Branding Extensie Natuurlijk

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Branding Extensie Natuurlijk

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Dit programma is in het Portugees Docenten

  • School Management lab
  • Type cursus: Uitbreiding
  • Portugese Taal
  • Coördinator: Marcelo Nacimento, Roberto Muntoreanu
  • Home: March
  • Dagen: dinsdag en donderdag
  • Openingstijden: 19:30-22:30
  • Totaal aantal uren: 60u
  • Duur: 2,5 maanden

GOAL

De cursus richt zich op het begrip van branding, en de rol van professionals in strategisch merkmanagement. Deze cursus biedt informatie voor de deelnemers om een ​​actueel overzicht van Branding en identiteit kunnen strategieën te ontwikkelen en direct de expressie van de merken die wij beheren, zodat ze op hun referentiemarkt staan.

De lessen worden gegeven door professionals met ervaring opgenomen in de markt, die de gegevens van de realiteit van agentschappen, klanten en grote gevallen zal brengen. Het idee is om studenten een praktische manier de uitdagingen en kansen met betrekking tot Branding.

PUBLIEK

Studenten, pas afgestudeerden of professionals in ontwerp, Marketing, Communicatie, Kunsten en belanghebbenden die streven om hun kennis over het onderwerp uit te breiden.

COÖRDINATIE

Marcelo Nascimento

Designer gespecialiseerd in ontwerp denken, UX en strategische communicatie planning. Heeft uitgebreide ervaring in het ontwikkelen van strategieën voor merken, heeft klanten zoals FGV, Disney, Bayer, Ticketservice, attente, Coca-Cola en andere grote bedrijven gediend. Het is een partner en Innovatie Manager van BINKY.

Roberto Muntoreanu

Grafisch ontwerper en illustrator met ervaring in account management, mensen en merken. Het is momenteel een partner en creatieve adviseur van Binky. Gedurende zijn carrière, actief deelgenomen aan campagnes voor de Accor Groep en vervolgens voor Edenred, waarvoor de Top of Mind HR awards en Best Companies to Work For opgeleverd. Hij heeft gediend klanten uit verschillende gebieden, waaronder Disney, GSK, Ticketservice, attente, Coca-Cola, Petrobras, Odebrecht, SulAmérica en het secretariaat van Rio de Janeiro Health.

Studiegebieden

Onderwerp:

  • Inleiding tot branding - De strategische fase - gebouwenbeheersystemen het merk platform - Brand Architecture - Ervaar het merk - Bouw van visuele en verbale identiteit - Brand management - Archetypes - Gevallen - Project Development Group
Deze school biedt programma's in:
  • Portuguese (Brazil)
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Mar. 2019
Duration
Duur
60 uur
Deeltijd
Price
Prijs
25,950 BRL
Locations
Braziliƫ - Rio de Janeiro
Startdatum: Mar. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Mar. 2019
Braziliƫ - Rio de Janeiro
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan