Certificaat in de toegepaste toerisme & event management
ISB International School Of Business Dublin
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dublin, Ierland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 semester
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Dit programma is ontworpen voor undergraduate studenten bedrijfskunde die een bijzondere belangstelling voor Toerisme en Event Management hebben. Dit is een studie in het buitenland programma voor een periode van drie maanden. Studenten bestuderen deze onderwerpen in het kader van Ierland die bijdraagt aan hun eerdere kennis op deze gebieden. Ze blijven bouwen op hun kennis en vaardigheden op het gebied van management, communicatie en economie in een multi-culturele context.
- Tourism Marketing
- Management & Organisaties
- Event Management
- Sociale en economische aspecten van Ierland
- Business Communication Skills
- Toerisme & Event Management Project
Tourism Marketing
Het doel van deze module is om internationale studenten in staat te stellen een breed inzicht in de theorie en praktijk van het toerisme marketing van toepassing zijn op een buitenlandse werkomgeving.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Identificeren van de belangrijkste onderdelen van de marketingmix, segmentering proces en strategische beslissingen voor het toerisme marketeers.
- Herken het verschil tussen de 7P's van de diensten marketing uit de 4P's van product marketing en de bijbehorende kenmerken en uitdagingen van de diensten marketing.
- Communiceer de toepassing van een origineel en passend marketing strategie en communicatie campagne voor een toeristische bestemming.
- Bespreek de specifieke kenmerken van de toeristische marketing milieu in Ierland en uitleggen hoe het in een internationale omgeving kan worden toegepast.
Management & Organisaties
Het doel van deze module is om de internationale leerlingen vertrouwd te maken met de theorie, principes, praktijken, rollen en functies van het management en organisaties in de Ierse zakelijke omgeving.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Identificeer verschillende definities en theorieën van het management, hun subtiliteiten herkennen en waarderen hun historische ontwikkeling en de fundamenten van hun zakelijke uitvoering.
- Label, beschrijven en management tools zoals PESTEL en SWOT-analyse, Portiers Five Forces and Value / Supply chain concepten toe te passen.
- Definiëren en te bespreken, op basis van duidelijke zakelijke voorbeelden, key management disciplines, zoals: organisatiestructuren en cultuur, leiderschap, teamwerk, ethiek en MVO, besluitvorming en het oplossen van conflicten.
- Leg uit hoe de uitvoering van de traditionele management functies, gereedschappen en disciplines wordt beïnvloed door de organisatiestructuur, de cultuur en de interne en externe omgeving.
Event Management
Het doel van deze module is om de internationale leerlingen vertrouwd te maken met de theorie, principes en praktijken van event management. Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Beschrijf de gebeurtenissen milieu, met inbegrip categorieën van evenementen, hun oorsprong en ontwikkeling en hun relatie met, en de impact op de belanghebbenden.
- Bespreek de belangrijkste fasen, podia en elementen van het evenement planning en het beheer proces van haalbaarheidsstudie tot de evaluatie evenement te plaatsen.
- Maak een selectie van het evenement gerelateerde documenten, waaronder event (nen), post event rapporten en voorstellen evenement.
- Communiceer een voorgenomen commerciële en creatieve strategie voor de planning en uitvoering van een industrie op basis van event.
Sociale en economische aspecten van Ierland
Deze module is bedoeld om te informeren en versterken van de sociaal-culturele waardering van Ierland door internationale studenten, en om hen in staat om standaard economische instrumenten te gebruiken om te verkennen en te evalueren fundamentele aspecten van de Ierse economie.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Bespreek de socio-culturele, politieke en economische aspecten van de hedendaagse Ierland, het identificeren van de overeenkomsten en contrasten met het land van herkomst van de leerling
- Identificeer de belangrijkste beschavingen, invloeden en gebeurtenissen die de maatschappij, de politiek hebben gevormd en de economie van de hedendaagse Ierland
- Leg uit wat de oorsprong van het conflict in Noord-Ierland en de vooruitgang die sinds de jaren 1990
- Leg uit wat de rol van de Ierse taal in het moderne Ierland, en de oorzaken van het dalende gebruik te beoordelen
- Leg de standaard instrumenten die worden gebruikt door economen om bepaalde aspecten van een nationale economie te analyseren, en te verkennen hun toepasbaarheid op aspecten van de Ierse economie
- Bespreek de oorzaken en gevolgen van de opkomst van Ierland de economische bekendheid als een economie Celtic Tiger en de daaropvolgende crash
- Bestuderen en de Ierse sociaal-economisch beleid te bespreken belangrijke hedendaagse kwesties en opties in verband
Business Communications Skills
Het doel van deze module is om internationale studenten in staat om te communiceren in het Engels met duidelijkheid en gezag, het aanbrengen van schriftelijke, elektronische, verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden in een scala aan zakelijke instellingen en situaties.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Ontwikkelen van een goed begrip van de principes van effectieve communicatie door middel van theoretische en praktische toepassingen van het Engels naar zakelijke communicatie
- Evalueren primaire niet-academische business-georiënteerde teksten en onafhankelijk van elkaar te genereren een afgemeten en gelede reactie
- Maak, script en leveren een-publiek gerichte zakelijke presentatie, met behulp van de juiste woordenschat, grafieken, tabellen en andere visuele / elektronische hulpmiddelen
- Communiceer duidelijk en bondig schriftelijk zakelijk Engels, met inachtneming van de desbetreffende lay-out, conventies en stijlen van e-mails, brieven, rapporten en reclamefolders
- Communiceer adequaat en overtuigend in orale Engels, ook in discussie, debat, interviews, vergaderingen en onderhandelingen
- Onderscheid tussen wisselende taal registers in een zakelijke context (formele, informele, geïmproviseerde) voor de geplande en niet-voorspelde life-like zakelijke scenario's, zoals zakelijke onderhandelingen en mock product pitching
- Effectief te communiceren binnen een team
Toerisme & Event Management Project
Deze module is ontworpen om een essentieel element dat leerlingen faciliteert de consolidatie van de belangrijkste onderdelen van het Toerisme en Event Management programma in een integratieve project vormen.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Erken en passen het kruis disciplinaire relevantie van leren bereikt in de andere Toerisme en Event Management Programme modules.
- Vertaal de academische theorie onderbouwing Tourism Marketing en Event Management in een toegepaste karakter door het creëren van een realistische industriestandaard Tourist Event.
- Communiceer een voorstel dat een marketing campagne en gedetailleerde event planning identificeert voor een realistische industriestandaard Tourist Event.
- Leg uit hoe geselecteerde toeristische marketing en event management strategieën moeten en kunnen worden samen effectief in een sector-instelling toegepast.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
ACS (Attestation of College Studies) - Show- en evenementenbeheer
- Montreal, Canada
Certificaat in evenementenbeheer (online)
- Online Canada
- Toronto, Canada