De kracht van digitale marketing

La Salle Almere

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

De kracht van digitale marketing

La Salle Almere

Cursusduur en Schedule

1 Week; van 6 juli tot en met 10 juli 2015

Plaats

Locatie: WTC Almere (Nederland)

Cursus Niveau

Basic tot intermediaire

Credits

De cursus levert 1,5 ECT + a La Salle certificaat van deelname

Doelstellingen

Aan het einde van de cursus de deelnemers up-to-date kennis over het domein van Digital Marketing hebben bereikt. Ze behaalde een helikopter overzicht, begrijpen digitale strategieën, kreeg kennis van de belangrijkste sociale media kanalen, en leerde media tools te gebruiken en upgraden presentatievaardigheden.

Wie zou moeten deelnemen?

Bachelor en Master studenten, speciaal aanbevolen voor

  • afzet
  • COMMUNICATIE
  • media
  • Human Resource
  • Jonge zaken High Potentials
  • Managers en professionals in
  • journalistiek
  • afzet
  • Community management
  • Content ontwikkeling
  • Webcare
  • PR, Marketing & Communicatie
  • Ondernemers / Start-ups

Prijs per Stage

€ 770 Cursus inclusief de cursus handouts en goody bag

Belangrijk De module zal worden geopend in het geval het minimum aantal deelnemers is bereikt. Alle geregistreerde deelnemers worden geïnformeerd over deze beslissing een week na de module registratietermijn via e-mail. Deelnemers worden vriendelijk verzocht niet om hun vlucht boeken tot formele bevestiging is ontvangen.

ACCOMMODATIE

Een speciale Summer School aanbeveling voor geschikte hotels in Almere is beschikbaar. Vraag LaSalle Almere Campus voor meer informatie op info@lasallealmere.nl

Categorie

  • afzet
  • beheer
  • COMMUNICATIE

Type Course

Zomerschool

Talen

Engels

Leerplan

De kracht van Digital Marketing

Dag 1, maandag 6 juli

  • Digitale Darwinisme, overleven van de slimste
  • Een helikopter Overzicht van de Digital Marketing Landschap

Docenten: Hans Ruinemans, Chief Inspiration Officer bij Business Tales NV Hans heeft meer dan 25 jaar ervaring in marketing, media en ICT. Hij doceerde aan de Academy of Management in Nederland en schreef twee boeken. Zijn laatste boek Slangenbezweerders is ongeveer boardroom strategieën over hoe om een ​​crisis te overleven. Hij is medeoprichter en voorzitter van de Professional Speakers Association Holland en dient in de internationale marketing commissie van de Global Speakers Federation.

Paulus Veltman, voormalig projectmanager van ABN AMRO Bank, docent sociale media, online marketing en digital storytelling.

Paulus is een van de experts in Nederland met uitgebreide kennis over de digitale wereld. Samen met Hans Ruinemans mensen die hij leidt via een bootcamp door de vroege stadia van Twitter gebruik van video streaming-technologie. Ontwrichtende technologie, content marketing en probleemoplossende strategische deel van zijn vakgebied.

Onderwerpen Morning Program:

  • Birds Eye View van Digital Marketing Landschap
  • De kern van Social Media Strategies
  • Op weg naar een Social Business; Van Conversation management op Conversation Company

Onderwerpen Middag Programma:

  • Online Storytelling
  • Visual Storytelling
  • Disruptive Technologies en hun impact op traditionele Business Models

Dag 2, dinsdag 7 juli

  • Presentatie Hulpmiddelen voor een Digital Project Plan
  • Een luisteren, leren en doen dag met praktische resultaten

Docent: Ir. Hedwyg van Groenendaal, oprichter van de Prezi University.

Hedwyg is auteur van 16 boeken. Haar boek over Prezi is herdrukt en herzien vier keer op een rij. Ze is ook de winnaar van de wereldwijde TED-Prezi wedstrijd 'Ideas Matter'.

Onderwerpen Morning Program:

  • Overzicht van Powertools voor Presenteren
  • Strategie; Goal, Message, Audience
  • Brainstorm Resulterend in een Mindmap
  • Titel en Keyword Session

Onderwerpen Afternoon Program

  • Creative Concept
  • Verhaallijn en Storyboard
  • Ontwerp van corporate merken en Personal Brands
  • Opdracht en leveren van Presentatie

Dag 3, woensdag 8 juli

  • Digital Advertising, de online marketing revisited

Trainer: Ed Bergman, voormalig marine, personal trainer en overleving expert. Ed werkte meer dan 30 jaar als een marine en trainer van de mariniers in de Nederlandse Special Forces het. De dag begint onder zijn leiding met een aantal outdoor groepsoefeningen in de voorkant van het World Trade Center Almere.

Docent: Richard Sweep, directeur Online Advertising Agency RSIM Deze voormalige directeur van Voeg Pepper is een veteraan in de online marketing ervaring op strategisch en operationeel niveau. Hij beschikt over een uitgebreide online kennis en hij heeft diepe wortels in real-time bieden, display advertising en lead generation. Geen lezing. De Summer School zet hem in de hot seat en de deelnemers in staat zijn om hem geen vraag mogelijk.

Mogelijke interview vragen en onderwerpen:

  • Zorg voor een update van de Online Media Advertising Domain
  • Leg uit verschillende methoden van Digital Advertising
  • Wat is Automated Trading van Display Advertising
  • Uitweiden over Indepth geheimen van Real Time Bidding (RTB)
  • Deel een aantal van de trucs van Real Time Bidding
  • Wat is Lead Generation met retargeting Marketing
  • Showcases van multinationals als kleine bedrijven

Dag 4, donderdag 9 juli

  • LinkedIn, stappen om een ​​niveau van deskundigen 'All Star' te bereiken

Docent: Bas Westland, directeur ePeople en LinkedIn Trainer. Bas heeft een upgrade van de LinkedIn niveau van honderden mensen. Zijn uitgebreide kennis gecombineerd met de hand op de ervaring is een garantie voor een LinkedIn-aanpak die is moeilijk te evenaren in de educatieve markt.

Onderwerpen Morning Program:

  • Evaluatie van het huidige volwassenheidsniveau in het gebruik van LinkedIn
  • Hoe om elke LinkedIn profiel naar 'all star' upgraden level
  • Een gepersonaliseerde LinkedIn Scan voor elke Paricipant
  • Het gebruik van Company Profiles op LinkedIn
  • Gerichte advertentiemogelijkheden op LinkedIn

Onderwerpen Middag Programma:

  • LinkedIn Groups en hun mogelijkheden
  • LinkedIn Smart zoeken en Deep Bolean Drilling
  • Job Hunting, Potentiële Lead Generation, Prospectie
  • LinkedIn Clever Network Maintenance

Dag 5, vrijdag 10 juli

  • Deel één: Google

Docent: Brendan Thesingh, Consultant met 15 jaar de algehele ervaring in digitale projecten. De nummer een Google+ expert in Nederland met meer dan 50.000 volgelingen. Brendan is lid van het bestuur van de Social Media Club Amsterdam.

Onderwerpen Morning Program:

  • Wat is Google?
  • Geschiedenis, bedrijfsfilosofie, context
  • Zoeken
  • De principes, de gratis marketing tool
  • Adwords
  • Het idee, de principes, best practices
  • Google+, Google voor Werk
  • Niet zoeken, niet Adwords, waarom dan?
  • Blue Ocean strategie van Google
  • Wat denk zelf rijden auto's te maken hebben met zoeken en de toekomst van Google?

Deel twee: Aansluiting van de Digitale Dots Docent: Hans Ruinemans, Chief Inspiration Officer bij Business Tales NV Hans heeft meer dan 25 jaar ervaring in marketing, media en ICT. Hij doceerde aan de Academy of Management in Nederland en schreef twee boeken. Zijn laatste boek Slangenbezweerders is ongeveer boardroom strategieën over hoe om een ​​crisis te overleven. Hij is medeoprichter en voorzitter van de Professional Speakers Association Holland en dient in de internationale marketing commissie van de Global Speakers Federation.

Onderwerpen Middag Programma:

  • Implementatie van Studiemateriaal in Coherent Structuren
  • Personalisatie van Digital Marketing
  • Digital Branding en de praktische uitvoering
  • De Do's en Don'ts van Personal Branding
  • Algemene trends zoals Big Data en Internet of Things (IoT)
  • Connecting the dots

Tijd voor een drankje en afscheid

In een van de hallen van het World Trade Center Almere alle deelnemers en docenten van de Digital Marketing Cursus worden uitgenodigd voor drankjes en snacks om samen te vieren het einde van de Summer School.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Juli 2019
Duration
Duur
1 week
Voltijd
Price
Prijs
770 EUR
waaronder de cursus handouts en goody bag
Locations
Nederlanden - Almere, Flevoland
Startdatum : Juli 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Juli 2019
Nederlanden - Almere, Flevoland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan