Diploma Bedrijfskunde - Marketing
Centennial College
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Online Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
CAD 16.539 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* voor 2 semesters voor internationale studenten / kosten inclusief incidentele kosten en ziektekostenverzekering voor het eerste studiejaar
Invoering
- Programmacode: 2805
- School: The Business School
- Referentie: Ontario College Diploma
- Programmatype: postsecundair programma
- Programmaduur: 2 jaar / 4 semesters
- Locatie: Progress Campus
Centennial College Business - Marketing programma van Centennial College bereidt u voor om de essentiële schakel te zijn tussen een organisatie en haar klantenbestand. Je begint dit certificaatprogramma door zakelijke basisprincipes te leren, zoals boekhouding, organisatiegedrag, bedrijfssoftware, klantenservice en internationaal zakendoen. Deze onderwerpen vormen een solide basis voor de marketingcursussen en onderwerpen die zullen volgen, waaronder:
- Marketingtheorie en case-based probleemoplossing;
- Marketingcommunicatie, waaronder reclame en promotie;
- Accountbeheer;
- Verkoop en service.
Naast klassikale theorie onder leiding van ervaren docenten, zal het Business - Marketing-programma een praktische leerbenadering hanteren. Je zult de verschillende gebieden van marketing verkennen door middel van casestudy's, gastcolleges, presentaties, projecten, computersimulaties en technologieën.
toelatingen
leerplan
Programma overzicht
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Semester 3 | Semester 4 |
|
|
Programma resultaat
Programma Beroepsleerresultaten
Programma Beroepsleerresultaten beschrijven wat afgestudeerden van het programma hebben aangetoond dat ze kunnen doen met de kennis en vaardigheden die ze tijdens hun studie hebben opgedaan. De uitkomsten zijn nauw verbonden met de behoeften van de werkplek. Door middel van beoordelingen (bijv. Opdrachten en tests) verifiëren studenten hun vermogen om deze resultaten betrouwbaar uit te voeren voordat ze afstuderen.
1. Draag bij aan de ontwikkeling van een marketingplan* dat voldoet aan de behoeften of doelen van een bedrijf of organisatie.
2. Bijdragen aan de ontwikkeling van een geïntegreerd marketingcommunicatieplan* van een product*, concept, goed en/of dienst op basis van een geïdentificeerde marktbehoefte of -doelstelling.
3. Bijdragen aan de ontwikkeling van nieuwe en/of gewijzigde marketingconcepten, producten*, goederen en/of diensten die inspelen op marktbehoeften.
4. Bijdragen aan de ontwikkeling van strategieën voor de efficiënte en effectieve plaatsing/distributie van een product*, goed en/of dienst om te reageren op een veranderende markt.
5. Draag bij aan de ontwikkeling van strategieën met betrekking tot prijsstelling voor een product, goed en/of dienst.
6. Analyseer de levensvatbaarheid van een concept, product*, goed en/of dienst op lokale, nationale of mondiale markten.
7. Neem deel aan het uitvoeren van marktonderzoek om de informatie te verstrekken die nodig is om marketingbeslissingen te nemen.
8. Communiceer overtuigend en nauwkeurig marketinginformatie in mondelinge, schriftelijke, grafische en interactieve media-indelingen.
9. Plan, bereid en lever een verkooppresentatie of pitch om aan de behoeften van de klant te voldoen.
10. Ontwikkel strategieën met klanten, klanten*, consumenten*, collega's, supervisors en anderen om werkrelaties te onderhouden en uit te breiden.
11. Ontwikkel leer- en ontwikkelingsstrategieën om de professionele groei in het veld te verbeteren.
12. Ondernemersstrategieën toepassen om nieuwe carrièremogelijkheden te identificeren en erop in te spelen, waaronder initiatieven voor contractarbeid en zelfstandig ondernemerschap.
13. Handel binnen een kader van organisatiebeleid en -praktijken bij het uitvoeren van de activiteiten van de organisatie.
Carrièremogelijkheden
Programma Hoogtepunten
- Kleine klasomgevingen bieden regelmatig de mogelijkheid om in contact te komen met ervaren marketingfaculteitsleden.
- De nadruk op wereldburgerschap brengt de discussie over de wereld en haar gebeurtenissen op een waardevolle manier in de klas.
- Omdat het diploma dat u behaalt hoge leerstandaarden weerspiegelt, wordt het erkend in Canada en in het buitenland.
- Dit programma helpt u bij het opbouwen van uw vaardighedenportfolio met een curriculum dat brede marketingconcepten combineert met gespecialiseerde marketingvaardigheden, samen met training in populaire bedrijfssoftware.
Wereldburgerschap en aandelenportefeuille
Je ontwikkelt een portfolio waarin je betrokkenheid bij de kenmerkende competenties op het gebied van wereldburgerschap en gelijkheid van het College wordt gedocumenteerd. Bezoek www.centennialcollege.ca/citizenshipandequity voor meer informatie over wereldburgerschap en gelijkheid, de GC&E-portfolio, mogelijkheden voor internationale reizen en beschikbare ondersteuning.
Carrière Outlook
- Marketing assistent
- Account supervisor
- Verkoop- en servicemedewerker
- Merchandising-assistent
- Reclame-assistent
- Blogger
- Promotieassistent
- Klantenservice vertegenwoordiger
Educatieve Pathways
Begin in een diplomaprogramma, eindig met een diploma! Succesvolle afgestudeerden van dit Business - Marketing programma hebben de mogelijkheid om hun studiepunten toe te passen voor verdere studie op universitair niveau. Hieronder staan de graden van partnerinstellingen die beschikbaar zijn voor dit programma.
Houd er rekening mee dat elke partner Pathway heeft een specifieke minimum rang eis in aanmerking te komen voor overdracht van kredieten, die worden beoordeeld door de partner instelling.
Getuigenissen van studenten
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.