Certificaat in digitale marketing & media
ISB International School Of Business Dublin
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dublin, Ierland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 semester
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Dit programma is ontworpen voor undergraduate studenten bedrijfskunde die een bijzondere belangstelling voor de nieuwe en snel veranderende digitale wereld van marketing en media. Dit is een studie in het buitenland programma voor een periode van drie maanden. Het programma biedt studenten met kennis en praktische vaardigheden en bouwt voort op hun eerdere kennis van management, communicatie en economie in een multi-culturele context ook.
Modules
- digitale marketing
- Digital Media
- Management & Organisaties
- Sociale en economische aspecten van Ierland
- Business Communication Skills
- Digital Marketing & Media Project
digitale marketing
Het doel van deze module is om internationale studenten de kennis en het inzicht in de rol en functie van digitale marketing en de tools om te plannen, te implementeren, te analyseren en evalueren van een digitale marketing campagne te geven.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Beschrijf de Ierse Digital Marketing landschap en de toekomstige trends.
- Identificeer de theorieën, rollen en functies van de belangrijkste digitale kanalen en social media.
- Erken het belang en de mogelijkheden van de digitale marketing in het kader van de bredere marketing communicatie functie.
- Bespreek de relatie tussen digitale marketing en consumenten trends in het gedrag en mediagebruik.
- Leg uit hoe de belangrijkste theorieën, concepten, technieken en toepassingen van digitale marketing effectief kan worden ontwikkeld om plannen en implementeren van een digitale marketing strategie op de Ierse markt.
Digital Media
Het doel van deze module is om studenten een inzicht in de ontwikkeling en de rol van digitale media in een moderne consumptiemaatschappij geven. Het zal ook geven de studenten de kennis en het gebruik van de praktische instrumenten die nodig zijn in de digitale media om te werken vanuit een media of zakelijk perspectief, met inbegrip van ervaring met rich media content via audio en video.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Relate digitale media praktijk en theorie aan bedrijven en consumenten toepassingen.
- Erken het belang en de ontwikkelingen op het gebied, met inbegrip van de consumptie van digitale media kaders en structuren.
- Bespreek de ethische en regelgevende kwesties die voortkomen uit een 'content overal' cultuur.
- Produceer voorbeelden van inhoud verschillende audio- en video'rich media 'en competentie in digitale media software weer te geven.
- Communiceer het effectieve gebruik van specifieke digitale media binnen een bredere marketing communicatie campagne.
Management & Organisaties
Het doel van deze module is om de internationale leerlingen vertrouwd te maken met de theorie, principes, praktijken, rollen en functies van het management en organisaties in de Ierse zakelijke omgeving.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Identificeer verschillende definities en theorieën van het management, hun subtiliteiten herkennen en waarderen hun historische ontwikkeling en de fundamenten van hun zakelijke uitvoering.
- Label, beschrijven en management tools zoals PESTEL en SWOT-analyse, Portiers Five Forces and Value / Supply chain concepten toe te passen.
- Definiëren en te bespreken, op basis van duidelijke zakelijke voorbeelden, key management disciplines, zoals: organisatiestructuren en cultuur, leiderschap, teamwerk, ethiek en MVO, besluitvorming en het oplossen van conflicten.
- Leg uit hoe de uitvoering van de traditionele management functies, gereedschappen en disciplines wordt beïnvloed door de organisatiestructuur, de cultuur en de interne en externe omgeving.
Sociale en economische aspecten van Ierland
Deze module is bedoeld om te informeren en versterken van de sociaal-culturele waardering van Ierland door internationale studenten, en om hen in staat om standaard economische instrumenten te gebruiken om te verkennen en te evalueren fundamentele aspecten van de Ierse economie.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Bespreek de socio-culturele, politieke en economische aspecten van de hedendaagse Ierland, het identificeren van de overeenkomsten en contrasten met het land van herkomst van de leerling
- Identificeer de belangrijkste beschavingen, invloeden en gebeurtenissen die de maatschappij, de politiek hebben gevormd en de economie van de hedendaagse Ierland
- Leg uit wat de oorsprong van het conflict in Noord-Ierland en de vooruitgang die sinds de jaren 1990
- Leg uit wat de rol van de Ierse taal in het moderne Ierland, en de oorzaken van het dalende gebruik te beoordelen
- Leg de standaard instrumenten die worden gebruikt door economen om bepaalde aspecten van een nationale economie te analyseren, en te verkennen hun toepasbaarheid op aspecten van de Ierse economie
- Bespreek de oorzaken en gevolgen van de opkomst van Ierland de economische bekendheid als een economie Celtic Tiger en de daaropvolgende crash
- Bestuderen en de Ierse sociaal-economisch beleid te bespreken belangrijke hedendaagse kwesties en opties in verband
Business Communications Skills
Het doel van deze module is om internationale studenten in staat om te communiceren in het Engels met duidelijkheid en gezag, het aanbrengen van schriftelijke, elektronische, verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden in een scala aan zakelijke instellingen en situaties.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Ontwikkelen van een goed begrip van de principes van effectieve communicatie door middel van theoretische en praktische toepassingen van het Engels naar zakelijke communicatie
- Evalueren primaire niet-academische business-georiënteerde teksten en onafhankelijk van elkaar te genereren een afgemeten en gelede reactie
- Maak, script en leveren een-publiek gerichte zakelijke presentatie, met behulp van de juiste woordenschat, grafieken, tabellen en andere visuele / elektronische hulpmiddelen
- Communiceer duidelijk en bondig schriftelijk zakelijk Engels, met inachtneming van de desbetreffende lay-out, conventies en stijlen van e-mails, brieven, rapporten en reclamefolders
- Communiceer adequaat en overtuigend in orale Engels, ook in discussie, debat, interviews, vergaderingen en onderhandelingen
- Onderscheid tussen wisselende taal registers in een zakelijke context (formele, informele, geïmproviseerde) voor de geplande en niet-voorspelde life-like zakelijke scenario's, zoals zakelijke onderhandelingen en mock product pitching
- Effectief te communiceren binnen een team
Digital Marketing & Media Project
Deze module is ontworpen om een essentieel element dat leerlingen faciliteert de consolidatie van de belangrijkste onderdelen van het Digital Marketing & Media-programma in een integratieve project vormen.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Erken en passen het kruis disciplinaire relevantie van leren bereikt in de andere digitale marketing en Digital Media Programme modules.
- Vertaal de academische theorie ten grondslag liggen aan digitale marketing en digitale media in een toegepaste karakter door het creëren van een realistische industrie standaard digitale communicatiecampagne.
- Communiceer een voorstel voor een realistische industrie standaard geval dat een effectieve digitale marketing campagne en de implementatie van de juiste digitale media strategieën illustreert.
- Leg uit hoe geselecteerde digitale marketing en digitale media strategieën en kan worden samen effectief in een sector-instelling toegepast.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Online korte cursus digitale marketinganalyse
- Cambridge, Verenigde Staten
Cursus digitale marketingstrategie
- Online
Advertising – Creative and Digital Strategy
- Online Canada