Cursus SMC - Service Management Compact

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Met professionele service voor klanttevredenheid en operationele efficiëntie.

Degenen die verantwoordelijkheid nemen, hebben managementvaardigheden nodig om taken die hen professioneel en succesvol zijn toevertrouwd te realiseren. Daarnaast kan expertise worden opgebouwd, bijvoorbeeld de ontwikkeling en marketing van een serviceportfolio, interne en externe klanten, omzet- en kostenbeheer, de ontwikkeling van uitstekende bedrijfsactiviteiten en servicecontrole. Dit bouwt expertise op.

Dus als u serviceactiviteiten wilt stimuleren, nieuwe bedrijfsgebieden wilt opbouwen, klantrelaties wilt intensiveren en het team succesvol wilt leiden, hebt u specifieke managementvaardigheden nodig, waaronder conceptueel werken en kennis van de hefboom voor groei.

Voordelen

Win-win situatie: zo profiteren werknemers en bedrijven van de SBM-cursus.

Dit is hoe werknemers profiteren:

Deze training van één week ondersteunt u in de operationele servicebranche, vooral met betrekking tot klanttevredenheid en kosteneffectiviteit in de servicebranche. De managementkennis en implementatietools die nodig zijn voor de moderne servicepraktijk worden systematisch en compact overgebracht en tastbaar gemaakt op basis van de ontwikkeling van een concept voor uw verantwoordelijkheidsgebied. Op deze manier wordt de implementatie in uw eigen praktische werk intensief voorbereid.

Deelnemers melden:

"Het seminar Service Management Compact heeft me veel nieuwe inzichten en ideeën voor mijn werk opgeleverd."

“Het SMC snijdt alle onderwerpen in de service in zeer korte tijd, dat was cruciaal voor mij om dit te kiezen. Vooral interessant waren de serviceplanning en de servicestrategie ... ook bedrijfsnummers. Wat ik had verwacht werd vervuld. "

“De aanpak in management, financiën en controlling was voor mij opwindend, de servicemanager van vandaag combineert veel met elkaar. Wat ik had verwacht, was volledig vervuld. "

Dit is hoe bedrijven profiteren:

  • Het versterken van de competentie van werknemers in hun specifieke functies en rollen
  • Verhoogde efficiëntie en effectiviteit in dagelijkse processen
  • Concurrentievoordeel door gecertificeerde servicemedewerkers
  • Bedrijfsbeheer van servicegebieden bevordert groei en winst
  • Methoden en procedures voor het optimaliseren van de serviceorganisatie worden gebruikt

Inhoud van de cursus

Service is uw zaak: met deze cursusinhoud beheerst u deze meesterlijk.

  • Versterken van strategische en conceptuele mogelijkheden
  • Ontwikkeling van beslissingsbevoegdheid voor economisch beheer
  • Het bevorderen van creativiteit en de bereidheid om verantwoordelijkheid te nemen voor nieuwe oplossingen
  • Ontwikkeling van een serviceconcept voor uw eigen gebied op basis van de 9P-structuur
  • Introductie van nieuwe diensten in bestaande organisaties
  • Besturingsinstrumenten voor efficiënt servicebeheer

Je ervaart een interessante en intensieve uitwisseling van ervaringen met de trainers en cursisten van andere bedrijven en industrieën - vaak duurt het netwerk lang na de cursus. De intensieve technische ondersteuning door de trainers maakt het mogelijk dat ook uw individuele vragen kunnen worden behandeld. Na het behalen van het eindexamen en het voltooien van het bijbehorende serviceconcept voor uw verantwoordelijkheidsgebied, ontvangt u een certificaat van ISS ServiceAcademy.

Methodologie

Frontale lessen waren gisteren! Casestudy's, projectwerk en Co. zijn vandaag!

  • Blended learning concept (webinars en klassikale training)
  • Keynote-toespraken en dialooggerichte lezingen
  • Plenaire discussie en actieve uitwisseling van ervaringen
  • Dagelijkse overdracht van de respectieve trainingsinhoud naar de eigen werkpraktijk door
    • de overdracht van de 9 Ps naar uw eigen praktijk
    • de verwerking van het Service Business Model Canvas
    • de systematische ontwikkeling van uw eigen serviceconcept
  • Individueel werk en groepswerk
  • Case studies, rollenspellen
  • Op verzoek individueel overleg en coaching

Voor wie is de koers bedoeld?

  • Medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de operationele dienstverlening in verschillende markten en regio's
  • Medewerkers die uitbestede servicepartners beheren en die verantwoordelijk willen zijn voor klanttevredenheid
  • Medewerkers die nieuwe innovaties in service willen genereren
  • Leidinggevenden met ervaring uit het technische serviceveld
  • Voormalige deelnemers van de "Certified Distributor Service"
  • Deelnemers die het SMC bijwoonden als de eerste module van de managementcursus Certified Service Business Manager

Sprekers en trainers

De sprekers en coaches van de ISS International Business School of Service Management zijn actieve managers, ondernemers en consultants met jarenlange service-ervaring.

Onze diensten

Persoonlijke terugverdientijd, rendement van investering - dat mag u verwachten en meer!

  • Cursusdeelname en netwerken
  • Cursusdocumenten
  • Drankjes en lunch
  • Geschreven examen
  • Supervisie bij de ontwikkeling van uw eigen serviceconcept
  • Begeleiding van de deelnemers en mentoren / kampioenen van het bedrijf gedurende 4 weken na de klassikale training
  • Certificaat afstuderen

IHR-investering

Betrokkenheid, examens, kosten: wat u in de cursus investeert.

Uw tijd om deel te nemen aan de vijf dagen van aanwezigheid, evenals voorbereidende en vervolgactiviteiten en persoonlijk werk tijdens de cursusperiode.

Dit omvat met name het werk aan het volgende serviceconcept voor uw eigen bedrijf. De bijbehorende ontwikkeling van het serviceconcept verzekert ook de terugverdientijd van de investering van het detacherende bedrijf in verdere opleiding.

Cursus
5 dagen intensieve klassikale training € 3.680,00 plus btw

certificaat
Eindexamen, supervisie ontwikkeling dienstverleningsconcept € 1.200,00 plus btw

Opmerking: de eigen leercurve loont! Neem contact met ons op voor afzonderlijke voorwaarden bij deelname / boeking van meerdere cursussen.

Zakelijk netwerkpakket

Het zakelijke netwerkpakket is optioneel en omvat de individuele ondersteuning van de deelnemer gedurende de gehele duur van de cursus. Avondevenementen met cursisten en accommodatie in hetzelfde hotel bevorderen het netwerken tussen de deelnemers en vergroten hun motivatie. Dit pakket is ontwikkeld voor holistisch leren en is een waardevolle aanvulling op de cursus gebleken.
De prijs is onderhevig aan schommelingen als gevolg van de selectie van het evenement en het hotel en wordt individueel meegedeeld.

certificaat

Op de laatste dag zal er een schriftelijk examen zijn met open en multiple-choice vragen. Twee weken na de klassikale training begint de ontwikkeling van uw eigen praktische serviceconcept. Dit duurt vier weken en wordt actief ondersteund door de ISS Business School en uiteindelijk geëvalueerd. Na het behalen van het eindexamen en het succesvol ontwikkelen van hun eigen serviceconcept ontvangen de deelnemers een certificaat van de ISS ServiceAcademy.

Met het certificaat van de cursus “Service Management Compact” bewijzen de afgestudeerden dat ze de nodige kennis en vaardigheden hebben verworven om bestaande middelen optimaal en winstgevend af te stemmen op de behoeften en referenties van de klanten en de markt.

De cursussen zijn sinds 1992 gecertificeerd, sinds 2009 door de ISS ServiceAcademy. De hoge kwaliteit en actualiteit van de certificaatcursussen wordt gewaarborgd door de adviesraad van de ISS ServiceAcademy.

Laatst bijgewerkt op November 2019

Over de school

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Lees meer

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Lees Minder