Lees de Officiële Beschrijving

Programma overzicht
"Wie rijdt uw markt? U, uw klanten of uw concurrenten?"

Van marktgestuurde op de markt rijden, is dit marketing programma onderzoekt hoe ondernemende bedrijven kunnen cultiveren succesvolle markt rijden innovaties die een sprong te leveren in waarde aan hun klanten.

Ontworpen om te denken een nieuwe impuls strategische marketing, markt Rijden strategieën verder gaat dan de huidige logica van de markt gedreven bedrijven, zoals "de klant is koning" en "relatiemarketing". Hoewel het luisteren naar uw klanten is belangrijk, dit marketing programma wordt uitgelegd hoe u kunt ook hen te onderwijzen om de sprong in de voordelen die u aanbiedt te begrijpen, en zo de markt te doen toekomen in plaats van ze te laten rijden je.

Deze marketing programma richt zich op een aantal belangrijke thema's, waaronder het identificeren van behoeften van de klant over het hoofd gezien, het opnieuw uitvinden van de marketingmix en het leveren van een sprong in de waarde voor de klant. Deze marketing programma helpt u en uw bedrijf op zoek gaan naar visie, zien kansen waar anderen niet en ontketen de markt rijden innovaties die te hervormen uw branche.

Inhoud

Traditioneel, marketing gerichte organisaties geloven in de markt gedreven. Als gevolg van een zorgvuldig marktonderzoek behoeften van de klant te onderzoeken, ontwikkelen ze gedifferentieerde producten of diensten voor een goed gedefinieerde segment. Echter, terwijl de klanten kan helpen om incrementele innovatie te genereren, ze zelden produceren duurzaam concurrentievoordeel geboden door een markt rijden strategie.

Markt rijden organisaties gebruiken radicale innovatie van de bestaande industrie verdragen uitdaging. Door het opleiden van klanten over hun nieuwe aanbod, kunnen ze transformeren marktplaats gedrag en het creëren van nieuwe markten uit over het hoofd gezien behoeften van de klant. Markt Rijden Strategies onderzoekt hoe ondernemende bedrijven kunnen cultiveren succesvolle markt rijden innovaties die een sprong te leveren in waarde aan hun klanten.

Doelgroep

Deze marketing programma past senior marketing zowel behandelaars als general managers en leiders van dynamische bedrijven.
Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 22 andere vakken van London Business School »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Aug. 2019
Duration
5 dagen
Deeltijd
Prijs
5,450 GBP
Op locaties
Op datum
Begindatum
Aug. 2019
Aanmeldingslimiet

Aug. 2019