$close

Filters

Resultaten weergeven

1414 Cursussen in Business Studies 2022

Wet cursussen zijn bedoeld om te worden genomen door diegenen die hun persoonlijke ontwikkeling te bevorderen. Of u nu de cursussen in een klaslokaal of online, zijn er een verscheidenheid van gespecialiseerde studie gebieden. Sommige van deze zijn wettelijke theorie, handelsrecht en intellectuele eigendom.Een programma in Business, Economie en Administratie, van plan om de student inzicht in de… Meer informatie

Wet cursussen zijn bedoeld om te worden genomen door diegenen die hun persoonlijke ontwikkeling te bevorderen. Of u nu de cursussen in een klaslokaal of online, zijn er een verscheidenheid van gespecialiseerde studie gebieden. Sommige van deze zijn wettelijke theorie, handelsrecht en intellectuele eigendom.

Een programma in Business, Economie en Administratie, van plan om de student inzicht in de zakelijke wereld te bevorderen. Dit programma omvat vaak de theorie aan de echte applicatie. Met deze cursus kan men het hoofd in verschillende business afdelingen.

Cursus in Business Studies

Lees Minder
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Toronto School of Management
Toronto, Canada

Dit eenjarige Co-op-diploma zal je voorzien van fundamentele vaardigheden, tools en kennis om bedrijfsactiviteiten effectief te beheren, efficiëntie te ontdekken en de product ... +

Dit eenjarige Co-op-diploma zal je voorzien van fundamentele vaardigheden, tools en kennis om bedrijfsactiviteiten effectief te beheren, efficiëntie te ontdekken en de productiviteit te verhogen. Van theorie tot praktijk, praktijkervaring opdoen en kritische communicatie, samenwerking en probleemoplossende vaardigheden aanscherpen die nodig zijn om strategische besluitvormers te worden, en zowel individueel als in een teamomgeving te gedijen. -
Diploma
Voltijds
Engels
jul 2022
Campus
 
UBIS Extension - Micro Degrees
Genève, Zwitserland

Val op in een druk veld met een Financial Analytics Certificaat . Het micro-credentialcertificaat van Financial Analytics bestaat uit 4-cursussen die een uitgebreid perspectie ... +

Val op in een druk veld met een Financial Analytics Certificaat . Het micro-credentialcertificaat van Financial Analytics bestaat uit 4-cursussen die een uitgebreid perspectief bieden op het groeiende gebied van financiële analyse. Het is ontworpen om studenten vaardigheden te bieden voor het beheren van data-analyseprojecten die zijn ontworpen voor testingenieurs, bedrijfsanalisten, datawarehouse-ontwikkelaars, dataleads en business intelligence-consultants. Dit certificaat is gericht op het creëren en gebruiken van gegevens met integriteit, het transformeren van gegevens door middel van gegevensanalyse en -visualisatie en het vervolgens toepassen van de informatie om beslissingen te nemen over database-acquisitie. -
Certificaat
Voltijds
Deeltijd
4 - 24 maanden
Engels
Online
 
Fleming College Toronto
Toronto, Canada

Duik in een zakelijke carrière bij Fleming College Toronto , gelegen in het hart van Toronto, de bruisende zakelijke en financiële hoofdstad van Canada. Met dit uitgebreide di ... +

Duik in een zakelijke carrière bij Fleming College Toronto , gelegen in het hart van Toronto, de bruisende zakelijke en financiële hoofdstad van Canada. Met dit uitgebreide diploma verwerft u alle vaardigheden en knowhow voor succes in een wereldwijde zakelijke omgeving, waardoor u klaar bent voor permanente educatie of een baan in management, boekhouding, marketing en meer. Onze deskundige docenten brengen zowel academische kennis als persoonlijke ervaring met zich mee, waardoor je de vaardigheden en knowhow hebt om een loopbaan een vliegende start te geven na je afstuderen. Kerncursussen voorzien u van de basisprincipes van financieel beheer, communicatie, gedrag in organisaties, internationaal zakendoen, operationeel beheer, personeelsbeheer, marketing en strategische planning. Je bent klaar om aan de slag te gaan. -
Diploma
Voltijds
2 jaren
Engels
sep 2022
Campus
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Brookdale Community College
Middletown, Verenigde Staten

Dit programma is bedoeld voor studenten die willen overstappen naar vierjarige colleges die bachelordiploma's aanbieden in zakelijke of bedrijfseducatie. Het bevat een breed s ... +

Dit programma is bedoeld voor studenten die willen overstappen naar vierjarige colleges die bachelordiploma's aanbieden in zakelijke of bedrijfseducatie. Het bevat een breed scala aan bedrijfsgerelateerde cursussen plus de algemene onderwijsstudies die vereist zijn voor overdracht naar de meeste vierjarige scholen. Bij het afstuderen van dit programma, en de daaropvolgende afronding van een vierjarige opleiding, zullen studenten voorbereid zijn om een loopbaan te beginnen in financieel management, marketing, personeelsmanagement, verkoop, operations management, overheid en andere bedrijfsgerelateerde activiteiten met kansen voor promotie tot managementfuncties. -
Associate Degree
Voltijds
2 jaren
Engels
08 sep 2022
Campus
Online
 
Emeritus Institute of Management
Singapore

Wat zal dit programma voor u doen? Hier zijn enkele van de specifieke uitdagingen die u beter kunt aanpakken na het voltooien van dit programma: Ontdek trends, kansen en uitda ... +

Wat zal dit programma voor u doen? Hier zijn enkele van de specifieke uitdagingen die u beter kunt aanpakken na het voltooien van dit programma: Ontdek trends, kansen en uitdagingen op het gebied van dienstverlening Ontwikkel waardepropositie en positionering om op te vallen in de competitieve markt Ontdek hoe technologie wordt gebruikt om uitmuntende service te leveren Kaders en strategieën toepassen om klanten te identificeren, te beheren en te behouden door middel van dienstverlening en uitmuntendheid Identificeer strategieën om op een kostenefficiënte manier service excellentie te leveren Programmamodules Module 1: Waarde creëren in moderne serviceeconomieën Ontdek de uitdagingen van het opschalen van succesvolle servicemerken en bedrijven, macrotrends in moderne service-economieën, oplossingen die service tot de kernwaarde van een bedrijf maken, en hoe u activiteiten in het bedrijf kunt analyseren die helpen waarde te creëren in de service-economie. Module 2: Technologie in service: servicerobots, AI en platformbedrijfsmodellen Onderzoek hoe technologie wordt gebruikt om service te leveren, de impact van platformbedrijfsmodellen op het leveren van diensten, problemen en uitdagingen waarmee platformecosystemen worden geconfronteerd, en hoe de concurrentievoor- en nadelen van platformbedrijven kunnen worden geanalyseerd. Module 3: Klantloyaliteit beheren – Het wiel van loyaliteit Krijg een dieper inzicht in de winst van bedrijven uit klantloyaliteit op de lange termijn, het onderscheid tussen klanttevredenheid en -loyaliteit, implicaties van klant-tiering/-segmentering voor het verwerven en behouden van klanten, en strategieën voor het behouden van klantloyaliteit. Module 4: Klantgerichtheid - Strategisch klachtenbeheer, serviceherstel en klantfeedbacksystemen Leer hoe u klantenservicestrategieën kunt gebruiken om een positieve draai te geven aan klachten van klanten, gebruik te maken van feedback van klanten om het leren van organisaties te stimuleren, een proactieve en kosteneffectieve benadering voor serviceherstel te illustreren, waar u op moet letten bij het ontwerpen van klantfeedbacksystemen en hoe serviceherstel kan worden uitgevoerd gebruikt om zakelijke doelstellingen te stimuleren. Module 5: Servicekwaliteit – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Onderzoek de dimensies van servicekwaliteit die van invloed zijn op klantloyaliteit, hoe het Gaps-model wordt gebruikt om tekortkomingen in de servicekwaliteit te verklaren, het juiste investeringsniveau in het leveren van servicekwaliteit, waarom het herontwerpen van serviceprocessen belangrijk is, hulpmiddelen om serviceprocessen opnieuw te ontwerpen, de impact van het proces herontwerp op klanten en personeel, en de negen stappen in het herontwerpen van het klantenserviceproces. Module 6: Drie strategische Pathways naar kosteneffectieve service-excellentie (dubbele cultuurstrategie, gerichte servicesstrategie, OM-strategie en integratie) Vergroot uw kennis van de drie Pathways naar kosteneffectieve service-excellentie, de dubbele cultuur/dubbele focus Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie, de gerichte servicefabriek Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie, en de operations management-strategie Pathway bij het leveren van kosteneffectieve service-excellentie. Module 7: Services produceren en de service-ervaring brandmerken en een serviceorganisatie van wereldklasse bouwen Ontdek hoe u verbeteringen kunt stimuleren met behulp van strategieën en kaders voor serviceleiderschap en hoe u strategieën kunt identificeren voor het verbeteren van de dienstverlening en de mogelijke valkuilen. Programma Faculteit Jochen Wirtz, Ph.D. Hoogleraar marketing en vicedecaan MBA-programma's Naast hoogleraar Marketing aan de National University of Singapore, is professor Wirtz ook International Fellow van het Service Research Center aan de Karlstad University in Zweden en een Academic Scholar aan het Cornell Institute for Healthy Futures aan de Cornell University in New York. Hij was de oprichter en directeur van het dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programma (wereldwijd 4e in de Financial Times EMBA 2015-ranglijst en 3e in de EIU 2015-ranglijst) van 2002 tot 2014; een Associate Fellow aan de Saïd Business School, de Universiteit van Oxford van 2008 tot 2013; en een van de oprichters van de NUS Teaching Academy van 2009 tot 2015. Professor Wirtz heeft een Ph.D. in Services Marketing van de London Business School. Zijn onderzoek is sindsdien gericht op servicemarketing en is gepubliceerd in zo'n 100 academische tijdschriften en tijdschriftartikelen (zoals Harvard Business Review), 130 conferentiepresentaties en 40 boekhoofdstukken. Zijn meer dan 10 boeken omvatten Services Marketing - People, Technology, Strategy (World Scientific, 9e editie, 2021) en Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3e editie, 2016), beide co-auteur met professor Christopher Lovelock. Met vertalingen en aanpassingen voor meer dan 26 landen en regio's, en een gecombineerde verkoop van ongeveer 1.000.000 exemplaren, zijn ze wereldwijd toonaangevende leerboeken voor servicemarketing geworden. Voorbeelden uit de sector Aan de hand van praktijkvoorbeelden uit meerdere industrieën, zult u zien hoe de theorieën in de praktijk worden gebracht. Starbucks Begrijp hoe een van de oprichters van Starbucks met een idee kwam dat dient als de waardepropositie van het café. Rolls Royce Identificeer hoe Rolls-Royce technische uitmuntendheid en serviceoplossingen heeft gebruikt om een concurrerende wereldwijde fabrikant te worden. ANZ Bank Krijg een glimp van Jamie, een virtuele agent van de ANZ-bank die sinds de lancering duizenden klanten heeft bediend. Singapore Airlines Leer enkele van de strategieën die Singapore Airlines gebruikt om klantenloyaliteit te creëren. Google Begrijp hoe Google selfservicetechnologieën onder de knie heeft om zijn lage operationele personeelsbestand te behouden. Nike Leer de verschillende manieren om een betere onderhandelingspositie in de waardeketen te hebben en de verschillende gebieden waar waarde kan worden gewonnen. Andere bedrijven die als voorbeeld of als use-case in het programma zijn opgenomen, zijn BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Opmerking: alle merk-, product- en bedrijfsnamen zijn handelsmerken™ of geregistreerde® handelsmerken van hun respectieve houders. Het gebruik ervan impliceert geen enkele band met, goedkeuring door of enige vorm van associatie tussen hen en programma-eigenaren. Programma Leerreis 56 videocolleges 25+ industriële voorbeelden 8 Discussieborden 8 wekelijkse spreekuursessies 7 Opdrachten 5 Casestudy's Waarom inschrijven voor het programma? In de huidige service- en kenniseconomieën moeten bedrijven voortdurend nieuwe manieren vinden om zich te onderscheiden. In deze competitieve markt is het van cruciaal belang om een klantgerichte benadering toe te passen voor het beheren en leveren van uitmuntende service. Deze inspanning vereist echter meer dan vertrouwen op feedback van klanten om uw serviceaanbod onder de aandacht te brengen. Het vereist het creëren van hoogwaardige operaties in een omgeving met veel vertrouwen, wat leidt tot gemotiveerde medewerkers die een uitzonderlijke klantenservice bieden. In het Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programma - aangeboden door NUS Business School - kunt u de competenties verwerven die u nodig hebt om een klantgerichte bedrijfsleider te worden die in staat is meer waarde te leveren voor uw organisatie, werknemers en klanten. 93% van de klanten zal waarschijnlijk herhalingsaankopen doen bij bedrijven die uitstekende klantenservice bieden. bron: Hubspot Research, 2021 70% een gunstiger beeld hebben van merken die proactieve klantenservicemeldingen aanbieden. bron: Microsoft, 2021 26% van de ondernemingen en professionals zegt dat de waarde van klanttevredenheid volledig is gedefinieerd en bijgehouden. bron: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Voor wie is dit programma? Het programma is bedoeld voor professionals met een academische achtergrond, bij voorkeur met 8+ jaar werkervaring. Het programma is toepasbaar in alle sectoren, met name IT-producten en -diensten, bank- en financiële diensten, personeel en werving, onderwijs en advies, en komt ten goede aan degenen die werkzaam zijn in technologisch management, algemeen management, operaties, adviesfuncties en daarbuiten. Dit programma is vooral nuttig voor professionals die streven naar: Verbeter de operationele efficiëntie en transformeer de klantervaring door middel van digitale technologie Ontwikkel disruptieve bedrijfsmodellen met een servicegerichte aanpak Verbeter de klantbetrokkenheid en verhoog de conversieratio door geïntegreerde marketingautomatisering Maak gebruik van klant- en werknemerservaringen om zakelijke doelen te bereiken Pas best practices toe voor dienstverlening in verschillende sectoren en ondernemingen -
Cursus
Deeltijd
2 maanden
Engels
Online
 
Maastricht School of Management
Maastricht, Nederlanden

In opkomende markten bestaat de private sector voor meer dan 95% uit Small but Growing Businesses (SGB's), ook wel Micro, Small en Medium Scale Enterprises (MSME's) genoemd, d ... +

In opkomende markten bestaat de private sector voor meer dan 95% uit Small but Growing Businesses (SGB's), ook wel Micro, Small en Medium Scale Enterprises (MSME's) genoemd, die voor een groot deel in de informele sector opereren. Dit is een van de redenen waarom we er relatief weinig over weten. Toch zijn MSME's de belangrijkste spelers in de lokale economische ontwikkeling. -
Certificaat
Voltijds
5 dagen
Engels
Combinatie van online en op de campus
Campus
Online
 
The University of Law Business School Online
UK Online, Verenigd Koninkrijk

Het Online International Foundation Program for Business is een cursus van een jaar die een Pathway naar niet-gegradueerde studies in het bedrijfsleven. Studenten krijgen een ... +

Het Online International Foundation Program for Business is een cursus van een jaar die een Pathway naar niet-gegradueerde studies in het bedrijfsleven. Studenten krijgen een actief begrip van een reeks thema's die van invloed zijn op de hedendaagse zakenwereld, zoals internationale financiële markten, management en marketing. -
Propedeuse
Voltijds
6 - 9 maanden
Engels
Online
 
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Barcelona, Spanje

De Postgraduate in Design for Innovation Strategy voorziet studenten van ontwerpspecifieke methodologieën en tools waarmee ze nieuwe zakelijke kansen kunnen identificeren en w ... +

De Postgraduate in Design for Innovation Strategy voorziet studenten van ontwerpspecifieke methodologieën en tools waarmee ze nieuwe zakelijke kansen kunnen identificeren en waardevolle oplossingen kunnen bedenken. Wereldwijde trends zoals technologische doorbraken, een groeiende bevolking, schaarse middelen en klimaatverandering stellen bedrijven voor grote uitdagingen. -
Postgraduate Certificate
Deeltijd
6 maanden
Engels
jan 2023
01 dec 2022
Campus
 
The University of Law Business School Undergraduate
Londen, Verenigd Koninkrijk

Het International Foundation Program for Business is een cursus van een jaar die een Pathway naar niet-gegradueerde studies in het bedrijfsleven. Studenten krijgen een actief ... +

Het International Foundation Program for Business is een cursus van een jaar die een Pathway naar niet-gegradueerde studies in het bedrijfsleven. Studenten krijgen een actief begrip van een reeks thema's die van invloed zijn op de hedendaagse zakelijke wereld, zoals internationale financiële markten, management en marketing. Studenten zullen ook een onderzoeksproject ondernemen, waarmee ze hun zakelijke kennis, alsmede de academische taal, rekenvaardigheid en onderzoeksvaardigheden die ze in het programma opdoen, kunnen consolideren en presenteren. -
Propedeuse
Voltijds
6 - 9 maanden
Engels
Campus
 
University of Sussex Online
Londen, Verenigd Koninkrijk

Het PG Cert (online) voor marketinganalyse en -consultancy wordt 100% online gegeven en biedt je de flexibiliteit om bij ons te studeren, waar ter wereld je ook bent. De cursu ... +

Het PG Cert (online) voor marketinganalyse en -consultancy wordt 100% online gegeven en biedt je de flexibiliteit om bij ons te studeren, waar ter wereld je ook bent. De cursus geeft je de onderzoeks-, analytische en adviesvaardigheden die nodig zijn om een onmiddellijke impact te hebben in je organisatie en je marketingcarrière vooruit te helpen. Je krijgt ook de mogelijkheid om over te stappen naar de volledige online Masters-graad, de International Marketing MSc (online), na het succesvol afronden van de eerste drie modules van het PG Cert. -
Postgraduate Certificate
Deeltijd
28 weken
Engels
Online
 
University of California, Irvine - Division of Continuing Education
Irvine, Verenigde Staten

Meer dan ooit zijn innovatie en grote ideeën essentiële ingrediënten voor het vermogen van een bedrijf om te floreren. En zoals elke innovator weet, volstaat het niet om het i ... +

Meer dan ooit zijn innovatie en grote ideeën essentiële ingrediënten voor het vermogen van een bedrijf om te floreren. En zoals elke innovator weet, volstaat het niet om het idee te hebben - u moet weten hoe u het moet implementeren. Met behulp van beproefde methoden van innovatie en ontwerpdenken als kader, zullen studenten in dit unieke programma nieuwe manieren leren om ideeën te genereren, meer inzicht te krijgen in hun klanten, creatieve teams te beheren en de groei in grote en kleine bedrijven te stimuleren. -
Certificaat
Voltijds
3 maanden
Engels
Campus
Online
 
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finland +3 Meer

De blauwe oceaanstrategie maakt duidelijk hoe een bedrijf een marktleider en een bedrijfsmerk kan zijn en een nieuwe, onbekende en onontgonnen markt of industrie kan ontwikkel ... +

De blauwe oceaanstrategie maakt duidelijk hoe een bedrijf een marktleider en een bedrijfsmerk kan zijn en een nieuwe, onbekende en onontgonnen markt of industrie kan ontwikkelen. Het creëert nieuwe vraag naar klanten in de markt en gaat een psychologische relatie met hen aan. -
Cursus
Voltijds
Deeltijd
5 - 10 uur
Engels
Online
 
Toronto School of Management
Toronto, Canada

Dit tweejarige Co-op-diploma is ideaal voor leiders van morgen die interdisciplinaire vaardigheden willen verwerven om een internationale carrière in bedrijfsmanagement na te ... +

Dit tweejarige Co-op-diploma is ideaal voor leiders van morgen die interdisciplinaire vaardigheden willen verwerven om een internationale carrière in bedrijfsmanagement na te streven en wereldwijd te gaan. Ontwikkel de leiderschaps- en probleemoplossende vaardigheden die topwerkgevers universeel zoeken in een effectieve manager. Krijg een goed begrip van alle belangrijke zakelijke disciplines terwijl u uzelf onderdompelt in de wereld van intercultureel management. -
Diploma
Voltijds
2 jaren
Engels
jul 2022
Campus
 
Toronto School of Management
Toronto, Canada

Dit eenjarige Co-op-diploma in Data Analytics plaatst je in de voorhoede van een competitieve arbeidsmarkt, waarin je zeer gewilde en inzetbare vaardigheden en kennis ontwikke ... +

Dit eenjarige Co-op-diploma in Data Analytics plaatst je in de voorhoede van een competitieve arbeidsmarkt, waarin je zeer gewilde en inzetbare vaardigheden en kennis ontwikkelt om te gedijen in een datagestuurde wereld. Leer hoe u gegevens kunt analyseren met de allernieuwste technologie of traditionele methoden om proactieve besluitvorming te stimuleren en bedrijfsprestaties te optimaliseren. Met de mogelijkheid om grote hoeveelheden gegevens te interpreteren en om te zetten in bruikbare inzichten, kunnen studenten de bedrijfsefficiëntie vergroten. -
Diploma
Voltijds
Engels
jul 2022
Campus
 
Toronto School of Management
Toronto, Canada

Dit tweejarige diploma is ideaal voor leiders van morgen die interdisciplinaire vaardigheden willen opdoen om een internationale carrière in bedrijfsmanagement na te streven e ... +

Dit tweejarige diploma is ideaal voor leiders van morgen die interdisciplinaire vaardigheden willen opdoen om een internationale carrière in bedrijfsmanagement na te streven en wereldwijd te gaan. Ontwikkel de leiderschaps- en probleemoplossende vaardigheden die topwerkgevers universeel zoeken in een effectieve manager. Krijg een goed begrip van alle belangrijke zakelijke disciplines terwijl u uzelf onderdompelt in de wereld van intercultureel management. -
Diploma
Voltijds
2 jaren
Engels
jul 2022
Campus