Meld u vandaag nog aan om te genieten van USD 100 korting op de programmakosten. Gebruik code SMU100TA tijdens de betaling. Wat zal dit programma voor u doen? Na succesvolle afronding van het programma kunnen deelnemers: Identificeer hoe nieuwe technologieën digitale transformatie mogelijk kunnen maken en bestaande industrieën kunnen verstoren Onderzoek de toekomst van bedrijfsstrategieën, aangezien deze betrekking hebben op snelle digitale transformatieprojecten Schets een actieplan voor uw organisatie om nieuwe waarde te creëren of meer waarde te laten groeien voor klanten Herken de belangrijkste uitdagingen en risico's die gepaard gaan met digitale transformatie Teken het ecosysteem van uw organisatie en ontdek hoe u de waardepropositie kunt verbeteren met de hulp van nieuwe partners Definieer de digitale organisatie en haar ontwerp, middelen en mensen Maak een samenvatting voor uw organisatie om digitalisering toe te passen Programmamodules Module 1: De staat van disruptie Ontdek de technologieën die digitale transformatie mogelijk maken en de bedrijfsprestaties verbeteren en hoe u gebruik kunt maken van de nieuwste innovaties die bestaande industrieën ontwrichten. Module 2: Bedrijfsstrategie onder digitale transformatie Beoordeel het belang van waardepropositie en waardenet in bedrijfsstrategieën; begrijpen hoe oude strategieën in de digitale wereld een opknapbeurt nodig hebben; en hoe de toekomst eruitziet voor B2B- en B2C-strategieën. Module 3: Digitale bedrijfsmodellen voor een digitaal tijdperk Identificeer kansen voor het leveren van meer waarde aan klanten; hoe businessmodellen te gebruiken om waardekaders te creëren; en hoe u een plan schetst om de koopbereidheid van klanten te vergroten. Module 4: Digitale bedrijfsimplementatie: uitdagingen en risico's Onderzoek hoe u de uitdagingen en risico's in de klantreis kunt begrijpen; hoe klantengroepen te betrekken en te overtuigen en de verwachte ervaring te leveren. Module 5: Innovatie van bedrijfsmodellen Duik in de transformerende kracht van bedrijfsmodelinnovatie, de relatie tussen groeiplannen en het bedrijfsmodelcanvas, en de verschillende triggers die technologie kunnen gebruiken om bedrijfsmodelinnovatie mogelijk te maken. Module 6: Innovatie van bedrijfsmodellen met digitale netwerken Bouw uw kennis van bedrijfsecosystemen op; de manieren om de waardepropositie te verbeteren met behulp van nieuwe partners; en hoe u een digitaal bedrijfsecosysteem effectief kunt starten, leiden en laten groeien. Module 7: De digitale organisatie Leer hoe u uw digitale organisatie en cultuur definieert. Bespreek de belangrijkste belemmeringen voor succesvolle digitale transformatie, onderzoek de waarden van digitaal leiderschap en maak een samenvatting voor digitale adoptie. Programma Faculteit Dr. Markus Karner SMU Academic Director, Executive Development Dr. Markus Karner geeft sinds 2005 interdisciplinaire cursussen over complexiteitstheorie, ecologie, evolutie en strategie aan SMU. Hij heeft een Ph.D. in Life Sciences van de Universiteit van Parijs en een MSc van de Universiteit van Wenen, Oostenrijk. Dr. Karner bekleedde ook postdoctorale onderzoeksposities aan de University of Southern California en aan de University of Hawai'i. Zijn onderzoek gebruikte moleculaire biologie tools in microbiële ecologie in de Middellandse Zee, de Stille Oceaan en Antarctica. Hij ontving de US National Science Foundation Medal for Services in Antarctica. Dr. Karner publiceerde zijn oorspronkelijke onderzoek in het prestigieuze tijdschrift Nature, andere peer-reviewed publicaties, en schreef een leerboek over biologische modellen voor het bedrijfsleven. Zijn onderzoek werd gefinancierd door de National Science Foundations van Oostenrijk en de VS, en door de Commissie van de Europese Gemeenschappen. Dr. Flocy Joseph Programmadirecteur SMU, Executive Development Dr. Flocy Joseph trad in 2012 in dienst bij SMU met het Human Capital Leadership Institute als landleider voor India en bedient de Indiase multinationals. Haar rol omvat het ontwerpen, leveren en faciliteren van executive development-programma's voor branchespecifieke en op maat gemaakte programma's voor de zakelijke klanten van de universiteit. Ze behaalde haar Ph.D. in Verantwoordelijk Leiderschap bij SMU. Dr. Flocy is een gecertificeerde trainer in het leveren van de Global Mindset Inventory en de Facet 5 persoonlijkheidstools. Joseph is auteur van verschillende casestudies over leiderschap, waarvan sommige zijn gepubliceerd voor wereldwijde erkenning. Ze leidde ook een onderzoekspaper over "Culturele transformatie in de digitale wereld", schreef een bekroonde paper over "Beta Leadership" en was co-auteur van het boek Living the Corporate Purpose: Insights from Companies in Asia. Dr. Arnoud De Meyer SMU universiteitshoogleraar, voormalig president Dr. Arnoud De Meyer is een internationaal erkend onderzoeker en academisch leider met meer dan 35 jaar ervaring in internationale topinstellingen in Europa en Azië. Hij diende als voorzitter van SMU 2010-2018. Dr. De Meyer behaalde zijn Ph.D. in Bedrijfskunde en Management aan de Universiteit Gent, België. Zijn onderzoek spitst zich toe op R&D en innovatiemanagement, productiestrategie en internationaal management. Momenteel is hij directeur van Viva Energy Pty Ltd, Australië. Dr. De Meyer was lid van verschillende regeringspanels, management- en non-profitbesturen in het VK, België en Singapore, waaronder de raad van bestuur van de Singapore Symphony Group. Dr. Shantanu Bhattacharya SMU hoogleraar Operations Management Voordat hij lesgaf aan SMU, was Dr. Bhattacharya Associate Professor of Technology and Operations Management en een Assistant Professor of Technology and Operations Management bij INSEAD. Hij doceerde ook aan de Universiteit van Texas in Austin. Dr. Bhattacharya heeft een Ph.D. in Management van de University of Texas in Austin en een MSc in Electrical Engineering van Louisiana State University. Zijn onderwijs- en onderzoeksinteresses omvatten technologiemanagement, operations management, supply chain management en de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Dr. Bhattacharya is lid van INFORMS, heeft verschillende presentaties gegeven over het omgaan met onzekerheid in de hoogtechnologische industrie, en zijn onderzoek was opgenomen in Management Science. Dr. Les Buckley SMU Aangesloten Faculteit Strategisch Management Dr. Les Buckley heeft sinds 2015 gediend als een aangesloten faculteit voor strategisch management bij SMU, een rol gericht op de ontwikkeling en training van leidinggevenden. Hij is ook de academische directeur van een door International Enterprise Singapore gesponsorde SMU-cursus over bedrijfseffectiviteit in Azië. Dr. Buckley heeft een Ph.D. in geschiedenis aan de Columbia University, New York. Dr. Buckley heeft meer dan 25 jaar operationele, productie-, supply chain- en commerciële ervaring in een groot aantal landen in Azië-Pacific. Hij was een auditcommissie en bestuurslid van het National Environment Agency van de Singaporese regering, een bestuurslid van de Football Association of Singapore en een lid van de Singapore Compact for Corporate Social Responsibility's Board. Momenteel is hij raadslid en adviseur van het Singapore Institute for International Affairs, een geopolitieke en ecologische denktank van wereldformaat. Programma Leerreis 80+ opgenomen video's 7 Opdrachten 7 Discussieborden 4 Casestudy's Casestudy's DBS: digitale transformatie naar de beste bank ter wereld Kijk eens naar de periode van zes jaar waarin DBS aan zijn tweede strategie begon om in 2020 de beste bank ter wereld te worden. De bank bereikte haar doelstelling in 2019 en blijft meer bankonderscheidingen binnenhalen. Disruptieve verandering bij Bossard met SmartFactoryLogistics.com Ontdek hoe Bossard Group, een Zwitsers familiebedrijf dat oorspronkelijk actief was in de wederverkoop van bevestigingsproducten, een effectieve digitale transformatie realiseerde door een stapsgewijze evolutie van zijn bedrijfsmodel. Konecranes: niet alleen 'dingen', maar hele bedrijven naar nieuwe hoogten tillen Bekijk hoe een toonaangevende fabrikant van hijsapparatuur en marktleider in industriële kranen zijn klanten met succes heeft gemigreerd van reactief naar preventief onderhoud en zijn bedrijfslogica van productgericht naar servicegericht. Digitaal bedrijfsmodel: LAIIER© Ontdek hoe LAIIER industrieën in staat stelt te digitaliseren door oppervlakken om te zetten in sensoren die traditioneel analoge, dataarme bedrijven in staat stellen hun interacties om te zetten in zinvolle feedback die nodig is om de bedrijfsstrategie in de digitale wereld aan te sturen. Waarom inschrijven voor digitale transformatie? Bedrijfsleiders van de 21e eeuw moeten nadenken over wat digitale transformatie betekent voor hun organisatie, nu en in de toekomst. Van jonge start-ups tot middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen, nieuwe technologie wordt in alle bedrijfstakken geïntegreerd. En met die integratie komt er een fundamentele verschuiving in de manier waarop bedrijven werken, hoe waarde wordt geleverd aan klanten en wat er moet gebeuren om relevant te blijven in een steeds competitievere digitale wereld. 50% van de respondenten van de enquête meldt dat hun bedrijven AI hebben toegepast in ten minste één zakelijke functie. bron: McKinsey Global Survey, 2020 66% van de leidinggevenden van c-suite merkt op dat hun organisaties al gebruik maken van AI- en machine learning-technologie of van plan zijn erin te investeren. bron: Digital Transformation Trends Report, 2020 85% van de CEO's bevestigde dat een digitaal bedrijf belangrijk is voor succes. bron: Deloitte, 2020 Voor wie is dit programma bedoeld? Het programma is bedoeld voor professionals die digitale transformatie binnen hun organisatie willen leiden. Als uw rol strategieën voor bedrijfsgroei omvat; innoverende processen, producten en diensten; en/of gebruikmakend van de nieuwste tools en praktijken voor digitale disruptie, is dit programma geschikt voor jou. Het programma is ideaal voor middelgrote tot senior professionals in verschillende sectoren die verschillende gebieden van digitale transformatie willen begrijpen en strategieën willen implementeren voor hun functie/organisatie. Bovendien zullen senior executives die verantwoordelijk zijn voor de groei van hun bedrijf door hun bedrijfsmodellen te innoveren, profiteren van het programma.
-