Lees de Officiële Beschrijving

De zakelijke context van totaal kwaliteitsbeheer

BELANGRIJKE INFORMATIE

  • Cursuscode: OPM106B
  • Duur: 1 week
  • Kosten: £ 2675

CURSUSBESCHRIJVING

Beleidsimplementatie

  • Wat is beleidsimplementatie?
  • Het proces voor beleidsimplementatie
  • Een check-reflect-verbeter-scrutinize-pass (CRISP)
  • Benadering van beleidsimplementatie

Quality Costing

  • Categorisering van kwaliteitskosten
  • Kwaliteitskosten verzamelen
  • Enkele kostenaspecten van de maakindustrie
  • Kwaliteitskosten rapporteren
  • Gebruik van kwaliteitskosten

Mensen begeleiden

  • QM en het managen van mensen
  • HR-beleid en -praktijken
  • Betrokkenheid van de werknemers
  • Organisatorische cultuur
  • integratie

Servicekwaliteit beheren

  • De service-omgeving
  • Servicekwaliteit definiëren
  • De rol van personeel bij de levering van diensten
  • Dienstverlening

Leverancier ontwikkeling

  • Langetermijnkwesties van partnerschap
  • Belemmeringen voor het ontwikkelen van partnerschappen
  • Voorwaarden van partnerschap
  • De kwesties die in partnerschap moeten worden overwogen
  • Het proces van partnerschap
  • Potentiële problemen van operationele partnerschappen

Doelgroep

  • Chief officers, directors en afdelingshoofden die een grotere rol willen spelen bij het bepalen van het kwaliteitsbeleid binnen hun organisaties.
  • Senior managementteamleden die de strategische dialoog, de organisatorische omgeving, sfeer, waarden en gedrag willen creëren waarin het totale kwaliteitsmanagement (TQM) zijn potentieel kan bereiken.
  • Degenen die een organisatiecultuur willen creëren waarin elke persoon op elke afdeling zich volledig inzet voor het verbeteren van hun eigen prestaties en zich inspant om te voldoen aan de behoeften en toekomstige verwachtingen van hun interne klanten.
  • Midden- en eerstelijns management die een sleutelrol willen spelen bij het opzetten van de principes van TQM aan het einde van hun organisatie.
  • industriëlen
  • Management consultants

Leerresultaten

Na het voltooien van deze cursussen voor kwaliteitsbeheer , zult u begrijpen:

  • De geschiedenis en het concept van beleidsontwikkeling.
  • Een beleidsimplementatiemodel waarmee een organisatie op een effectieve manier zijn visie, missie, doelen, doelstellingen, doelen en middelen kan inzetten.
  • Waarom kwaliteitskosten belangrijk zijn voor het management.
  • Kwaliteitskosten identificeren, verzamelen, analyseren, rapporteren en gebruiken voor het beste resultaat.
  • De typische valkuilen bij het verzamelen van de kwaliteitskosten.
  • De noodzaak om rekening te houden met de 'soft-aspecten' van TQM.
  • De sleutelrol die de HR-functie kan spelen in de ontwikkeling en het succes van TQM.
  • De implicaties voor de kwaliteit van de dienstverlening in een veranderende zakelijke omgeving.
  • De kenmerken van service, het GAP-model van de servicekwaliteit, dimensies en determinanten van service- en service-ontmoetingen en serviceleveringsprocessen en de rol van personeel.
  • Het belang en de rol van leveranciersontwikkeling in TQM en de noodzaak om langetermijn samenwerkingsverbanden tussen klanten en leveranciers te ontwikkelen.
  • De typische barrières in de ontwikkeling van leveranciers.
  • Hoe organisaties het partnerschapconcept moeten starten en bevorderen.

WAT ZIT ERBIJ:

  • 30 uur klassikale training
  • Apple iPad
Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 131 andere vakken van London Business Training & Consulting »

Laatst bijgewerkt op September 27, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Mar. 25, 2019
Juli 29, 2019
Duration
1 week
Voltijd
Prijs
2,675 GBP
Op locaties
Op datum
Begindatum
Mar. 25, 2019
Einddatum
Mar. 29, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Juli 29, 2019
Einddatum
Aug. 2, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Nov. 25, 2019
Einddatum
Nov. 29, 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Dec. 2019
Aanmeldingslimiet

Mar. 25, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Mar. 29, 2019

Juli 29, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Aug. 2, 2019

Nov. 25, 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Nov. 29, 2019

Dec. 2019