Lees de Officiële Beschrijving

Een 3-daagse module over de laatste benaderingen in de business to business marketing voor alle bedrijven die van plan zijn om aan de behoeften van organisaties te dienen en zijn gericht op de complexe markt vertegenwoordigd door commerciële bedrijven, instellingen etc.


Het is ontworpen voor algemene managers, sales of marketing managers, product managers, met meerdere jaren leidinggevende ervaring.

ONDERWERPEN

  • Organisatorische koopgedrag
  • Relatie marketing strategieën voor zakelijke markt
  • De beoordeling van kansen in de markt
  • Business marketing strategieën
  • Producten en diensten voor zakelijke markt
  • Business marketing kanalen en logistiek
  • Prijsstrategieën voor zakelijke markt
  • Business-marketing communicatie
  • Rol van persoonlijke verkoop
  • Evalueren van business marketing strategie en prestaties.
  • Gebruik van de Balance Scorecard

Zie 24 andere vakken van Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
3 dagen
Deeltijd
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum