerelateerde werkervaring. Fanshawe zal er zijn om u te helpen het juiste bedrijf te vinden dat geschikt is voor uw droom. Je hebt toegang tot consultants die lessen geven, adviseren en adviseren als je van de klas naar de echte zakenwereld gaat.
Er zijn opties om over te zetten naar de bedrijfskunde - Marketing advanced diploma of de Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -graad bij Fanshawe. Verdere details zijn beschikbaar in deze Digital Marketing Pathways gids.
Je kunt ook in aanmerking komen om een opleiding te volgen aan vele andere postsecundaire instellingen of je diploma aanvullen met een diploma van een afgestudeerde die wordt aangeboden aan het Fanshawe College . Interesse in reizen naar het buitenland? Dat kan ook. In de bedrijfswereld is mobiliteit vaak de sleutel tot succes.
Dit programma is geaccrediteerd door Co-operative Education en Work Integrated Learning Canada. Deze accreditatie vertegenwoordigt de hoogste prestatienorm voor coöperatieve onderwijsprogramma's in Canada en erkent de inzet van Fanshawe voor excellentie.
Andere informatie
- Het Business-Marketing (Co-op) -programma deelt een gemeenschappelijk eerste niveau met alle zakelijke diplomaprogramma's in de Lawrence Kinlin School of Business, waardoor programmaoverdracht mogelijk is zonder verlies van krediet na Niveau 1.
- Afgestudeerden van het tweejarige Business - Marketing (Co-op) Ontario College Diploma-programma kunnen een aanvraag indienen voor overdracht van programma's aan de bedrijfskunde - Marketing Ontario College Advanced Diploma-programma of het Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -graduaat. "Aanvraag voor Programmaoverdracht" -formulieren zijn verkrijgbaar bij het kantoor van de griffier, kamer E1012.
- Alle programmaniveaus worden aangeboden in de herfst- en wintertermen, zodat studenten de voortdurende vooruitgang kunnen boeken om aan persoonlijke of coöperatieve onderwijsbehoeften te voldoen. Niveaus 1, 2 en 3 lopen in de zomerperiode.
- Studenten die in januari niveau 1 van het programma invoeren, zullen naar verwachting in de zomerperiode doorgaan naar niveau 2 van het programma. Studenten die in februari of mei niveau 1 van het programma invoeren, gaan in september naar niveau 2 van het programma.
- Afgestudeerden komen mogelijk in aanmerking voor toelating tot de volgende Graduate Certificate-programma's in de Lawrence Kinlin School of Business: Agri-Business Management, Human Resources Management, International Business Management, Logistiek en Supply Chain Management, Marketing Management, Operations Management, Professional Financial Services, of Project management. Graduate Certificate-programma's leveren een gespecialiseerd professioneel curriculum op twee niveaus van vier maanden.
- Dit programma komt in aanmerking voor het in aanmerking nemen van studiepuntenoverdracht onder de Ontario Provinciale ONCAT-overeenkomst.
Coöperatief onderwijs
Om in aanmerking te komen voor coöperatie, moeten studenten een 2,5 GPA onderhouden en academisch volledig zijn aan het begin van hun coöpwerkperiode.
Dit is een tweejarig coöperatief onderwijsprogramma. Studenten die voldoen aan de academische en coöperatieve vereisten van het programma komen in aanmerking om te slagen met een Co-op Endorsed Diploma. Meer informatie over coöperatief onderwijs is te vinden op www.fanshawec.ca/co-op.
Kandidaten die een niet-gecoöpteerd onderschreven diploma willen behalen, moeten een aanvraag indienen voor het programma Business - Marketing, programmacode BMK1.
Leerresultaten
De afgestudeerde heeft betrouwbaar het vermogen aangetoond om:
- Bijdragen aan de ontwikkeling van een geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie * voor marketing * producten *, concepten, goederen of diensten op basis van een geïdentificeerde doelmarkt.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van prijsstrategieën die rekening houden met waargenomen waarde, concurrentiedruk, bedrijfsdoelstellingen en kostenanalyse *.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van strategieën voor de efficiënte en effectieve distributie van producten *, concepten, goederen en diensten.
- Bepaal strategieën voor het ontwikkelen van nieuwe en aangepaste producten *, concepten, goederen en diensten die inspelen op veranderende marktbehoeften.
- Analyseer de resultaten van marketing * -activiteiten met behulp van criteria met betrekking tot gebudgetteerde omzet, kosten, winst en andere geschikte criteria.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van een marketing * -plan inclusief marketing * -doelstellingen, marketingmix *, marketingstrategieën *, budgettaire overwegingen en evaluatiecriteria.
- Strategieën ontwikkelen om effectieve werkrelaties met klanten, klanten *, consumenten *, collega's, supervisors en anderen tot stand te brengen.
- Communiceer * marketinginformatie overtuigend en nauwkeurig in mondelinge, geschreven en grafische * formaten.
- Analyseer de levensvatbaarheid van marketing * producten *, concepten, goederen of diensten op een internationale markt of markten.
- Deelnemen aan marktonderzoek * om de informatie te verstrekken die nodig is om marketing * beslissingen te nemen.
- Ontwikkel persoonlijke professionele ontwikkelingsstrategieën en plannen om leiderschap, managementvaardigheden en marketing * expertise te verbeteren.
- Deelnemen aan de ontwikkeling van een businessplan.
- Pas de principes van bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen toe.
- Gebruik professionele verkooptechnieken om een verkoop te doen.
- Aanpassen aan en toepassen van verschillende en veranderende technologieën, systemen en computertoepassingen die worden gebruikt in marketing * -omgevingen.
cursussen
Niveau 1
Neem alle volgende verplichte cursussen:
- ACCT-1100 Boekhoudprincipes 1
- WRIT-1032 Reden en schrijven 1
- MKTG-1012 Marketingprincipes 1
- MATH-1052 Zakelijke wiskunde
- BUSI-1060 Strategieën voor succes
- BUSI-1005 Inleiding tot bedrijfsprocessen
- COOP-1020 Coöperatief onderwijs Arbeidsvoorbereiding
Level 2
Algemeen onderwijs - Volg een keuzevak Algemeen onderwijs van 3 studiepunten
Neem alle volgende verplichte cursussen:
- MKTG-1028 Secundair marktonderzoek
- MKTG-1054 Principes van reclame en branding
- MKTG-1094 Marketingpresentaties
- COMP-3077 Excel for Business Adv
- ECON-1005 Economie 2
Niveau 3
Neem alle volgende verplichte cursussen:
Groep 1
- COMM-3020 Professionele communicatie
- MKTG-3033 Reclame: opkomend en traditioneel
- MKTG-3007 Verkoopprincipes
- MKTG-1055 Marketingstatistieken
- COMP-1413 Adobe Suite for Business
Groep 2
- Neem MGMT-1209 of INNV-1001 of ECON-1002
Studenten worden ingeschreven voor een van de volgende cursussen:
- MGMT-1209 of INNV-1001
- MGMT-1209 Maatschappelijk verantwoord ondernemen & ethiek
- INNV-1001 Innovatietoepassingen
- ECON-1002 Economie 1
Niveau 4
Algemeen onderwijs - Volg een keuzevak Algemeen onderwijs van 3 studiepunten
Neem alle volgende verplichte cursussen:
- MKTG-1095 Digitale marketing
- MKTG-3032 Strategisch marketing- en marketingplan
- MATH-1080 Statistieken voor marketing
- MGMT-3041 Organisatiegedrag
- MKTG-1093 Sport-, entertainment- en evenementmarketing
- MGMT-3058 Retailbeheer en e-commerce
Algemeen onderwijs - keuzevakken
- Neem 6 algemene leercredits - normaal genomen in niveaus 2 en 4
Programma Residency
Studenten moeten minimaal 19 studiepunten behalen in dit programma aan het Fanshawe College om te voldoen aan de residentie-eisen van het programma en afstuderen aan dit programma. PhotoMIX-Company / Pixabay
Toelatingseisen
- OSSD met cursussen van de College (C), University (U), University / College (M) of Open (O) stream met :
- Elke Grade 12 Engels (C) of (U)
- Wiskunde * een van :
- Elke Grade 12 Wiskunde (C) of (U)
- Elke graad 11 Wiskunde (C), (U) of (M)
(Opmerking: een minimum eindcijfer van 60 vereist voor elke cursus wiskunde van graad 11)
of
- Academic and Career Entrance Certificate (ACE)
of
- Ontario High School Equivalency Certificate (GED) en :
- Wiskunde * een van :
- Elke Grade 12 Wiskunde (C) of (U)
- Elke graad 11 Wiskunde (C), (U) of (M)
(Opmerking: een minimum eindcijfer van 60 vereist voor elke cursus wiskunde van graad 11)
of
- Volwassen aanvrager met staande in de vereiste vakken en het cijfer hierboven vermeld
Notitie:
* Kandidaten die niet over de vereiste wiskunde beschikken, kunnen nog steeds in aanmerking komen voor toelating door de juiste voorafgaande upgrade te voltooien.
Engelse Taalvereisten
Aanvragers van wie de eerste taal geen Engels is, moeten de Engelse taalvaardigheid op een van de volgende manieren aantonen:
- Een Grade 12 College Stream of University Stream Engels tegoed van een Ontario Secondary School, of gelijkwaardig, afhankelijk van de toelatingsvoorwaarden van het programma
- Test van de test Engels als vreemde taal (TOEFL) met een minimumscore van 79 voor de internetgebaseerde test (iBT), met testresultaten van de afgelopen twee jaar
- International English Language Testing System (IELTS) Academische test met een algemene score van 6,0 met niet minder dan 5,5 in een van de vier banden, met testresultaten van de afgelopen twee jaar
- Canadese academische Engelse taal (CAEL) test met een totaalscore van 60 zonder score minder dan 50 in een van de vier banden, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Pearson-test van English Academic (PTE) met een minimumscore van 53, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Een Cambridge English-test (FCE / CAE / CPE) met een totaalscore op de Cambridge English Scale van 169 zonder taalvaardigheid van minder dan 162, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Een Engelse taalevaluatie (ELE) aan het Fanshawe College met een minimumscore van 70% in alle secties van de test, met testresultaten in de afgelopen twee jaar
- Fanshawe College ESL4 / GAP5-studenten: minimumcijfer van 80% in ESL4 / GAP5 niveau 8, 75% in ESL4 / GAP5 niveau 9 of 70% in ESL4 / GAP5 niveau 10
Aanbevolen Academische Voorbereiding
- Elke Grade 11 of Grade 12 Business Studies (C), (M) of (O)
- Categorie 12 Bedrijfs- en technologische communicatie (O)
- Academic and Career Entrance Certificate (ACE): cursus bedrijfsbreed wiskunde en computervaardigheden
- Kandidaten die niet voldoen aan de vermelde toelatingseisen voor het Business - Marketing (Co-op) -programma, moeten zich aanmelden voor het eenjarige Business Fundamentals Ontario College Certificate-programma, programmacode BFS2. Het Business Fundamentals-programma wordt aanbevolen voor studenten die academische upgrading nodig hebben of willen hebben, met name in wiskunde en Engels, voordat ze een zakelijk diplomaprogramma volgen. Studenten die het Business Fundamentals-programma met succes hebben afgerond, kunnen in aanmerking komen voor toelating tot niveau 2 van elk tweejarig bedrijfsdiploma-programma aan het Fanshawe College .
Aanbevolen persoonlijke voorbereiding
- Sterke interpersoonlijke vaardigheden
- De mogelijkheid om zelfstandig en in een teamomgeving te werken
- Sterke analytische vaardigheden
Geavanceerd staan
Kandidaten kunnen op grond van eerdere academische prestaties bij een andere instelling en / of voorafgaande leerbeoordeling en erkenning (EVC) een gevorderde status aanvragen. Gevorderde status kwalificeert de aanvrager voor directe toegang tot een tweede of hoger niveau van het programma.
Selectiecriteria van aanvragers
Als het aantal in aanmerking komende aanvragers de beschikbare spaties in het programma overschrijdt, zijn de selectiecriteria van de aanvrager:
- Voorkeur voor permanente bewoners van Ontario.
- Ontvangst van de aanvraag vóór 1 februari (na deze datum zal het Fanshawe College aanvragers op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt, overwegen totdat het programma vol is).
- Prestatie in de toelatingsvoorwaarden.
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden van het Business - Marketing (Co-op) programma zijn voorbereid op een marketingcarrière in alle sectoren (bijv. Productie, detailhandel, gezondheidszorg, onderwijs, non-profit, overheid) en op verschillende gebieden (bijv. Verkoop, retailmanagement, reclame, merkmanagement, sport- en eventmarketing, marktonderzoek, klantrelatiebeheer). Afgestudeerden zijn geschikt voor verschillende instapfuncties, waaronder marketingmedewerker, marketingassistent, verkoopassistent, verkoopvertegenwoordiger, merchandiser, advertentiecoördinator, mediakoper, accountvertegenwoordiger en marktonderzoeker.
Galerij
Programma resultaat
De afgestudeerde heeft op betrouwbare wijze aangetoond in staat te zijn om:
- Bijdragen aan de ontwikkeling van een marketingplan dat voldoet aan de behoeften of doelen van een bedrijf of organisatie;
- Bijdragen aan de ontwikkeling van een geïntegreerd marketingcommunicatieplan voor een product, concept, goed en/of dienst op basis van een geïdentificeerde marktbehoefte of doel;
- Bijdragen aan de ontwikkeling van nieuwe en/of gewijzigde marketingconcepten, producten, goederen en/of diensten die inspelen op de behoeften van de markt;
- Bijdragen aan de ontwikkeling van strategieën voor de efficiënte en effectieve plaatsing/distributie van een product, goed en/of dienst om te reageren op een evoluerende markt;
- Bijdragen aan de ontwikkeling van strategieën met betrekking tot prijsstelling voor een product, goed en/of dienst;
- Analyseer de levensvatbaarheid van een concept, product, goed en/of dienst op lokale, nationale of mondiale markten;
- Deelnemen aan het uitvoeren van marktonderzoek om de informatie te verstrekken die nodig is om marketingbeslissingen te nemen;
- Marketinginformatie overtuigend en nauwkeurig communiceren, in mondelinge, schriftelijke, grafische en interactieve mediaformaten;
- Een verkooppresentatie of pitch plannen, voorbereiden en geven om aan de behoeften van de klant te voldoen;
- Strategieën ontwikkelen met klanten, klanten, consumenten, collega's, supervisors en anderen om werkrelaties te onderhouden en te laten groeien;
- Leer- en ontwikkelingsstrategieën ontwikkelen om professionele groei in het veld te bevorderen;
- Ondernemerschapsstrategieën toepassen om nieuwe carrièremogelijkheden te identificeren en hierop in te spelen, zoals initiatieven op het gebied van contractwerk en zelfstandig ondernemerschap;
- Werken binnen een raamwerk van het beleid en de praktijken van de organisatie bij het uitvoeren van de activiteiten van de organisatie.
toelatingen
leerplan
Mogelijkheden voor samenwerking
Het Business-Marketing-programma biedt een coöperatieve onderwijscomponent, die studenten de mogelijkheid biedt om waardevolle ervaring uit de eerste hand op te doen binnen hun gekozen vakgebied. Hier zijn enkele co-op-banen die de carrière van sommige Business - Marketing (Co-op)-studenten een vliegende start hebben gegeven voordat ze zelfs maar afstudeerden!
Video Game Business Development Associate - ontwikkel nieuwe relaties en zakelijke connecties, schrijf verkoopvoorstellen en projectoverzichten en vertegenwoordig het bedrijf op branche-evenementen over de hele wereld.
Marketing en reclame - bouw voort op de online aanwezigheid van het bedrijf en voer reclamecampagnes uit om het bedrijf uit te breiden.
Territoriumverkoper - verkoop en lever een groot aantal producten in overeenstemming met specifieke klantovereenkomsten terwijl aan maandelijkse verkoopquota wordt voldaan.
Cursussen
Niveau 1
Volg alle volgende verplichte cursussen:
- ACCT-1100 ---- Boekhoudingsprincipes 1
- WRIT-1032 ---- Reden en schrijven Zakelijk 1
- MKTG-1012 ---- Marketingprincipes 1
- MATH-1052 ---- Zakelijke wiskunde
- BUSI-1060 ---- Strategieën voor succes
- BUSI-1005 ---- Inleiding tot bedrijfsprocessen
- COOP-1020 ---- Coöperatief onderwijs Werkvoorbereiding
Level 2
Algemeen onderwijs - Volg een keuzevak Algemeen onderwijs van 3 studiepunten.
Volg alle volgende verplichte cursussen:
- MKTG-1028 ---- Secundair marktonderzoek
- MKTG-1054 ---- Principes van adverteren en branding
- MKTG-1094 ---- Marketingpresentaties
- COMP-3077 ---- Excel voor bedrijven Adv
- ECON-1002 ---- Economie 1
Niveau 3
Volg alle volgende verplichte cursussen:
Groep 1
- COMM-3020 ---- Professionele communicatie
- MKTG-3033 ---- Reclame: opkomend en traditioneel
- MKTG-3007 ---- Grondbeginselen van verkopen
- MKTG-1055 ---- Marketingstatistieken
- COMP-1413 ---- Adobe Suite voor bedrijven
Groep 2
Studenten worden ingeschreven voor een van de volgende cursussen:
MGMT-1209 of INNV-1001 of ECON-1005
- MGMT-1209 ---- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en Ethiek
- INNV-1001 ---- Innovatietoepassingen
- ECON-1005 ---- Economie 2
Niveau 4
Algemeen onderwijs - Volg een keuzevak Algemeen onderwijs van 3 studiepunten.
Volg alle volgende verplichte cursussen:
- MKTG-1095 ---- Digitale marketing
- MKTG-3042 ---- Strategisch marketing- en marketingplan
- MATH-1080 ---- Statistieken voor marketing
- MGMT-3041 ---- Organisatiegedrag
- MKTG-1056 ---- Marketing voor sport, entertainment en evenementen
- MGMT-3058 ---- Retailbeheer en e-commerce
Algemeen Onderwijs - Keuzevakken
Neem 6 algemene onderwijscredits - normaal genomen in niveau 2 en 4
Programma residentie
Studenten moeten minimaal 19 studiepunten behalen in dit programma op Fanshawe College om te voldoen aan de programma-ingezetenschapsvereiste en afstuderen van dit programma
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden van Fanshawe's Business-Marketing-programma kunnen een carrière nastreven in verkoop, retailbeheer, reclame, merkbeheer, sport- en evenementenmarketing, klantrelatiebeheer of marktonderzoek. Afgestudeerden hebben de kennis en vaardigheden om te beginnen in verschillende functies op instapniveau, waaronder marketingmedewerker, marketingassistent, verkoopassistent, verkoopvertegenwoordiger, merchandiser, advertentiecoördinator, media-inkoper, accountvertegenwoordiger en marktonderzoeker.
Hier zijn enkele voorbeelden van carrièremogelijkheden voor afgestudeerden van Fanshawe's Business-Marketing-programma:
Assistent sociale media
Ondersteun inspanningen om de groei en merkaffiniteit te vergroten door doelgroepen en markten te betrekken via posts en evenementen op sociale media.
Inhoudsspecialist
Bereid boeiende tekst en afbeeldingen voor om programma's, marketingactiviteiten en fondsenwerving te promoten.
Specialist in sociale verandering
Wees een agent van verandering door op feiten gebaseerde sociale marketingcampagnes te voeren die de vermindering van tabaksgebruik, LGBTQ+-rechten en ervaringen van inheemse en minderheidsgroepen promoten.
Getuigenissen van studenten
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Diploma in Business - Online
- Ottawa, Canada
Internationaal basisdiploma voor hoger onderwijsstudies - Pathway
- Mosta, Malta
Diploma in Business - Human Resources
- Toronto, Canada